PSV - FC Emmen | Zaterdag 14 maart | UITGESTELD

Status
Je kunt niet meer reageren.
PSV - FC Emmen is afgelast, zojuist bekendgemaakt op de persconferentie van de veiligheidsregio's Brabant
Jammer, niet echt gunstig voor ons. ben bang dat die hele corona ellende de competitie dit jaar kapot gaat maken. Ajax is alweer gematst door de wedstrijd tegen Utreg op het allerlaast te spelen.
 
PSV - FC Emmen is afgelast, zojuist bekendgemaakt op de persconferentie van de veiligheidsregio's Brabant
Kansloos dit, dan moeten ze al het voetbal aflasten.

Je kan niet een wedstrijd in Oss aflasten, maar in Nijmegen niet. Of Ajax door laten gaan waar fans vanuit het hele land komen.
 
And so it begins..
Ik hou me hart vast voor voetbal voorlopig, eurovisie, zandvoort, misschien zelfs het EK :FP:
 
Positieve is dan wel dat wij dit weekend sowieso geen punten verspelen :)

Positieve is: Ihattaren was niet fit, Rodriguez niet. Die hadden we misschien gemist (hoe meer we missen, hoe meer kans op Bruma). Waarschijnlijk zijn ze er de volgende wedstrijd gewoon bij.
 
Positieve is: Ihattaren was niet fit, Rodriguez niet. Die hadden we misschien gemist (hoe meer we missen, hoe meer kans op Bruma). Waarschijnlijk zijn ze er de volgende wedstrijd gewoon bij.
En jij denkt dat we volgende week wel weer spelen? Ik reken daar niet op, nu stilleggen betekend dat je dat ws de komende weken ook kan doen.
 
Ondertussen gaat Utrecht wel gewoon thuis spelen in een stadion met 23000 capaciteit in de na Brabant meest besmette regio. Tja.
 
Ondertussen gaat Utrecht wel gewoon thuis spelen in een stadion met 23000 capaciteit in de na Brabant meest besmette regio. Tja.
Tja, wie weet denken ze daar overmorgen ook weer anders over.
Aan de andere kant, in geheel Utrecht zijn minder besmettingen geconstateerd dan in Tilburg en Breda bij elkaar.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan