PSV - FC Groningen | Woensdag 25 september | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik fik 'm niet af, hij moet gewoon naar de bank net zoals iedere andere speler die een half seizoen lang niet hoger dan een 5.5-6 scoort.

Helemaal mee eens. Als je niet presteert maar een tijdje op de bank en iemand anders de kans geven zich te bewijzen.
 
Helemaal mee eens. Als je niet presteert maar een tijdje op de bank en iemand anders de kans geven zich te bewijzen.

Ik ben het volledig met je eens. Heb ik ook met Luuk gehad in het seizoen dat hij bagger speelde. Maar een speler laten banken hoeft nog niet te zeggen dat je hem affikt. Het is een jonge speler, die stappen moet maken.
 
Ja, hij kan er niks van, niemand bij PSV kan er niks van, MvB is een waardeloze coach, net als zijn voorganger, titels zijn geluk, goals zijn geluk, alles is geluk.
Als jij op een ajax-forum zou posten zou je niet opvallen. De post waarin jij PSV positief benaderd wordt meer dan keurig gecamoufleerd door negativiteit.

Vergeef me, dat ik niet de polonaise dans bij iemand die een klunsgoal scoort en al maanden ruk speelt en nutteloos is, MvB die blundert en prutst met de wissels en spelers op verkeerde plekken zetten, etc etc.. dat jij de lat laag hebt hebt zitten en zulke dingen accepteert mag je zelf weten, ik blijf me er aan irriteren en er tegen stribbelen ja

Dat men blij kan zijn voor iemand die ' eens ' aardig speelt, een Afellay die voor het eerst in jaren eens op 2 benen rechtop kan lopen en dat men naar zo iets uitkijkt, kom op zeg, het is droevigheid-deluxe. Van een topclub die veel dingen MOETEN naar een club waar alles mag kan en best is :sick: En ergste men vind het allemaal best ook nog
 
Vergeef me, dat ik niet de polonaise dans bij iemand die een klunsgoal scoort en al maanden ruk speelt en nutteloos is, MvB die blundert en prutst met de wissels en spelers op verkeerde plekken zetten, etc etc.. dat jij de lat laag hebt hebt zitten en zulke dingen accepteert mag je zelf weten, ik blijf me er aan irriteren en er tegen stribbelen ja

Dat men blij kan zijn voor iemand die ' eens ' aardig speelt, een Afellay die voor het eerst in jaren eens op 2 benen rechtop kan lopen dat men naar zo iets uitkijkt etc, kom op zeg, het is droevigheid-deluxe, van een topclub die veel dingen MOETEN naar een club waar alles mag kan en best is :sick: En ergste men vind het allemaal best ook nog
Maar, je zou ook eens iets moois kunnen zeggen over de fonkelende prestaties van Malen en Ihatarren. Of de degelijkheid van het duo Baumgartl en Viergever.

De wissels van Van Bommel pakken juist altijd erg goed uit. De meeste goals gescoord door wisselspelers in de eredivisie!
 
Maar, je zou ook eens iets moois kunnen zeggen over de fonkelende prestaties van Malen en Ihatarren. Of de degelijkheid van het duo Baumgartl en Viergever.

Daar is toch geen twijfel of discussie over mogelijk? Dat is zo en ziet iedereen, iedere optimist en pessimist ook. Dat hoef ik dan als #42 niet nog eens te herhalen. Ik schud jullie liever wakker met alle bullshit die speelt of punten die men al normaal vind worden die gewoon zorgelijk zijn.
 
Daar is toch geen twijfel of discussie over mogelijk? Dat is zo en ziet iedereen, iedere optimist en pessimist ook. Dat hoef ik dan als #42 niet nog eens te herhalen. Ik schud jullie liever wakker met alle bullshit die speelt of punten die men al normaal vind worden die gewoon zorgelijk zijn.

Er werd jaren geroepen dat PSV de jeugd een kans moest geven. Dan doen ze nu, met de ups en downs die daarbij horen. Daarnaast is de financiële situatie van PSV de laatste jaren nogal veranderd. Als je net doet alsof dat niet bestaat, en alleen maar negatief bent over de beperkingen, dan ben je ongeloofwaardig.
 
Er werd jaren geroepen dat PSV de jeugd een kans moest geven. Dan doen ze nu, met de ups en downs die daarbij horen. Daarnaast is de financiële situatie van PSV de laatste jaren nogal veranderd. Als je net doet alsof dat niet bestaat, en alleen maar negatief bent over de beperkingen, dan ben je ongeloofwaardig.
Quagmire zegt wel onze club, maar Ajax heeft ook een Huntelaar lopen en Feyenoord voorheen ook een Van Persie. Dus waarom zou Afellay geen kans mogen maken om bij de 1e selectie te komen? Hij kost niks, gedraagd zich als een voorbeeldprof en Van Bommel wil hem alleen gebruiken als hij topfit is. Ik vind dat niet kenmerkend voor slecht beleid of zo.
Veel spelers geven aan dat ze juist door de warme aanpak naar deze club komen. Deze club kan ook hard kan zijn wanneer het nodig is(zie Ramselaar, of een andere speler die net te kort komt en plaats moeten maken voor betere spelers)
 
Quagmire zegt wel onze club, maar Ajax heeft ook een Huntelaar lopen en Feyenoord voorheen ook een Van Persie. Dus waarom zou Afellay geen kans mogen maken om bij de 1e selectie te komen? Hij kost niks, gedraagd zich als een voorbeeldprof en Van Bommel wil hem alleen gebruiken als hij topfit is. Ik vind dat niet kenmerkend voor slecht beleid of zo.
Veel spelers geven aan dat ze juist door de warme aanpak naar deze club komen. Deze club kan ook hard kan zijn wanneer het nodig is(zie Ramselaar, of een andere speler die net te kort komt en plaats moeten maken voor betere spelers)

Ik vind Afellay echter lastig geval. Zo heb ik een hogere pet op (gahad) van spelers als van Persie, Kuyt, Huntelaar of Makaai toen ze terug kwamen.
Ik denk dat dit komt door twee redenen: De bovengenoemde spelers 1) kwamen van grotere clubs of competities waar ze in principe 2) nog actief speelden (vaak als wisselspeler).

Afelay heeft na Barca een aantal clubs gehad die meveel minder aanspreken dan PSV qua niveau (Olympiakos, Stoke) en zelfs bij die clubs speelde hij onopvallend (als hij al eens fit was/spelen kon) + het aandeel wedstrijden dat hij uberhaubt mee kon doen is teleurstellend laag geweest (al jaren lang). Wat mij betreft zie ik ook niet de meerwaarde en redenen van het vertrouwen dat zijn inbreng zo belangrijk is en betwijfel ik of hij ooit nog eens een top 3 in het "speler van de week" kan halen.

Mede daarom vind ik het vreemd (of eigenlijk belachelijk) dat van Bommel hem al tot onze aanvoerder heeft gemaakt. Ik hoop dat hij mijn ongelijk gaat bewijzen en belangrijk word, maar vooralsnog moet ik me bij Quagmire aansluiten dat ik nog niet uitkijk naar Afellay. Hopelijk kan het alleen maar meevallen, mijn verwachtingen zijn immers laag zat.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind Afelay echter lastig geval. Zo heb ik een hogere pet op (gahad) van spelers als van Persie, Kuyt, Huntelaar of Makaai toen ze terug kwamen.
Ik denk dat dit komt door twee redenen: De bovengenoemde spelers 1) kwamen van grotere clubs of competities waar ze in principe 2) nog actief speelden (vaak als wisselspeler).

Afelay heeft na Barca een aantal clubs gehad die meveel minder aanspreken dan PSV qua niveau (Olympiakos, Stoke) en zelfs bij die clubs speelde hij onopvallend (als hij al eens fit was/spelen kon) + het aandeel wedstrijden dat hij uberhaubt mee kon doen is teleurstellend laag geweest (al jaren lang). Wat mij betreft zie ik ook niet de meerwaarde en redenen van het vertrouwen dat zijn inbreng zo belangrijk is en betwijfel ik of hij ooit nog eens een top 3 in het "speler van de week" kan halen.

Mede daarom vind ik het vreemd (of eigenlijk belachelijk) dat van Bommel hem al tot onze aanvoerder heeft gemaakt. Ik hoop dat hij mijn ongelijk gaat bewijzen en belangrijk word, maar vooralsnog moet ik me bij Quagmire aansluiten dat ik nog niet uitkijk naar Afellay. Hopelijk kan het alleen maar meevallen, mijn verwachtingen zijn immers laag zat.
Hij was wel degelijk speler van het jaar geworden of nummer twee of iets bij Stoke. Daarna raakte hij geblesseerd. In de Olympiakos tijd had hij duidelijk niet de juiste instelling. Bij PSV en Barca ging hij er wel voor en die mentaliteit is wat Mark terug ziet. Dat hij hem daardoor als reserve aanvoerder ziet heeft eigenlijk niets te maken met mijn argumenten.

Dat hij er niet uit heeft gehaald wat er in zit kan een leek nog zien. Het gaat er om dat de potentie er is, en dat het je niets kost. Huntelaar zat bijv. hoger in de salarispost het is nog maar de vraag of Ibi ook maar een wedstrijd even bepalend kan zijn, maar dat is dan ook het hele punt, de verwachtingen zijn lekker laag en Van Bommel neemt geen risico in dit geval. Ibi mocht zijn conditie zonder verwachtingen op peil brengen bij de jeugd, en dat ging zo goed dat hij minuten mocht maken bij Jong PSV. De volgende stap was het eerste eftal, daar heeft hij nu ook een contract verdiend. Wie weet blijft het daar (niet) bij, maar hij kan dus verassen en dat gaat allemaal met kleine stapjes.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan