PSV - FC Emmen | Zaterdag 19 september | Eindstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Profvoetballers moeten ook voor 6500 toeschouwers het op kunnen brengen om zich volledig in te zetten om te scoren en een goede wedstrijd te spelen. Het mag niet uitmaken of er 6500 mensen in het stadion zitten of 13.000. Dat maakt volgens mij helemaal geen verschil.
Hou jij je maar bij wedstrijd voorspellingen, want je hebt geen idee wat je nu zegt.
Natuurlijk gaan voetballers beter presteren als er meer publiek is.
Dat is een heel normale reactie en gang van zaken.
Het gaat altijd beter als je gedragen wordt door meer publiek.
 
Hou jij je maar bij wedstrijd voorspellingen, want je hebt geen idee wat je nu zegt.
Natuurlijk gaan voetballers beter presteren als er meer publiek is.
Dat is een heel normale reactie en gang van zaken.
Het gaat altijd beter als je gedragen wordt door meer publiek.


Ik weet zeker wel wat ik zeg. 6500 of 13000 maakt echt niets uit in een stadion waar er 35000 in kunnen. Blijf jij maar leven in je droom. :sleep:
Grote kans dat ze over een tijdje in helemaal lege stadions moeten voetballen zonder publiek.
Krijgen we dan alleen maar kutwedstrijden te zien, omdat de profs niet kunnen voetballen zonder publiek? Een voordeel hebben ze dan. Ze worden door niemand uitgefloten. ;)
 
Profvoetballers moeten ook voor 6500 toeschouwers het op kunnen brengen om zich volledig in te zetten om te scoren en een goede wedstrijd te spelen. Het mag niet uitmaken of er 6500 mensen in het stadion zitten of 13.000. Dat maakt volgens mij helemaal geen verschil.

Ik kan je vertellen, dat maakt verschil. Toen ik in het amateurvoetbal speelde en we 10 man langs de lijn hadden, dan deed je toch minder je best dan wanneer er 200 man stond. Ook al krijg je er geld voor, zoiets speelt psychologisch wel mee.

Het zijn nu allemaal van die oefenduels. Ik durf daarom ook wel te zeggen dat bijvoorbeeld een Ajax het echt veel lastiger gaat krijgen in de CL. Die hadden met het publiek achter zich altijd een immense boost
 
Ik weet zeker wel wat ik zeg. 6500 of 13000 maakt echt niets uit in een stadion waar er 35000 in kunnen. Blijf jij maar leven in je droom. :sleep:
Grote kans dat ze over een tijdje in helemaal lege stadions moeten voetballen zonder publiek.
Krijgen we dan alleen maar kutwedstrijden te zien, omdat de profs niet kunnen voetballen zonder publiek? Een voordeel hebben ze dan. Ze worden door niemand uitgefloten. ;)
Hier in Eindhoven en brabant gaat het goed met de coronacijfers in tegenstelling tot het westen van het land.
Dus een leeg stadion hier is niet logisch.
Je bekijkt het vanuit het perspectief dat het glas half leeg is en ik zie het glas half vol.
Je moet de supporters ook eigen verantwoordelijkheid geven. Bij klachten blijf je thuis. Dat hoeft helemaal niet zo moeilijk te zijn en geeft meer supporters de gelegenheid om naar de wedstrijd van PSV te gaan.
Dat moet echt kunnen de komende wedstrijden.
 
Hier in Eindhoven en brabant gaat het goed met de coronacijfers in tegenstelling tot het westen van het land.
Dus een leeg stadion hier is niet logisch.
Je bekijkt het vanuit het perspectief dat het glas half leeg is en ik zie het glas half vol.
Je moet de supporters ook eigen verantwoordelijkheid geven. Bij klachten blijf je thuis. Dat hoeft helemaal niet zo moeilijk te zijn en geeft meer supporters de gelegenheid om naar de wedstrijd van PSV te gaan.
Dat moet echt kunnen de komende wedstrijden.

Dat dachten ze bij Atalanta Bergamo ook. :rolleyes:
Als ze bij PSV meer mensen moeten toelaten dan moeten ze helemaal afstappen van de 1,5 meter afstand regel, want dat is dan niet mogelijk in het Philipsstadion.
 
Ik kan je vertellen, dat maakt verschil. Toen ik in het amateurvoetbal speelde en we 10 man langs de lijn hadden, dan deed je toch minder je best dan wanneer er 200 man stond. Ook al krijg je er geld voor, zoiets speelt psychologisch wel mee.

Het zijn nu allemaal van die oefenduels. Ik durf daarom ook wel te zeggen dat bijvoorbeeld een Ajax het echt veel lastiger gaat krijgen in de CL. Die hadden met het publiek achter zich altijd een immense boost

Dus jij speelde in het amateurvoetbal niet om je best te doen voor je teamgenoten, maar voor het publiek. :rolleyes: Toch fijn zo'n teamsport.
Ajax wist ook het eigen publiek in een seconde helemaal stil te krijgen.
8 mei 2019 Ajax - Tottenham 90'+6' ... :speechless::zwijgen: Dat was pas een immense boost. ;P
 
Dat dachten ze bij Atalanta Bergamo ook. :rolleyes:
Als ze bij PSV meer mensen moeten toelaten dan moeten ze helemaal afstappen van de 1,5 meter afstand regel, want dat is dan niet mogelijk in het Philipsstadion.
Heb je de tribunes gezien?
Daar was nog ruimte genoeg.
35 - 40 % van het stadion gevuld, waarbij familieleden uit 1 gezin wel naast elkaar mogen zitten en kinderen onder de 18 ook geen afstand hoeven te houden kun je er makkelijk 13000 kwijt in het stadion met voldoende afstand tot elkaar.
Nogmaals je kunt er naar kijken vanuit het glas half leeg of half vol.
Waarom blijf je hier zo vanuit het negatieve naar kijken in plaats van mee te denken om meer supporters naar het stadion te krijgen?
Daar heeft toch iedere supporter baat bij.
 
Heb je de tribunes gezien?
Daar was nog ruimte genoeg.
35 - 40 % van het stadion gevuld, waarbij familieleden uit 1 gezin wel naast elkaar mogen zitten en kinderen onder de 18 ook geen afstand hoeven te houden kun je er makkelijk 13000 kwijt in het stadion met voldoende afstand tot elkaar.
Nogmaals je kunt er naar kijken vanuit het glas half leeg of half vol.
Waarom blijf je hier zo vanuit het negatieve naar kijken in plaats van mee te denken om meer supporters naar het stadion te krijgen?
Daar heeft toch iedere supporter baat bij.

Ik hoef niet mee te denken. We hebben een directie die er ruimschoots voor betaald wordt.
Ze gaan echt de regels niet aanpassen omdat ik zo nodig mee moet denken.
Ik mag van de eerste 4 thuiswedstrijden er 1 bezoeken of ik nu hoog of laag spring. En als ik pech heb kan ik er helemaal geen bezoeken. Zo liggen de kaarten en niet anders. En als jij het daar niet mee eens bent moet je Toon Gerbrands bellen.
 
Ik hoef niet mee te denken. We hebben een directie die er ruimschoots voor betaald wordt.
Ze gaan echt de regels niet aanpassen omdat ik zo nodig mee moet denken.
Ik mag van de eerste 4 thuiswedstrijden er 1 bezoeken of ik nu hoog of laag spring. En als ik pech heb kan ik er helemaal geen bezoeken. Zo liggen de kaarten en niet anders. En als jij het daar niet mee eens bent moet je Toon Gerbrands bellen.
Nog steeds negatief.
2 van de 4 wedstrijden zou ook best tot de mogelijkheden behoren.
Mocht er een petitie gestart worden hoeven ze dus niet op jou te rekenen om deze te tekenen. Goed om te weten, hou jij het gewoon bij 1 van de 4.
 
Nog steeds negatief.
2 van de 4 wedstrijden zou ook best tot de mogelijkheden behoren.
Mocht er een petitie gestart worden hoeven ze dus niet op jou te rekenen om deze te tekenen. Goed om te weten, hou jij het gewoon bij 1 van de 4.

Je noemt het negatief ik zie het als realistisch.
En een petitie heeft naar mijn mening geen enkele zin.
 
Helemaal eens Ralf, gaat gewoon goedkomen. Gomes begon ook niet sterk. Mvogo staat door dat gedoe van vorige week al onder druk, krijgt een ziekenhuisbal tussen de palen teruggespeeld en ja dat kan fout gaan. Is maar de vraag of Unnerstal m met die stuit op waarde had geschat.
Ziekenhuis bal !!!. Kom op zeg, een voetbalprof, die de hele week bezig is met voetbal. Die was nog zacht teruggespeeld ook nog. Mooi dat je hem verdedigd, ik heb er geen vertrouwen in.
 
Je noemt het negatief ik zie het als realistisch.
En een petitie heeft naar mijn mening geen enkele zin.
Ik hoop en verwacht van de directie van PSV meer realisme en dat, ze kritisch zullen evalueren hoe de tribunes gevuld waren en welke winst in het aantal toeschouwers te halen is.
Dit kan echt anders en dat weten ze zelf het béste.
 
Ik hoop en verwacht van de directie van PSV meer realisme en dat, ze kritisch zullen evalueren hoe de tribunes gevuld waren en welke winst in het aantal toeschouwers te halen is.
Dit kan echt anders en dat weten ze zelf het béste.

Mooi dan is dat ook weer opgelost. :)
 
Dus jij speelde in het amateurvoetbal niet om je best te doen voor je teamgenoten, maar voor het publiek. :rolleyes: Toch fijn zo'n teamsport.
Ajax wist ook het eigen publiek in een seconde helemaal stil te krijgen.
8 mei 2019 Ajax - Tottenham 90'+6' ... :speechless::zwijgen: Dat was pas een immense boost. ;P

Helaas speelt iedereen zo. 30.000 man die toe roept, motiveert beter dan 3.5 paardenkop
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Een meevoetballende keeper, die niet mee voetbalt. Ik hou meer van een keeper die alles tegenhoud. Twee tegengoals deze competitie, twee keer blunder van de keeper. En bij voorzetten vorige week dook Mvogo er ook onder door. Mooi dat er forumleden zijn die hem beschermen, maar ik heb Unnerstall vorige seizoen weinig mis zien doen. Schmidt stelt zijn eigen vriendenclub samen en er zullen best goede/ betere spelers bij zitten ( Max) maar als Mvogo nog meer blunders gaat maken, hoe kan je hem dan handhaven. Op een keer wordt het je fataal. Ik volg het met spanning maar heb er niet zo'n vertrouwen in. Overigens haalt Schmidt weer een nieuwe Duitse keeper ( Vriend).
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan