Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Of ipv Johan/El Ghazi. Luuk had toch nog een mooie assist op Hazard zelf. Wil die 2 ook wel een tijdje samen zien.Lekker vroeg, wel klote voor hen die de wedstrijd bezoeken.
Gewoon winnen, geen gezeik. Hazard lekker de wei in laten gaan ipv Luuk.
Ach die paar potjes in de beker moet je gewoon willen winnen toch? Voor hetzelfde geld worden we 4e of 5e dit seizoen… beker geeft poulefase EL als garantie.Lekker met Silva, Hazard en Van Aanholt spelen. Spelers ritme op laten doen. Verlies je? Boeien. Nu we dat ding vorig seizoen gewonnen hebben vind ik het niet zo erg als het dit jaar niet lukt. Het in de competitie nog zo goed mogelijk rechtbreien is de prioriteit.
Dan moet je niet Drommel in de goal zetten. Dan neem je het weer niet serieus.Ach die paar potjes in de beker moet je gewoon willen winnen toch? Voor hetzelfde geld worden we 4e of 5e dit seizoen… beker geeft poulefase EL als garantie.
Oh zeker, daarom denk ik ook dat je met het o.a. laten spelen van het winterse huurlegioen ook gewoon moet kunnen winnen van Emmen thuisAch die paar potjes in de beker moet je gewoon willen winnen toch? Voor hetzelfde geld worden we 4e of 5e dit seizoen… beker geeft poulefase EL als garantie.
De competitie is echter wel heel belangrijk nu, dus ik zou zeker een aantal spelers wat rust geven richting komend weekend. Daarnaast is zo'n midweeks potje prima om de nieuwe spelers wat ritme mee te geven, gezien die door de blessures van Ghazi en Mwene sowieso wel moeten gaan spelen.3-0 is de nieuwe trend.

Je weet toch wel dat Drommel in de goal staat deze wedstrijd?

Voor de vriend is het ook beter.Ik ben aanwezig in het stadion met een vriend die Emmen supporter is.
Dus beter wint PSV deze wedstrijd.![]()

Dat is al beloofd aan Drommel. Toch? Die gaat spelen.Dan moet je niet Drommel in de goal zetten. Dan neem je het weer niet serieus.
Ja ... Hij speelt de bekerwedstrijden. Maar ik blijf erbij dat je Drommel niet in de goal moet zetten.Dat is al beloofd aan Drommel. Toch? Die gaat spelen.

Eens. Maar goed, ik hoop toch “een man een man, een woord een woord”.Ja ... Hij speelt de bekerwedstrijden. Maar ik blijf erbij dat je Drommel niet in de goal moet zetten.
Zeker niet als je de beker wil winnen. Dan neem je de bekercompetitie ook niet serieus. Alweer niet.![]()
Ja, laten we het nog moeilijker gaan maken. Het team kan de tactiek van Schmidt of RvN al niet uitvoeren (al vraag ik me wel af of RvN wel een tactiek heeft) .Ik zou het eens als volgt willen proberen:
Benitez
Mwene/Teze - Ramalho - Branthwaite - van Aanholt
Veerman
Sangaré - Gutièrrez
Simons
Til/de Jong - Hazard
Stap maar eens een keer af van 4-3-3 met buitenspelers. Veerman die van achteruit kort voor de verdediging, mede door de bescherming van Sangaré en Gutièrrez, het spel kan verleggen van rechts naar links, links naar rechts of richting kapstok voorin. De Jong of Til is dan een beetje afhankelijk van de vorm van de dag. Xavi Simons met een vrije rol zwervend over het veld vlak achter Til/de Jong en Hazard als uiteindelijk diepste aanspeelpunt/eindstation. De backs zullen elkaar goed in de gaten moeten houden dat ze niet allebei blind naar voren rennen, maar alleen gebruik maken van de ruimte zodra het spel aan de andere kant zich afspeelt.
Bij veel balbezit kan je Veerman altijd nog wat naar voren schuiven, waar bij Simons dan alsnog naast Til/de Jong komt te staan. Maar ik denk dat Veerman qua passing wel de kwaliteiten heeft om het spel te verleggen op het moment dat PSV onder druk staat. En helaas is dat seizoen het laatste nogal vaak het geval, zelfs tegen de kleinere ploegen...
Toch knap dat ze de laatste editie dan wonnen, zonder hem serieus te nemen.Ja ... Hij speelt de bekerwedstrijden. Maar ik blijf erbij dat je Drommel niet in de goal moet zetten.
Zeker niet als je de beker wil winnen. Dan neem je de bekercompetitie ook niet serieus. Alweer niet.![]()