PSV - FC Kopenhagen | Donderdag 10 maart | Eindstand 4-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zo, dat was niet goed, wel vermakelijk. Positief bekeken, Schmidt heeft wel de goede wissels toegepast. En dat ie met Max begint moeten we JDJ aanrekenen, niet hem.

Volgende week iets scherper voor de dag kome. T is toch niet te geloven dat je er 3 om je oren krijgt door persoonlijke fouten, kreeg ff Baumgartl flashbacks.

Met een hoger tempo speel je ze zo weg, helaas haken bij een hoger tempo ook enkele van onze spelers af.
Schmidt heeft moeten wisselen omdat hij verkeerd begint. Wij moeten hoe matig die ook is met een spits beginnen en Cody vanaf links op zijn eigen plek! En een keuze maken tussen 4 middenvelders meer is het niet!!!
 
Schmidt heeft moeten wisselen omdat hij verkeerd begint. Wij moeten hoe matig die ook is met een spits beginnen en Cody vanaf links op zijn eigen plek! En een keuze maken tussen 4 middenvelders meer is het niet!!!
Ja, alles is kut en we gaan degraderen.
 
Jij wil altijd dat ik onderbouw dan doe ik dat en kom je met zo een antwoord maar idd PSV is kut onder deze trainer dat klopt!
Heb je een punt, alhoewel ik de eerste helft meer wijt aan instelling dan aan tacktiek. 2 tegengoals in de 1e helft door persoonlijke fouten geven dat ook wel een beetje aan.
 
.
De laatste goede verdediging was met arias, moreno en consorten. En daar moesten we ook lang op wachten. Ik snap het niet. Al jaren niet. Geen goede verdediging en keeper is bouwen zonder fundament, je bouwt een huis zonder en een storm blaast hem omver bouwt opnieuw en wordt weer weggeblazen. Eindeloos verhaal zo
Aanval is prima behalve de spits, de issues liggen heel het seizoen achterin. Het is alleen vervelend dat daar geen enkele progressie in zit. Nul...
 
Heb je een punt, alhoewel ik de eerste helft meer wijt aan instelling dan aan tacktiek. 2 tegengoals in de 1e helft door persoonlijke fouten geven dat ook wel een beetje aan.
Klopt maar ik vind Cody in de spits not done. Cody is onze beste speler zet hem dan op zijn favoriete plek met meeste rendement en dat is op links!
 
Nee hoor. Ik wil helemaal geen 'spannende' of 'interessante' wedstrijden zien. Ik wil een PSV zien dat de tegenstander met geweldig voetbal alle hoeken van het veld laat zien en voor rust al soeverein op voorsprong staat en in de tweede helft op dezelfde noot verder gaat; niet dit gebras dat voor mij niets meer dan plaatsvervangende schaamte oplevert. Maar goed, als jij er wel van geniet dat je eigen club in een thuiswedstrijd met de hakken over de sloot en ternauwerdood van een degradatiekandidaat wint, be my guest; ik heb behoorlijk genoeg gehad van amateuristische vertoningen.
Ik snap je wel hoor, maar ik ben naast Ajaxfan ook gewoon voetballiefhebber. Dus als Ajax zo'n spectaculaire 4-4 speelt, kan ik daar ook zeker van genieten. Behalve als het op de manier zoals tegen Chelsea gaat en de scheidsrechter zo'n grote stempel drukt.
 
Klopt maar ik vind Cody in de spits not done. Cody is onze beste speler zet hem dan op zijn favoriete plek met meeste rendement en dat is op links!
Tja, en dan staat Zahavi of Vini er in, zeikt t gros weer over het niet renderen. Blijft lastig.
 
Ik heb de wedstrijd helemaal gemist. Ik dacht er pas om 2300 weer aan, dus dat was iets aan de (te) late kant.
Wedstrijd weggegeven door persoonlijke fouten en de winst verloren door een slecht ingeschoten pingel.

Nou. Mooi. Tot volgende week!
 
Ik lees overal dat volgende week al is uitgemaakt dat we eventjes doorgaan. Dat zie ik niet gebeuren. Ik vond het een lepe counterploeg die in de omschakeling ineens heel aardig en snel de juiste man weet te vinden. Hopelijk lopen we zondag geen averij op. Dat zou ik nog het ergste vinden. Verder wel een leuke wedstrijd en heerlijk zo zonder VAR. Goal is goal en doorrrrrr.
 
Ik lees overal dat volgende week al is uitgemaakt dat we eventjes doorgaan. Dat zie ik niet gebeuren. Ik vond het een lepe counterploeg die in de omschakeling ineens heel aardig en snel de juiste man weet te vinden. Hopelijk lopen we zondag geen averij op. Dat zou ik nog het ergste vinden. Verder wel een leuke wedstrijd en heerlijk zo zonder VAR. Goal is goal en doorrrrrr.

Sorry hoor, maar de enige die Kopenhagen in de wedstrijd hield waren wij. Alle doelpunten kwamen vanuit grote fouten. Het afmaken was goed, maar daar was dan ook alles mee gezegd. Zodra er een beetje werd aangezet kwamen we er doorheen, vooral in de 2e helft. Bent het echt verplicht om te winnen volgende week.
 
Ik lees overal dat volgende week al is uitgemaakt dat we eventjes doorgaan. Dat zie ik niet gebeuren. Ik vond het een lepe counterploeg die in de omschakeling ineens heel aardig en snel de juiste man weet te vinden. Hopelijk lopen we zondag geen averij op. Dat zou ik nog het ergste vinden. Verder wel een leuke wedstrijd en heerlijk zo zonder VAR. Goal is goal en doorrrrrr.
Counter ploeg? Twee goals komen voort uit persoonlijke fouten bij de 16. Een corner waar niet wordt verdedigd en een aanval waar niet wordt ingegrepen.
 
Ik snap je wel hoor, maar ik ben naast Ajaxfan ook gewoon voetballiefhebber. Dus als Ajax zo'n spectaculaire 4-4 speelt, kan ik daar ook zeker van genieten. Behalve als het op de manier zoals tegen Chelsea gaat en de scheidsrechter zo'n grote stempel drukt.
Ik snap dan weer wat jij zegt maar;
a) nu zijn de emoties nog hoog dus wellicht is de timing nog niet geweldig om nu te relativeren
b) als Ajax een 4-4 wedstrijd tegen FC Volendam speelt. Is dat genieten? Een zeer spannende wedstrijd van PSV tegen een gelijkwaardige tegenstander is leuk. Een 4-4 wedstrijd tegen een tegenstander die scoort door persoonlijke fouten is frustrerend.
 
Ik snap dan weer wat jij zegt maar;
a) nu zijn de emoties nog hoog dus wellicht is de timing nog niet geweldig om nu te relativeren
b) als Ajax een 4-4 wedstrijd tegen FC Volendam speelt. Is dat genieten? Een zeer spannende wedstrijd van PSV tegen een gelijkwaardige tegenstander is leuk. Een 4-4 wedstrijd tegen een tegenstander die scoort door persoonlijke fouten is frustrerend.
Ik relativeer niks, ik zeg alleen dat ik het een vermakelijke wedstrijd vond (ook als ik PSV fan zou zijn) en dat zie ik ook meer mensen zeggen hier.

En ga je Kopenhagen nou vergelijken met Volendam..?
 
Ik relativeer niks, ik zeg alleen dat ik het een vermakelijke wedstrijd vond (ook als ik PSV fan zou zijn) en dat zie ik ook meer mensen zeggen hier.

En ga je Kopenhagen nou vergelijken met Volendam..?
Benieuwd of je dat ook vindt als ajax een soortgelijke wedstrijd speelt volgende week..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan