PSV - FC Emmen | Zaterdag 19 september | Eindstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Inderdaad, terugspeelbal was ook van t Fjes niveau, leren ze in Duitsland niet dat zulks buiten de palen moet. Daarbij heb ik Mvogo ook n redding zien maken die Zoet niet gehad had en ik bij Unnerstal daar ook sterk aan twijfel.

Ik heb Unnerstall vorig jaar praktisch iedere bal zien pakken die binnen het menselijk houdbare werd geacht en daarbuiten. Alleen aan de bal vind ik hem niet sterk, maar deze clown is nog veel slechter.

Neem aan dat we Mvogo even niet meer gaan zien. 2 doelpunten tegen, allebei op zijn conto en al bijna dodelijk puntverlies.
 
Laat die Zahavi maar komen, het team minder inzakken en we dit soort duels gewoon met 2 vingers in de neus (spreekwoordelijk, want corona) winnen.
Eens. Malen heeft het vizier ook nog niet helemaal scherp. Madueke zal geen heel seizoen constant presteren.
 
Toch tres puntos, het MAXimale!
Inderdaad, terugspeelbal was ook van t Fjes niveau, leren ze in Duitsland niet dat zulks buiten de palen moet. Daarbij heb ik Mvogo ook n redding zien maken die Zoet niet gehad had en ik bij Unnerstal daar ook sterk aan twijfel.
Precies. Ik denk echt wel dat Mvogo capabel genoeg is om een simpele bal aan te nemen, dat kunnen jij en ik en alle spelers uit de f'jes van alle amateurclubs al dus Mvogo kan dit ook.
 
Pfffff.
Dat scheelde weinig.

Las net op via dat dit het jongste PSV was sinds 2014. Het bewijs dat er nog wel wat ervaring bij mag.

Die Israëlische spits mag wel komen hoor. Romero gaat nog wel een paar keer geblesseerd raken.
Leuk voor hem dat hij nu scoort. Maar ik geloof er niet in.
 
Mvogo wordt echt een topkeeper. Dit overkomt hem even nu 2 keer achter elkaar maar laat hem asjeblieft staan.
Ja want hij heeft het zo goed gedaan bij?? Young Boys in 2015? Die paar showduikjes vandaag? Is ook alweer 26, vind het verre van overtuigend.

5 schoten op doel vandaag. Er is nog heel veel werk aan de winkel.
 
Nieuwe Grandel is ook weer teruggekeerd. Half Nederland kan er iedere week om lachen. Lachwekkend zo keeper. Maar hij kan zo lekker meevoetballen. Schei uit man. 2 blunders op rij die hem nog altijd niet fataal worden. Denk je dat dit goed is voor het zelfververtrouwen voor het team zelf? Spelers denken nu wel drie keer na om hem strak in te spelen of iets dergelijks. Bizar.

Gelukkig redt Max en Max nog de boel op het eind. Heerlijk zo linksback. En ook heerlijk dat notabene Romero hem maakt. Bok ff op met een 33 jarige spits die alleen weet wat scoren is in China. Nieuwe Mitroglou heb ik geen zin in. Geef Romero het vertrouwen.

En die Bruma. 15 miljoen voor zo nietsnut. Schande dat zo jongen nog altijd speelminuten krijgt.
 
Nieuwe Grandel is ook weer teruggekeerd. Half Nederland kan er iedere week om lachen. Lachwekkend zo keeper. Maar hij kan zo lekker meevoetballen. Schei uit man. 2 blunders op rij die hem nog altijd niet fataal worden. Denk je dat dit goed is voor het zelfververtrouwen voor het team zelf? Spelers denken nu wel drie keer na om hem strak in te spelen of iets dergelijks. Bizar.

Gelukkig redt Max en Max nog de boel op het eind. Heerlijk zo linksback. En ook heerlijk dat notabene Romero hem maakt. Bok ff op met een 33 jarige spits die alleen weet wat scoren is in China. Nieuwe Mitroglou heb ik geen zin in. Geef Romero het vertrouwen.

En die Bruma. 15 miljoen voor zo nietsnut. Schande dat zo jongen nog altijd speelminuten krijgt.
Leuke avond gehad?
 
Mvogo wordt echt een topkeeper. Dit overkomt hem even nu 2 keer achter elkaar maar laat hem asjeblieft staan.
Helemaal eens Ralf, gaat gewoon goedkomen. Gomes begon ook niet sterk. Mvogo staat door dat gedoe van vorige week al onder druk, krijgt een ziekenhuisbal tussen de palen teruggespeeld en ja dat kan fout gaan. Is maar de vraag of Unnerstal m met die stuit op waarde had geschat.
 
Ergerlijk die Hansie Hansie zeg. Nou wil hij het ook nog doen lijken alsof PSV de overwinning gestolen heeft dankzij de scheids. Legio situaties gezien waarbij de scheids PSV het nadeel gaf. Wat een achterlijke kwal is het toch ook die Hans zeg.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan