PSV - FC Groningen | Woensdag 25 september | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
sHIR6cw.png
 
In principe zou ik stellen om Ihattaren rust te gunnen en Doan op z'n plaats te zetten. Misschien Gakpo voor Bergwijn. En Rosario voor Guti. Met hopelijk ook wat minuten voor Thomas/Afellay. Maar misschien onderschat ik Groningen een beetje.
 
In principe zou ik stellen om Ihattaren rust te gunnen en Doan op z'n plaats te zetten. Misschien Gakpo voor Bergwijn. En Rosario voor Guti. Met hopelijk ook wat minuten voor Thomas/Afellay. Maar misschien onderschat ik Groningen een beetje.
Dat doe je zeker!! Je kunt best wat rouleren maar een half elftal geef je een fout signaal! Remember RKC vorig jaar(al was dat een heel elftal)
 
Ben benieuwd naar de opstelling. Kan niet anders, of Bommeltje gaat andere spelers opstellen. Ihattaran moet je denk nu echt wel rust gunnen, geef Doan maar een kans op 10. Kijken hoe groot zijn motivatie is om zijn oude club pijn te doen. Denk dat Gakpo ook in de basis kom te staan ipv Bruma.

Ik hoop wel dat die nu echt ophoudt met Rosario - Hendrix. Kut duo. Hopelijk komt Guti snel terug, of wanneer is Afellay ready dan? Die zou ik ook wel eens een keer in actie zien.

Gaat een moeizame overwinning worden denk ik. Groningen thuis, is tegenwoordig niet meer zo simpel meer. Denk dat het belangrijk is om snel op 1-0 te komen, want je weet dat die gasten ook met twee geparkeerde bussen gaan spelen.
 
Ben benieuwd naar de opstelling. Kan niet anders, of Bommeltje gaat andere spelers opstellen. Ihattaran moet je denk nu echt wel rust gunnen, geef Doan maar een kans op 10. Kijken hoe groot zijn motivatie is om zijn oude club pijn te doen. Denk dat Gakpo ook in de basis kom te staan ipv Bruma.

Ik hoop wel dat die nu echt ophoudt met Rosario - Hendrix. Kut duo. Hopelijk komt Guti snel terug, of wanneer is Afellay ready dan? Die zou ik ook wel eens een keer in actie zien.

Gaat een moeizame overwinning worden denk ik. Groningen thuis, is tegenwoordig niet meer zo simpel meer. Denk dat het belangrijk is om snel op 1-0 te komen, want je weet dat die gasten ook met twee geparkeerde bussen gaan spelen.
Hendrix gaat weer naar de bank wanneer Guti fit is. Dat had Bommel al een beetje duidelijk gemaakt.
 
Wat ik eigenlijk wel jammer vind. Rosario vind ik op dit moment minder dan Hendrix, maar ja... aanvoerder he,

Ik denk dat Rosario of Hendrix echt weinig uit gaat maken, eerlijk gezegd. Hendrix wisselt redelijke potten ook af met wanvertoningen.
 
Wat ik eigenlijk wel jammer vind. Rosario vind ik op dit moment minder dan Hendrix, maar ja... aanvoerder he,
Denk dat ook zijn zandlopertje met krediet aardig leeg begint te raken bij Bommel.
 
Die gaan lekker inzakken en wachten op de counter, zoals bijna elk team tegen ons in de competitie.
En terecht. PSV speelt juist in zijn kracht als ze kunnen counteren met hun snelheid voorin. Door een countertactiek te counteren met een countertactiek haal je de angel uit het spel van PSV.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
En terecht. PSV speelt juist in zijn kracht als ze kunnen counteren met hun snelheid voorin. Door een countertactiek te counteren met een countertactiek haal je de angel uit het spel van PSV.
En eigenlijk moet dat gewoon een paar keer afgestraft worden, in de hoop dat PSV weer eens naar voren durft te denken.
 
Misschien toch overwegen om Ajacied te worden. ;)
Zou wel wat zijn als iedereen neutraal zou zijn. 1 keer naar Ajax voor een mooie aanval, de week erna naar PSV voor een perfect uitgevoerde counter, dan een keer naar Feyenoord als je een klote dag wilt. Net als de ene week naar Scheveningen en de andere week naar de efteling. :)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan