PSV - FC Emmen | Zaterdag 6 augustus | Eindstand: 4-1

Mikasa

Internationale Legende
Wel een smet op de wedstrijd. In deze wedstrijd had je echt nooit een tegendoelpunt moeten krijgen.
Dat was wel een tegenvaller. Erg knullig door Saibari en Guti.
Ramalho zorgt ook niet echt voor stabiliteit achterin… Slechte invalbeurten van hem en Ledezma.
Ramalho geen verbetering tov Obispo vandaag.
Benitez 8
Hoever 7
Teze 6
Obispo 7
Max 6
Guti 6
Veerman 6
Simons 7
Bakayoko 6
De Jong 6
Gakpo 8

Savio viel ook uitstekend in.
Ik vond Teze en Veerman wel een puntje meer verdienen. Guti en De Jong een puntje minder.

Jammer van zo’n 2e helft. Anderszijds 4 goals gescoord, geen blessures en door naar dinsdag.

PSVynadaMas

Invaller
Lullig zeg om Savio zo weinig minuten te geven. Kom op man. Wedstrijd was klaar. Geef die vent dan gewoon 10-15 min. Ik blijf het zo ontzettend onzin vinden om zo vreselijk laat te wisselen, als je al een gewonnen wedstrijd speelt.

Jammer van zo tweede helft. Had echt het gevoel dat we door zouden pakken naar 6 of 7-0. Maar goed, begrijpelijk dat de focus na 4-0 al op Monaco lag. Dan nog vind ik zo tegengoal echt ontzettend dom en kut uitverdedigd.

Verder een lekkere avond. Geen blessures. Op naar Monaco.

Prometheus040

Basisspeler
Ben ik de enige die denkt dat er meer speelt rondom Gakpo? Heb het idee dat iets concreets op de achtergrond speelt en hij zich er een beetje "rot" onder voelt. Zo kwam het op mij iig over net bij het interview met Hansie.

Pijlsnelventje

Basisspeler
Ben ik de enige die denkt dat er meer speelt rondom Gakpo? Heb het idee dat iets concreets op de achtergrond speelt en hij zich er een beetje "rot" onder voelt. Zo kwam het op mij iig over net bij het interview met Hansie.
Nee, dat had ik niet. Ik merkte ook dat hij er liever niet over wil praten maar dat is logisch. Hij kan er beter niets over zeggen en Hans probeert toch te graven en uit t zoeken wat voor hem meespeelt in de keuze.

PSVynadaMas

Invaller

Ik heb al een tijdje gevoel dat Gakpo alleen een jaar blijft als PSV de CL bereikt. Als dat niet het geval is, dan zal die denk ik helaas vertrekken.

Mikasa

Internationale Legende
Ik had die gedachte ook. Maar ook dat hij niks wil zeggen inderdaad. Heeft ook geen zin.
Wie scoorde er voor Emmen?
Romeny. Goede goal, aardige speler lijkt me. Kan misschien wel naar een Vitesse of zo

Schoutjes

Supporter
Het middenveld met Sangare, Veerman en Simons gaat als het ingespeeld is elk middenveld in de eredivisie en europa league slopen. CL bijna elk middenveld ;)

Bovenaan Onderaan