PSV - FC Groningen | Woensdag 25 september | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Domme kracht die Boscagli. Totaal geen voetbalintelligentie en geen rust in zijn spel. Heeft soms prima acties en komt ook heel gedreven over maar dit is gewoon niveau Heracles of hoogstens Utrecht. Of hij intelligenter wordt? Dat kan. Maar de spelers van PSV1 moeten gewoon eerste elftal waardig zijn. De linksback positie is gewoon waardeloos behandeld door JdJ. Leuk en aardig dat hij “al zoveel verdedigers heeft gehaald”; beter 1 PSV waardige speler halen dan 3 waardeloze backs.
Hij doet me soms denken aan Manolev....vele zwakke optredens afwisselen met een handvol goede rushes naar voren, een paar aardige voorzetten en heel af en toe een assist. Boscagli heeft die aardige voorzetten en enkele assists hog niet gegeven, maar verder doet hij mij wel denken aan Manolev...
 
3 punten zijn binnen dat is het belangrijkste, verder was de match vrij slaapverwekkend. Om te zwijgen over de 80 seconde terugspelen van de bal tussen de verdedigers/keeper :FP: Zo lang je alles maar thuis wint gaat het goed, zal niet genoeg zijn voor de kampioenschap maar toch een goede basis.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Zoet: 6. Niet gezien, op het moment na dat hij weer een kut bal gaf en de tegenstander bijna een giga kans bood.

Dumfries: 7. Goed.
Schwaab: 6. Prima, niet veel te doen gehad.
Viergever: 6. Zie Schwaab.
Boscagli: 6. Vond hem eigenlijk wel goed, maar leverde letterlijk iedere bal in. Heel storend.

Rosario: 7. Een van de beteren op het veld. Goede goal, prima intercepties en eindelijk weer een aantal Rosario passes (één keer kaatsen naar voren)
Hendrix: 8. Voor mij de beste vandaag. Fel, gedreven en soms zelfs een goede pass. Chapeau.
Bergwijn: 5. Dit was echt bedroevend. Kan gebeuren, nog steeds onze ster.

Doan: 4. Echt heel matig. Is natuurlijk geen rechtsbuiten, maar kwam de hele tijd in de bal, geen diepgang en veel balverlies.
Malen: 6. Werkte hard, maar het kwam er vandaag echt niet uit. Omdat het soms mooi was qua snelheid en assist bij de 2-0 toch een nipte voldoende.
Gakpo: 5. Zoals wel vaker als hij in de basis begint, echt niet goed. Vreemd dat er zo een verschil in niveau zit tussen basisspeler en invaller. Heeft wellicht wat tijd nodig.

Invallers konden zich niet echt onderscheiden. Wat een belabberde pot overigens, van beide kanten. In ieder geval de drie punten. Door naar een zware week.

Tja, dit soort potten moet je ook gewoon winnen, om maar even een cliché er tegenaan te gooien. Veel roulaties en een druk wedstrijdschema met pittige tegenstanders (achter elkaar Vitesse, Sporting CP, Ajax). vanaf Vitesse thuis en tot aan volgende week speelt PSV gewoon 1 wedstrijd elke 3 of 4 dagen. Dat is best pittig. Uiteindelijk win je op kwaliteit van een ploeg waar PSV het de afgelopen jaren vaker wel dan niet lastig mee heeft gehad en die geen open huis houdt. Ik zou wat coulanter zijn in mijn cijfers, maar goed.

3 punten zijn binnen dat is het belangrijkste, verder was de match vrij slaapverwekkend. Om te zwijgen over de 80 seconde terugspelen van de bal tussen de verdedigers/keeper :FP: Zo lang je alles maar thuis wint gaat het goed, zal niet genoeg zijn voor de kampioenschap maar toch een goede basis.

Zondag tegen PEC uit, een echte bananenschil wedstrijd. Als we ambities hebben Ajax af te houden van jaren aan dominantie (alleen wij kunnen dat in de Eredivisie) moet je deze ook professioneel gaan winnen. Ik heb toch liever niet weer een kopie van vorig seizoen, waar je het kampioenschap weggooit omdat je AZ, Vitesse, Utrecht en Heerenveen uit allemaal niet weet te winnen.
 
Zoet: 6. Niet gezien, op het moment na dat hij weer een kut bal gaf en de tegenstander bijna een giga kans bood.

Dumfries: 7. Goed.
Schwaab: 6. Prima, niet veel te doen gehad.
Viergever: 6. Zie Schwaab.
Boscagli: 6. Vond hem eigenlijk wel goed, maar leverde letterlijk iedere bal in. Heel storend.

Rosario: 7. Een van de beteren op het veld. Goede goal, prima intercepties en eindelijk weer een aantal Rosario passes (één keer kaatsen naar voren)
Hendrix: 8. Voor mij de beste vandaag. Fel, gedreven en soms zelfs een goede pass. Chapeau.
Bergwijn: 5. Dit was echt bedroevend. Kan gebeuren, nog steeds onze ster.

Doan: 4. Echt heel matig. Is natuurlijk geen rechtsbuiten, maar kwam de hele tijd in de bal, geen diepgang en veel balverlies.
Malen: 6. Werkte hard, maar het kwam er vandaag echt niet uit. Omdat het soms mooi was qua snelheid en assist bij de 2-0 toch een nipte voldoende.
Gakpo: 5. Zoals wel vaker als hij in de basis begint, echt niet goed. Vreemd dat er zo een verschil in niveau zit tussen basisspeler en invaller. Heeft wellicht wat tijd nodig.

Invallers konden zich niet echt onderscheiden. Wat een belabberde pot overigens, van beide kanten. In ieder geval de drie punten. Door naar een zware week.

voor de zoveelste keer duidelijk dat Bergwijn op de 10 niet rendeert wat het team ook niet ten goede komt.
 
Zoet: 6. Niet gezien, op het moment na dat hij weer een kut bal gaf en de tegenstander bijna een giga kans bood.

Dumfries: 7. Goed.
Schwaab: 6. Prima, niet veel te doen gehad.
Viergever: 6. Zie Schwaab.
Boscagli: 6. Vond hem eigenlijk wel goed, maar leverde letterlijk iedere bal in. Heel storend.

Rosario: 7. Een van de beteren op het veld. Goede goal, prima intercepties en eindelijk weer een aantal Rosario passes (één keer kaatsen naar voren)
Hendrix: 8. Voor mij de beste vandaag. Fel, gedreven en soms zelfs een goede pass. Chapeau.
Bergwijn: 5. Dit was echt bedroevend. Kan gebeuren, nog steeds onze ster.

Doan: 4. Echt heel matig. Is natuurlijk geen rechtsbuiten, maar kwam de hele tijd in de bal, geen diepgang en veel balverlies.
Malen: 6. Werkte hard, maar het kwam er vandaag echt niet uit. Omdat het soms mooi was qua snelheid en assist bij de 2-0 toch een nipte voldoende.
Gakpo: 5. Zoals wel vaker als hij in de basis begint, echt niet goed. Vreemd dat er zo een verschil in niveau zit tussen basisspeler en invaller. Heeft wellicht wat tijd nodig.

Invallers konden zich niet echt onderscheiden. Wat een belabberde pot overigens, van beide kanten. In ieder geval de drie punten. Door naar een zware week.
Niet helemaal precies eens met alle cijfers.
Maar ik kijk graag naar je lijstjes. En hierom geef ik een "leuk". Bedankt voor de moeite ook weer.
 
Domme kracht die Boscagli. Totaal geen voetbalintelligentie en geen rust in zijn spel. Heeft soms prima acties en komt ook heel gedreven over maar dit is gewoon niveau Heracles of hoogstens Utrecht. Of hij intelligenter wordt? Dat kan. Maar de spelers van PSV1 moeten gewoon eerste elftal waardig zijn. De linksback positie is gewoon waardeloos behandeld door JdJ. Leuk en aardig dat hij “al zoveel verdedigers heeft gehaald”; beter 1 PSV waardige speler halen dan 3 waardeloze backs.
Boscagli is een leuke derde reserveback. Niet geschikt dus. Hij doet me denken aan een Erik Pieters, of een Marcellis die back staat bij PSV.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Als Boscagli al niet meer kon breng dan Lato en niet een gemankeerde LB als Sadilek. Malen had ik er sowieso niet afgehaald. Al dat gelul over rust. Ik hoor er wielrenners nooit over klagen.
Breng bijvoorbeeld Thomas eens voor wat speeltijd. Maar altijd dat defensieve wisselen en dat tegen tegenstanders die echt niets brengen aanvallend daar ben ik geen liefhebber van. Maar goed, dat is voor iedereen anders ongetwijfeld. Maar als ik bijna €700,- neerleg voor een seizoenskaart wil ik ook wel leuk voetbal zien en niet dit geneuzel zoals tegen Groningen.
17 of 19 jarige wielrenners rijden dan ook geen Tour of Giro
 
Kon gisteren niet kijken of reageren, dus even achteraf:

Voor alle mensen die hem zo graag affikken:

ROSARIOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!! 1-0!!!!!!!!!
 
Tja, keuzes. Gisteren belangrijkere dingen te doen. Maar: hij telt wel. Toen ik hoorde wie had gescoord, moest ik toch hard lachen.
Er waren er meer. Niet veel later dacht ik ook even dat Hendrix ging scoren. Dat zou helemaal een unieke combinatie zijn.
 
Via een lucky klunsbal..

Ja, hij kan er niks van, niemand bij PSV kan er niks van, MvB is een waardeloze coach, net als zijn voorganger, titels zijn geluk, goals zijn geluk, alles is geluk.
Als jij op een ajax-forum zou posten zou je niet opvallen. De post waarin jij PSV positief benaderd wordt meer dan keurig gecamoufleerd door negativiteit.
 
Ja, hij kan er niks van, niemand bij PSV kan er niks van, MvB is een waardeloze coach, net als zijn voorganger, titels zijn geluk, goals zijn geluk, alles is geluk.
Als jij op een ajax-forum zou posten zou je niet opvallen. De post waarin jij PSV positief benaderd wordt meer dan keurig gecamoufleerd door negativiteit.

Daar is hij het wel mee eens ?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan