PSV - FC Groningen | Zaterdag 26 januari | Eindstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
6 prijzen als coach en als speler zo ontzettend belangrijk geweest. Ik snap niet dat mensen zo denigrerend over Cocu doen als ze psv-supporter zijn :zien:

Ben ik met je eens maar context gezien vond ik het even een inkoppertje ?
Ik ben eerlijk gezegd blij met alles wat hij tot dusverre voor psv gedaan heeft en denk dat hij een juist moment gekozen heeft om zelf voor iets nieuws te kiezen.
 
Verbaast me niets, is ook wel terecht dat Pereiro weer een kans krijgt. Moge de beste winnen en spelen. Dat is concurrentie bij een topclub
Eens. En Guti leek niet echt aan te haken. Viel allemaal erg tegen. Kan aan de positie liggen (10 is niet zijn plek), of aan zijn kwaliteiten. Als zijn handelingsnelheid echter te laag is voor Eredivisie, is dat wel schrikbarend, hoor. Als je het tempo even vergelijkt met Arsenal - United gister, of Wolfsburg - Leverkusen vanmiddag... dan is het gewoon een miskoop.
Als wens of waarheid?
Waarheid.
 
Eens. En Guti leek niet echt aan te haken. Viel allemaal erg tegen. Kan aan de positie liggen (10 is niet zijn plek), of aan zijn kwaliteiten. Als zijn handelingsnelheid echter te laag is voor Eredivisie, is dat wel schrikbarend, hoor. Als je het tempo even vergelijkt met Arsenal - United gister, of Wolfsburg - Leverkusen vanmiddag... dan is het gewoon een miskoop.

Volgens mij ligt het tempo in de Mexicaanse competitie aardig laag. Dat kan dus een aanpassingsperiode betekenen, maar denk ook oprecht dat 10 zijn plek niet is. Hij wil het spel voor zich hebben. Als we echt zijn potentieel eruit willen halen dan moet of Hendrix of Rosario vertrekken, of hij moet een van die twee eruit spelen.
 
Volgens mij ligt het tempo in de Mexicaanse competitie aardig laag. Dat kan dus een aanpassingsperiode betekenen, maar denk ook oprecht dat 10 zijn plek niet is. Hij wil het spel voor zich hebben. Als we echt zijn potentieel eruit willen halen dan moet of Hendrix of Rosario vertrekken, of hij moet een van die twee eruit spelen.
Dan is Mexico een competitie die ik nooit zal kijken, want het tempo in Nederland is érg laag vergeleken met de topcompetities.

Ik wil hem overigens ook nog geen miskoop noemen hoor, maar na een halfjaar dít tempo nog niet aankunnen baart mij wel enige zorgen.
 
Volgens mij ligt het tempo in de Mexicaanse competitie aardig laag. Dat kan dus een aanpassingsperiode betekenen, maar denk ook oprecht dat 10 zijn plek niet is. Hij wil het spel voor zich hebben. Als we echt zijn potentieel eruit willen halen dan moet of Hendrix of Rosario vertrekken, of hij moet een van die twee eruit spelen.
Het zorgwekkende is dat hem dat, met alle beperkingen van Hendrix en Rosario niet gelukt is
 
Het zorgwekkende is dat hem dat, met alle beperkingen van Hendrix en Rosario niet gelukt is
Hendrix behoort tot het PSV-meubilair en laat z’n trainer nooit echt vallen (werkt hard) en Rosario is een groot talent (die kan denk ik wél fysiek mee in Engeland, straks). Ik denk dat Guti moet hopen dat Hendrix in de zomer naar een Hoffenheim gaat.
 
Hendrix behoort tot het PSV-meubilair en laat z’n trainer nooit echt vallen (werkt hard) en Rosario is een groot talent (die kan denk ik wél fysiek mee in Engeland, straks). Ik denk dat Guti moet hopen dat Hendrix in de zomer naar een Hoffenheim gaat.
Inderdaad de echte kansen voor Guti liggen in het komende seizoen
 
Hendrix behoort tot het PSV-meubilair en laat z’n trainer nooit echt vallen (werkt hard) en Rosario is een groot talent (die kan denk ik wél fysiek mee in Engeland, straks). Ik denk dat Guti moet hopen dat Hendrix in de zomer naar een Hoffenheim gaat.

Eens behalve dan dat ik Rosario perfect bij de Bundesliga vind passen
 
Dan is 8-10m wel veel geld. Hendrix en Rosario waren gratis
Of 8 a 10 veel geld is weet je pas na het evt. doorverkopen. Daarbij als hij volgend seizoen de goal scoort waardoor je in de CL komt danwel later overwinterd dan is hij dat bedrag ook al meer dan waard.
 
51128906_10157054401398953_2110611388123578368_n.png


dat we de zure smaak van vorige week maar snel mogen wegspoelen! Succes mannen!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan