PSV - FC Emmen | Zaterdag 6 augustus | Eindstand: 4-1

Penalty

Internationale Legende
Sávio Moreira de Oliveira komt erin voor Luuk de Jong.
1 minuut is wel erg weinig.

Buitenspelgoal

International
Nou. Wedstrijd zakelijk gespeeld. Draak van een 2e helft, maar dat was te verwachten. Wel extreem klote van dat debiele gepiel met als gevolg een tegengoal. Dit zijn de wedstrijden waar je het doelsaldo moet pakken.

The Joker

Assistent Coach
Benitez 8
Hoever 7
Teze 6
Obispo 7
Max 6
Guti 6
Veerman 6
Simons 7
Bakayoko 6
De Jong 6
Gakpo 8

Savio viel ook uitstekend in.

Ozymandias

Routinier
Hoever viel me mee vandaag…tweede helft niet echt het kijken waard maar wat wil je als je ze eigenlijk al hebt weggespeeld na een helftje…prima gedaan zo en op naar dinsdag!!😎🚀

Humtoezje

Aanvoerder
Als je toch leest welke fantasie-opstellingen in dit topic worden voorgesteld door onze mede-forummers en als je dan de startopstelling en wissels ziet dan…
Ja, dan mis ik de Schmidt-tijd ergens wel.

Jong-PSV.
Dat is de bank in de eredivisie blijkbaar, zolang PSV europees actief is.
Oei.

Hoever viel me ook mee.
Aan Ledezma erger ik me blauw.
En Ramalho moet rechts in het centrum.

Buitenspelgoal

International
Ruud mag trouwens even een donderpreekje geven omtrent dat gepiel. De tegengoal was echt ziedend-makend slecht. Vooral Guti, maar ook Saibari die daar een beetje tiki-taka gaan lopen spelen. Stop daar nou gewoon mee en schiet zo'n bal weg.

En dan die vrij trap. Zonder Benitez krijg je er dan nog een tegen. Je staat 4-1 voor, ga niet slim/interessant lopen doen met je varianten en slinger de bal lekker voor. Nu krijg je precies zo'n voorspelbare situatie waar je de bal verliest en een overtal-counter tegen krijgt. Gewoon amateuristisch.

Doelsaldo kan belangrijk zijn en moet niet lichtzinnig genomen worden. Dus niet ''het is maar een tegengoal, we staan toch 4-1 voor''.

FMnerd

Invaller
Sfeer in t stadion was niet optimaal, maar had het wel echt gemist. Prima zakelijke overwinning.

Zag Hoever niet echt zitten, maar tegen ploegen uit het rechter rijtje kun je hem er prima bij hebben.

Buitenspelgoal

International
Als je toch leest welke fantasie-opstellingen in dit topic worden voorgesteld door onze mede-forummers en als je dan de startopstelling en wissels ziet dan…
Ja, dan mis ik de Schmidt-tijd ergens wel.

Jong-PSV.
Dat is de bank in de eredivisie blijkbaar, zolang PSV europees actief is.
Oei.
Mwoah, tijdens een groepsfase niet hoor. Nu zijn de belangen wat hoger omdat je die startpremie CL wilt pakken.

Bovenaan Onderaan