PSV - FC Emmen | Zaterdag 19 september | Eindstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Weet je dat ik dus geen flauw idee heb hoe je tegenwoordig in het stadion komt? Ik heb sinds enkele jaren zelf geen seizoenskaart meer, maar wil toch wel paar wedstrijdjes meepikken. Lukt dat nog met een clubcard, of alleen (beperkt) seizoenskaarthouders?
 
Weet je dat ik dus geen flauw idee heb hoe je tegenwoordig in het stadion komt? Ik heb sinds enkele jaren zelf geen seizoenskaart meer, maar wil toch wel paar wedstrijdjes meepikken. Lukt dat nog met een clubcard, of alleen (beperkt) seizoenskaarthouders?

Je hebt naar mijn weten een clubcard nodig voor een ticket.

De komende wedstrijden kun je het in ieder geval sowieso vergeten als je geen seizoenskaart hebt
 
Weet je dat ik dus geen flauw idee heb hoe je tegenwoordig in het stadion komt? Ik heb sinds enkele jaren zelf geen seizoenskaart meer, maar wil toch wel paar wedstrijdjes meepikken. Lukt dat nog met een clubcard, of alleen (beperkt) seizoenskaarthouders?
Een admin lief aankijken als we weer uitgenodigd worden.:ROFL:
 
Weet je dat ik dus geen flauw idee heb hoe je tegenwoordig in het stadion komt? Ik heb sinds enkele jaren zelf geen seizoenskaart meer, maar wil toch wel paar wedstrijdjes meepikken. Lukt dat nog met een clubcard, of alleen (beperkt) seizoenskaarthouders?

Als de corona voorbij is kun je het wellicht een keer proberen.
Seizoenskaarthouders mogen nu slechts 1 van de 4 thuiswedstrijden bezoeken.
 
Madueke ipv Lammers. Verder dezelfde 10 andere. Misschien Ihatteren voor Mauro.

3-0. Sowieso is PSV aan hun stand verplicht om alle thuiswedstrijden te winnen, wil je meedoen om de titel. Gelijkspelletje kan gebeuren tegen Ajax, Feyenooit of AZ, maar dat zal je wel goed moeten maken in de uitwedstrijden.

Maar goed eerst Emmen thuis. 3-0 dus.

18-0. Het heeft nog wat recht te zetten tegen Emmen, na enkele wanvertoningen aldaar.
 
Belachelijk dat spelers en trainers wel over elkaar mogen hangen en juichen in elkaars gezicht. Kunnen niet zeggen dat er geen voetballers met corona zijn die weer anderen kunnen besmetten. Dat overdreven geknuffel na afloop laat wel zien dat ze zich buiten de maatschappij plaatsen. Mij zal je dan ook niet in een stadion zien zolang het eenrichtingsverkeer is qua regelgeving.
Verschil is dat die gasten om de haverklap worden getest en in een bubbel leven
 
Het is een beetje een taart in je eentje opeten in een vluchtelingenkamp waar ze geen eten hebben. Dat doe je niet.
Juist doordat ze dit doen laten ze zien zich totaal niet te kunnen inleven met waar de rest van de samenleving en dus ook hun publiek mee te dealen heeft. Zowiezo na de wedstrijd dat geknuffel en handje schudden met elkaar is toch totale onzin? Nu denken amateurspelers dat ze dat ook wel kunnen doen.
Wanneer Rutte straks het voetbal weer gaat verbieden zijn zij de eersten die weer gaan janken.
Achteraf gezien de gedragingen van de spelers en staf terecht dat de boel verboden werd.

Maar goed PSV -Emmen 1-0. 90+3 Max.
 
Het is een beetje een taart in je eentje opeten in een vluchtelingenkamp waar ze geen eten hebben. Dat doe je niet.
Juist doordat ze dit doen laten ze zien zich totaal niet te kunnen inleven met waar de rest van de samenleving en dus ook hun publiek mee te dealen heeft. Zowiezo na de wedstrijd dat geknuffel en handje schudden met elkaar is toch totale onzin? Nu denken amateurspelers dat ze dat ook wel kunnen doen.
Wanneer Rutte straks het voetbal weer gaat verbieden zijn zij de eersten die weer gaan janken.
Achteraf gezien de gedragingen van de spelers en staf terecht dat de boel verboden werd.

Maar goed PSV -Emmen 1-0. 90+3 Max.
Max als zijnde de LB of als maximale score?

Snap je redenatie aangaande voetbal, dat knuffelen zouden ze idd achterwege kunnen laten, echter, waarom als je in de wedstrijd elkaar ook met regelmaat in de bek hijgt.
Met het regelmatig testen is het risico laag dat het tot een enorme uitbraak lijdt, en laat dat nou net zijn hoe hier NL de maatregelen genomen worden. Zo veel mogelijk het leven normaal maken maar de grote risco's uitsluiten. Dat dit soms tot ogenschijnlijk kromme oplossingen leidt moeten we even voor lief nemen.
 
Het is een beetje een taart in je eentje opeten in een vluchtelingenkamp waar ze geen eten hebben. Dat doe je niet.
Juist doordat ze dit doen laten ze zien zich totaal niet te kunnen inleven met waar de rest van de samenleving en dus ook hun publiek mee te dealen heeft. Zowiezo na de wedstrijd dat geknuffel en handje schudden met elkaar is toch totale onzin? Nu denken amateurspelers dat ze dat ook wel kunnen doen.
Wanneer Rutte straks het voetbal weer gaat verbieden zijn zij de eersten die weer gaan janken.
Achteraf gezien de gedragingen van de spelers en staf terecht dat de boel verboden werd.

Maar goed PSV -Emmen 1-0. 90+3 Max.
Amateurvoetballers mogen ook gewoon weer voetballen. En beleef jij geen plezier aan het voetbal op tv?
 
Het is een beetje een taart in je eentje opeten in een vluchtelingenkamp waar ze geen eten hebben. Dat doe je niet.
Juist doordat ze dit doen laten ze zien zich totaal niet te kunnen inleven met waar de rest van de samenleving en dus ook hun publiek mee te dealen heeft. Zowiezo na de wedstrijd dat geknuffel en handje schudden met elkaar is toch totale onzin? Nu denken amateurspelers dat ze dat ook wel kunnen doen.
Wanneer Rutte straks het voetbal weer gaat verbieden zijn zij de eersten die weer gaan janken.
Achteraf gezien de gedragingen van de spelers en staf terecht dat de boel verboden werd.

Maar goed PSV -Emmen 1-0. 90+3 Max.

Ik vind knuffelen sowieso al voor amateurs :D
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan