PSV - FC Emmen | Zaterdag 6 augustus | Eindstand: 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Weltmeister

Bondscoach
RvN gaat de elf meest frisse spelers opstellen, zegt ie. Blijkbaar was het nogal een slijtageslag, zo vroeg al in het seizoen. Zouden ze bij PSV weten dat dankzij het WK het gehele seizoen een slijtageslag wordt en dat we zomaar met een hele zwakke basiself aan zullen moeten treden? Vind het echt een enorm zwaktebod dat de spoeling qua echt basismateriaal zo dun is.

CNG MrKrateos

Trainer Coach
RvN gaat de elf meest frisse spelers opstellen, zegt ie. Blijkbaar was het nogal een slijtageslag, zo vroeg al in het seizoen. Zouden ze bij PSV weten dat dankzij het WK het gehele seizoen een slijtageslag wordt en dat we zomaar met een hele zwakke basiself aan zullen moeten treden? Vind het echt een enorm zwaktebod dat de spoeling qua echt basismateriaal zo dun is.
Ach, met Ramalho, Simons, Ledezma en Guti ga je er ook weer niet zoveel op achteruit.

Laten we het gewoon gaan bekijken. Wie weet valt het mee.

Hoetierick

Administrator
Administrator
Mauro, Max, Simons, Veerman, Guti, Mwene, Benitez, Ramalho, Obispo, Madueke, Teze. Allemaal spelers life zich niet erg moe gaan maken tijdens het WK.

Bas

Routinier
Mauro, Max, Simons, Veerman, Guti, Mwene, Benitez, Ramalho, Obispo, Madueke, Teze. Allemaal spelers life zich niet erg moe gaan maken tijdens het WK.

Ik weet dat Emmen niet een van de beste ploegen in de ED is, maar om nou Noni op krukken te laten spelen lijkt mij ook weer iets te ver gaan.

Weltmeister

Bondscoach
Ik bedoelde niet het WK zelf. Ik bedoelde het feit dat je dankzij het WK in november klaar moet zijn met de eerste seizoenshelft en dus standaard om de 3 dagen moet ballen. En dat valt ons blijkbaar nu al zwaar.

Pijlsnelventje

Basisspeler
Ik bedoelde niet het WK zelf. Ik bedoelde het feit dat je dankzij het WK in november klaar moet zijn met de eerste seizoenshelft en dus standaard om de 3 dagen moet ballen. En dat valt ons blijkbaar nu al zwaar.
99 minuten uit tegen Ajax en 90 tegen Monaco in Monaco is wel wat anders dan een wedstrijdje thuis tegen Emmen en standaard een Europees wedstrijdje. Ik vind wel dat je het een beetje overdrijft. Meeste Eredivisie wedstrijden hoeven we niet voluit te gaan en dan kan je dit veel makkelijker vol houden.

Weltmeister

Bondscoach
99 minuten uit tegen Ajax en 90 tegen Monaco in Monaco is wel wat anders dan een wedstrijdje thuis tegen Emmen en standaard een Europees wedstrijdje. Ik vind wel dat je het een beetje overdrijft. Meeste Eredivisie wedstrijden hoeven we niet voluit te gaan en dan kan je dit veel makkelijker vol houden.
Meeste eredivisiewedstrijden hebben we vorig jaar met pijn, moeite en het nodige gelukt uiteindelijk over de streep getrokken. Ik ben nog niet overtuigd van dit PSV.

Buitenspelgoal

International
Meeste eredivisiewedstrijden hebben we vorig jaar met pijn, moeite en het nodige gelukt uiteindelijk over de streep getrokken. Ik ben nog niet overtuigd van dit PSV.
We zullen het een aantal wedstrijden aan moeten kijken voordat je er wat over kunt zeggen. Tegen Ajax waren we 60 minuten top. Tegen Monaco een goede helft gespeeld, maar genekt door vermoeidheid. Er zit genoeg voetbal in dit PSV en er komen nog wat spelers terug van blessures. Er zit wel een enorm verschil in de kwaliteit van een aantal basisspelers en wat erachter zit, dus het is erg te hopen dat het een keer meevalt met blessures (gezien Madueke vrees ik ervoor, maar laten we hopen dat het even daar bij blijft). Als een Luuk, Gakpo, Veerman, Sangare of (god behoede ons) Benitez langdurig uitvalt moet je spelers opstellen die echt een heel stuk minder zijn.

Phillip Cocu

Assistent Bondscoach
Wat ik tot nu toe van Oppegard heb gezien, vorig seizoen en dit seizoen, stemt mij geenszins hoopvol dat hij kan uitgroeien tot linksback van PSV. Hopelijk is Mauro snel weer fit, want Max stond ook weer te schutteren gisteren. Die gaat sowieso geen wedstrijden voor ons winnen, eerder verliezen. Max acteert een goeie linksback te zijn. En kan PSV die CV van Monaco niet verleiden om te komen? Luuk de Jong heeft werkelijk geen enkel kopduel gewonnen van die gozer, wat een beest. Hoewel Obispo echt goed bezig was gisteren, mooi om te zien, echte krijger.
Niet mee eens, ik heb Luuk zien terug koppen en ook met de rug naar de goal zien kaatsen dus ik weet niet hoe je bij geen enkel duel komt. Dit zijn ook hele dure verdedigers.1 van de duurste of misschien de duurste deed nog niet eens mee

robpsv11

Grammatifaler
Niet mee eens, ik heb Luuk zien terug koppen en ook met de rug naar de goal zien kaatsen dus ik weet niet hoe je bij geen enkel duel komt. Dit zijn ook hele dure verdedigers.1 van de duurste of misschien de duurste deed nog niet eens mee

Wat zeg jij nou man. Volgens sofascore heeft Luuk maar 13 luchtduels gewonnen. En 1 - 3 is -2. Dus, prutser

Hoetierick

Administrator
Administrator
Topsport. Schijnbaar moeten ze er nog ingroeien.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan