PSV - FC Emmen | Zaterdag 19 september | Eindstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik dacht nog eventjes dat je een geintje maakte, maar je lijkt het echt te menen mbt terugspeelbal Max?:eek:
Echt iedere voetballer, iedere keeper, amateur of prof, zeker met de tijd die er was, moet zo'n bal aan kunnen nemen. Gewoon je lichaam er achter zetten en klaar.
Ideale terugspeelbal, nee zeker niet. Maar om Max nou op die goal aan te kijken... nee, die vat ik niet.
Naja het is de fout natuurlijk van Mvogo, maar Max had die ook niet zo moeten terugspelen. Maar blijft wel fout van Mvogo.

Je hoeft alleen maar je voet neer te zetten, daar heb je niet eens meevoetballende kwaliteiten voor nodig inderdaad.
 
Sfeerloos, kleurloos en smaakloos op deze manier met zo weinig supporters op de tribune.
Als PSV puntverlies had geleden dan lag dat ook aan het ontbreken van de 12e man. Dat mag de directie van PSV zich ter harte nemen en hopelijk gaan ze dit bij de volgende thuiswedstrijd anders oplossen dan nu is gebeurt.
Het elftal heeft onze steun de komende tijd hard nodig.
 
Sfeerloos, kleurloos en smaakloos op deze manier met zo weinig supporters op de tribune.
Als PSV puntverlies had geleden dan lag dat ook aan het ontbreken van de 12e man. Dat mag de directie van PSV zich ter harte nemen en hopelijk gaan ze dit bij de volgende thuiswedstrijd anders oplossen dan nu is gebeurt.
Het elftal heeft onze steun de komende tijd hard nodig.

Wist niet dat onze John ook in de Tweede Kamer zat
 
Sfeerloos, kleurloos en smaakloos op deze manier met zo weinig supporters op de tribune.
Als PSV puntverlies had geleden dan lag dat ook aan het ontbreken van de 12e man. Dat mag de directie van PSV zich ter harte nemen en hopelijk gaan ze dit bij de volgende thuiswedstrijd anders oplossen dan nu is gebeurt.
Het elftal heeft onze steun de komende tijd hard nodig.

Daar kan de directie van PSV niets mee. Ze mogen niet meer toeschouwers toelaten.
Voor als je het nog niet wist. De wereld heeft te maken met een Coronavirus.
 
Argh, irritant dit. Ik heb best wel vertrouwen dat Mvogo echt wel n goede keeper is, maar zo beginnen is meer dan klote. T hele idee is dat je als verdeding erg hoog durft te staan, maar daarbij heb je wel n doelman nodig die je verdedigers vertrouwen. Een doelman die n bal die evt achter de verdedigers valt wegrost door goed uit te durven komen. En die je aan kan spelen, niet te zacht want dat geeft m minder tijd om aan te nemen en t spel te verleggen (in t geval er n spits achteraan sprint). Vandaar dat ondanks dat we t nu gerepareerd hebben qua uitslag ik vooral hoop dat t niet in de koppies gaat zitten.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan