PSV - FC Groningen | Zondag 23 augustus | Eindstand 5-1

Krateos

Administrator
Administrator
PSV-Groningen.png

Thuis tegen het mooie Groningen. Kunnen we de Trots van het Noorden - die voor deze gelegenheid zover naar het Zuiden afgedaald is - verslaan?

Vaak hebben we het in eigen huis niet moeilijk tegen Groningen. Maar wij zijn nog niet volledig in vorm, en Groningen is dat wel. Hier denken de FCG supporters voorzichtig aan een resultaat.

Uiteindelijk zijn we op alle posities beter natuurlijk, en moet winst gewoon gerealiseerd worden! Misschien wat minuutjes voor Kostic tegen zijn oude club?

Vaak hebben we het in eigen huis niet moeilijk tegen Groningen. Maar wij zijn nog niet volledig in vorm, en Groningen is dat wel. Hier denken de FCG supporters voorzichtig aan een resultaat.

Uiteindelijk zijn we op alle posities beter natuurlijk, en moet winst gewoon gerealiseerd worden! Misschien wat minuutjes voor Kostic tegen zijn oude club?
Maar die zet jij dan natuurlijk direct op hun plek! Toch?

Anyway, dit wordt de ommekeer. 5-1.

We moeten voor de 2e week op rij tegen de koploper.
Laat ons Groningen dan ook maar inhalen.

Die Thomas van Bergen is echt een interessante speler voor PSV....alhoewel hij nu niet te koop is, zou PSV alvast gesprekken kunnen voeren in de winterstop om hem volgend seizoen naar Eindhoven te halen, zodra Til, Wanner of Esmir verkocht worden. Extra reden om hem komend weekend goed in de gaten te houden...ik ben benieuwd wie zijn directe tegenstander zal worden namens PSV.

Groningen wordt (te) groot gepraat, PSV wordt (te) klein gepraat.

4-1

Groningen wordt (te) groot gepraat, PSV wordt (te) klein gepraat.

4-1
Voetballend zijn ze prima, maar vooral gevaarlijk vanuit de omschakeling en opportunisme. Ik zie het wel voor me dan 1 van onze CVs een keer mispeert en een Groninger meteen 1 op 1 staat.

Verder moeten we obv 2 wedstrijden inderdaad niet teveel onder de indruk zijn.

Ik ben er nog niet klaar voor hier een zinnig woord over te zeggen. Hopelijk is Bosz er met zijn nieuwe tactiek en nieuw middenveld zondag wel klaar voor. De verdediging zal ook nog wat meer tijd nodig hebben. Veel meer tijd als daar niets verandert. :unsure:

Onzin.
Los zand ziet er heel anders uit.

T kan stroperig zijn, zonder tempo, of slordig in passing (tegen fortuna) of afwerking (tegen excelsior)
Maar los zand is t zeker niet.
:unsure: Dan zal het de modder zijn waardoor de bal niet of te weinig keren in de goal van de tegenstander belandt.
Het heeft ook zoveel geregend de afgelopen weken. ;)

Voetballend zijn ze prima, maar vooral gevaarlijk vanuit de omschakeling en opportunisme. Ik zie het wel voor me dan 1 van onze CVs een keer mispeert en een Groninger meteen 1 op 1 staat.

Verder moeten we obv 2 wedstrijden inderdaad niet teveel onder de indruk zijn.

De passing van de keeper is een fors wapen dat ze hebben.
En ze hebben het goed gedaan.

Alleen krijgen ze zoveel veren in de reet en wordt psv zó klein gepraat in media, dat die Groningers het veld op komen met het idee wel ff te komen winnen. "Als zelfs die houthakkers van Fortuna een punt halen hier, dan kunnen wij als koploper met zoveel complimenten wel ff 3 punten ophalen."
Dat werk.

Zeg ik met enig gevoel voor overdrijving.

Maar daarom wel 4-1.
En die 1 komt door een pass van Vaessen waar Flamingo weer eens mis zit.

:unsure: Dan zal het de modder zijn waardoor de bal niet of te weinig keren in de goal van de tegenstander belandt.
Het heeft ook zoveel geregend de afgelopen weken. ;)

Ik denk eerder dat het zand in jouw ogen is gestrooid ;)

Onzin.
Los zand ziet er heel anders uit.

T kan stroperig zijn, zonder tempo, of slordig in passing (tegen fortuna) of afwerking (tegen excelsior)
Maar los zand is t zeker niet.
Nou , misschien is los zand te sterk uitgedrukt, maar een team heb ik absoluut niet gezien.
Laat staan gretigheid.

Je merkt het aan het aantal keren dat diverse spelers zelf vanuit kansloze positie op doel schieten in plaats van even af te leggen op een mede speler.
Het juichen onderling leek niet erg op dat van vorig seizoen, noch tijdens noch na de wedstrijd.

Om na twee keer een afgang respectievelijk eén keer een benauwde zege nu weer net te doen of dit een eitje is , 4-1 nog wel, vind ik nogal raar.
Vandaar mijn "voorspelling"; veel problemen/onnauwkeurigheden die het Bosz systeem ondermijnen, veel billenknijpen en blij zijn met de drie punten, waarop ik uiteraard vurig hoop.

Nou , misschien is los zand te sterk uitgedrukt, maar een team heb ik absoluut niet gezien.
Laat staan gretigheid.

Je merkt het aan het aantal keren dat diverse spelers zelf vanuit kansloze positie op doel schieten in plaats van even af te leggen op een mede speler.
Het juichen onderling leek niet erg op dat van vorig seizoen, noch tijdens noch na de wedstrijd.

Om na twee keer een afgang respectievelijk eén keer een benauwde zege nu weer net te doen of dit een eitje is , 4-1 nog wel, vind ik nogal raar.
Vandaar mijn "voorspelling"; veel problemen/onnauwkeurigheden die het Bosz systeem ondermijnen, veel billenknijpen en blij zijn met de drie punten, waarop ik uiteraard vurig hoop.
Anderzijds zou het ook erg gênant zijn als men ongelofelijk juicht als er een voorsprong komt op Excelsior. Zeker als er al drie bedenkelijke resultaten achter elkaar geboekt zijn.
En dat er nog geen team is is logisch. Er zijn nog spelers met een vertrekwens, er zijn spelers net bij, er komen wellicht/hopelijk nog spelers bij. En Bosz weet natuurlijk daarom ook nog niet hoe hij exact moet spelen.

Nee hoor; niet hard juichen om een doelpunt vind ik vreemd want het duidt op afstomping en gebrek aan fanatieke beleving.Hard nodig wil je kampioen worden.
En ja, logisch dat het nog geen team is, maar verwacht dan ook niet dat ze het goed gestarte Groningen even met gemak opzij zetten.

Geloof er helemaal niets van dat we ons twee keer op rij thuis laten verrassen.

Kovar

Dest Flamingo Obispo Mauro
Sano Til -
Perisic Pepi Van Bommel

Ff een streepje gedaan op het middenveld, want ik heb geen flauw idee wie daar gaat spelen. Kan Wanner zijn, kan ook Noah Fernandez zijn, of kan ook Mijnans zijn. Sano en Til zijn zekerheidjes onder Bosz.

Terug
Bovenaan Onderaan