Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Kijk dit is leuk!![]()
PSV-talent mogelijk al mee met eerste elftal in duel met FC Groningen
Souleymane Sidibé mag mogelijk dit weekend aansluiten bij de eerste selectie van PSV . Dat weet het Eindhovens Dagblad donderdag te melden. De achttienjarige middenvelder kwam onlangs over van Stoke City en sloot aan bij Jong PSV. Woensdag trainde de jongeling mee met de A-kern van de Eindhovenaren.www.voetbalprimeur.nl
Sidibe zit al in de selectie tegen FC Groningen.
Misschien vanwege veerman? Zou leuk zijn als ie wat mag invallen.![]()
PSV-talent mogelijk al mee met eerste elftal in duel met FC Groningen
Souleymane Sidibé mag mogelijk dit weekend aansluiten bij de eerste selectie van PSV . Dat weet het Eindhovens Dagblad donderdag te melden. De achttienjarige middenvelder kwam onlangs over van Stoke City en sloot aan bij Jong PSV. Woensdag trainde de jongeling mee met de A-kern van de Eindhovenaren.www.voetbalprimeur.nl
Sidibe zit al in de selectie tegen FC Groningen.
Ja, denk hetMisschien vanwege veerman? Zou leuk zijn als ie wat mag invallen.
Dan kan hij voor september al geblesseerd zijn. Lekker op het bankie houden 80 minuten.Ook Wanner misschien al bij de selectie.
Gaat voor de verandering eens een X snel.
Gewoon speeltijd geven de laatste pak m beet 10 minuten bij een comfortabele voorsprong.Ook Wanner misschien al bij de selectie.
Gaat voor de verandering eens een X snel.
Heb jij mij echt wel geblokkeerd of denk je gewoon vaak hetzelfde als ik?Gewoon speeltijd geven de laatste pak m beet 10 minuten bij een comfortabele voorsprong.
Ipv Land zou ik die Wanner direct inzetten....Groningen in het eigen Philips stadion zou geen probleem hoeven zijn om ingespeeld te worden voor Wanner.Dan wordt het puzzelen
Kovar
Sildillia - Flamingo - Yarek - Dest
Schouten - Saibari - Land
Perisic - Til - Van Bommel
Zou mijn voorkeur hebben. En hopen dat de backs fit blijven want reservebacks hebben we niet.
Ipv Land zou ik die Wanner direct inzetten....Groningen in het eigen Philips stadion zou geen probleem hoeven zijn om ingespeeld te worden voor Wanner.
KovarDan wordt het puzzelen
Kovar
Sildillia - Flamingo - Yarek - Dest
Schouten - Saibari - Land
Perisic - Til - Van Bommel
Zou mijn voorkeur hebben. En hopen dat de backs fit blijven want reservebacks hebben we niet.
Onze man van glas.Mauro heeft zijn enkel verdraait tijdens de wedstrijd tegen Twente en is nog niet genoeg herstelt om te spelen tegen Groningen volgens Peter Bosz
Kovar
Sildillia-Flamingo-Yarek-Dest
Schouten-Saibari-Wanner
Man - Perisic Van Bommel
En waarschijnlijk speelt Wanner nog niet, dan zou ik gewoon Til op 10 zetten.
Ergens wel, maar ik wil Man ook wel graag zien. En Til in de spits word ik ook niet geweldig vrolijk van.Ik verwacht dit ook (-Wanner +Til) maar ik zou het wel erg jammer vinden.