PSV - FC Emmen | Zaterdag 6 augustus | Eindstand: 4-1

Rednas

Administrator
Administrator
2Y8NU06.png

Laatst bewerkt door een ninja:

korfbaljack

Winnaar "Comeback van het jaar" 2021
Zou toch Veerman in de basis zetten ipv Ledezma. Eerste helft minimaal 2 doelpunten verschil maken, dan kun je na de rust wisselen en de belangrijkste spelers sparen.

Der Jaufe

Internationale Legende
Wedstrijd tegen een promovendus, altijd vervelend zo aan het begin van het seizoen. Zie dat ze 3 nieuwe keepers hebben waarvan een keeper die vorig seizoen nog bij JPSV zat, 1 jeugdkeeper en de 2e keeper van Utrecht. In de aanval hebben ze Zivkovic voor een jaar weten te huren. Middenveld en verdediging is nagenoeg gelijk aan vorig seizoen, zijn dus op elkaar ingespeeld. Desalniettemin moeten we gewoon winnen, sterkste ploeg opstellen en hopelijk met de rust een deel al kunnen wisselen.

Laatst bewerkt:
Wedstrijd tegen een promovendus, altijd vervelend zo aan het begin van het seizoen. Zie dat ze 3 nieuwe keepers hebben waarvan 1 huurling van PSV, 1 jeugdkeeper en de 2e keeper van Utrecht. In de aanval hebben ze Zivkovic voor een jaar weten te huren. Middenveld en verdediging is nagenoeg gelijk aan vorig seizoen, zijn dus op elkaar ingespeeld. Desalniettemin moeten we gewoon winnen, sterkste ploeg opstellen en hopelijk met de rust een deel al kunnen wisselen.
Keeper is vrij zeker transfervrij bij ons vertrokken ipv huur

Rubberen Robbie

Jeugdspeler
Als we gisteravond zoveel last hadden van de wedstrijd van afgelopen zaterdag om 20:00, waarom zou je dan nu de sterkste 11 opstellen? Qua rust is het precies hetzelfde als afgelopen 2 wedstrijden, enige voordeel is dat beide wedstrijden nu thuis zijn.
Eigenlijk begrijp ik niet, er hangt zo ontzettend veel geld vanaf, dat PSV niet probeert om deze wedstrijd op vrijdagavond of zaterdagmiddag. Dat heeft niks met excuses zoeken te maken, maar alles met professionaliteit.

Der Jaufe

Internationale Legende
Als we gisteravond zoveel last hadden van de wedstrijd van afgelopen zaterdag om 20:00, waarom zou je dan nu de sterkste 11 opstellen? Qua rust is het precies hetzelfde als afgelopen 2 wedstrijden, enige voordeel is dat beide wedstrijden nu thuis zijn.
Eigenlijk begrijp ik niet, er hangt zo ontzettend veel geld vanaf, dat PSV niet probeert om deze wedstrijd op vrijdagavond of zaterdagmiddag. Dat heeft niks met excuses zoeken te maken, maar alles met professionaliteit.
Het niveau van de tegenstander, en daarmee de intensiteit, is ook net ff anders. Verzetten naar 16:30 of vrijdag was handig geweest ja. Geen idee of ze dit überhaupt geprobeerd hebben.

Mohr

Aanvoerder
Het niveau van de tegenstander, en daarmee de intensiteit, is ook net ff anders. Verzetten naar 16:30 of vrijdag was handig geweest ja. Geen idee of ze dit überhaupt geprobeerd hebben.
Ik kan me voorstellen dat ze hem wel in de avond willen spelen ivm de (mogelijke) hitte. Maar verder eens.

Rubberen Robbie

Jeugdspeler
Tja, als je mee gaat in de intensiteit van Emmen, dan wordt het wellicht wel lastiger dan verwacht. Als je de intensiteit van afgelopen 2 wedstrijden kan opbrengen wordt het hopelijk makkelijker.
Ik kan me voorstellen dat ze hem wel in de avond willen spelen ivm de (mogelijke) hitte. Maar verder eens.
Het wordt zaterdag niet zo heet, toch? Daarbij, zoals Veerman gister aangaf, na een 20:00 wedstrijd lig je pas laat in je nest. Vaak ook nog adrenaline waardoor je lastiger slaapt (geen idee of dat na Emmen ook zo is:S:). Om 16:00 spelen is dan toch lekkerder, lijkt me. Om 19:00 thuis, spareribs en bier bestellen en daarna lekker tukken.
Enfin, het zal wel loslopen. Vermoedelijk voldoende slimme mensen in de staf, waardoor er geen blessures ontstaan...

DrJ

Routinier
Tja, als je mee gaat in de intensiteit van Emmen, dan wordt het wellicht wel lastiger dan verwacht. Als je de intensiteit van afgelopen 2 wedstrijden kan opbrengen wordt het hopelijk makkelijker.

Het wordt zaterdag niet zo heet, toch? Daarbij, zoals Veerman gister aangaf, na een 20:00 wedstrijd lig je pas laat in je nest. Vaak ook nog adrenaline waardoor je lastiger slaapt (geen idee of dat na Emmen ook zo is:S:). Om 16:00 spelen is dan toch lekkerder, lijkt me. Om 19:00 thuis, spareribs en bier bestellen en daarna lekker tukken.
Enfin, het zal wel loslopen. Vermoedelijk voldoende slimme mensen in de staf, waardoor er geen blessures ontstaan...
Zaterdag valt de warmte inderdaad wel mee.

Ralf Edström

Routinier
Misschien ook even wat minder intensief trainen. Noni raakte ook geblesseerd op de training.

Bovenaan Onderaan