Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Maar die zet jij dan natuurlijk direct op hun plek! Toch?Vaak hebben we het in eigen huis niet moeilijk tegen Groningen. Maar wij zijn nog niet volledig in vorm, en Groningen is dat wel. Hier denken de FCG supporters voorzichtig aan een resultaat.
Uiteindelijk zijn we op alle posities beter natuurlijk, en moet winst gewoon gerealiseerd worden! Misschien wat minuutjes voor Kostic tegen zijn oude club?
Maar die zet jij dan natuurlijk direct op hun plek! Toch?
Anyway, dit wordt de ommekeer. 5-1.
Los zand tegenover Sterk gestarte medekoploper; Heel blij als het een moeizame 2-1 wordt na een zondagmiddag billenknijpen.Groningen wordt (te) groot gepraat, PSV wordt (te) klein gepraat.
4-1
Voetballend zijn ze prima, maar vooral gevaarlijk vanuit de omschakeling en opportunisme. Ik zie het wel voor me dan 1 van onze CVs een keer mispeert en een Groninger meteen 1 op 1 staat.Groningen wordt (te) groot gepraat, PSV wordt (te) klein gepraat.
4-1
Los zand
Onzin.
Los zand ziet er heel anders uit.
T kan stroperig zijn, zonder tempo, of slordig in passing (tegen fortuna) of afwerking (tegen excelsior)
Maar los zand is t zeker niet.
Dan zal het de modder zijn waardoor de bal niet of te weinig keren in de goal van de tegenstander belandt.
Voetballend zijn ze prima, maar vooral gevaarlijk vanuit de omschakeling en opportunisme. Ik zie het wel voor me dan 1 van onze CVs een keer mispeert en een Groninger meteen 1 op 1 staat.
Verder moeten we obv 2 wedstrijden inderdaad niet teveel onder de indruk zijn.
Dan zal het de modder zijn waardoor de bal niet of te weinig keren in de goal van de tegenstander belandt.
Het heeft ook zoveel geregend de afgelopen weken.![]()

Nou , misschien is los zand te sterk uitgedrukt, maar een team heb ik absoluut niet gezien.Onzin.
Los zand ziet er heel anders uit.
T kan stroperig zijn, zonder tempo, of slordig in passing (tegen fortuna) of afwerking (tegen excelsior)
Maar los zand is t zeker niet.
Anderzijds zou het ook erg gênant zijn als men ongelofelijk juicht als er een voorsprong komt op Excelsior. Zeker als er al drie bedenkelijke resultaten achter elkaar geboekt zijn.Nou , misschien is los zand te sterk uitgedrukt, maar een team heb ik absoluut niet gezien.
Laat staan gretigheid.
Je merkt het aan het aantal keren dat diverse spelers zelf vanuit kansloze positie op doel schieten in plaats van even af te leggen op een mede speler.
Het juichen onderling leek niet erg op dat van vorig seizoen, noch tijdens noch na de wedstrijd.
Om na twee keer een afgang respectievelijk eén keer een benauwde zege nu weer net te doen of dit een eitje is , 4-1 nog wel, vind ik nogal raar.
Vandaar mijn "voorspelling"; veel problemen/onnauwkeurigheden die het Bosz systeem ondermijnen, veel billenknijpen en blij zijn met de drie punten, waarop ik uiteraard vurig hoop.