PSV - FC Basel | Dinsdag 23 juli 2019 | Eindstand 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ze gaan echt niet anders fluiten als een trainer aardig tegen hen is. Die pepernoten uit het Oostblok bakten er niks van. Met als toppunt dat blessuregeval waar hij gewoon affluit!
Dat maakte hij wel goed door de beste man vervolgens niet meer binnen de lijnen te laten.
Als je van de trainer al geen kalmte meer mag verlangen, van wie dan wel? Bovendien weet jij denk ik zelf ook wel dat ik het nu niet alleen over gisteravond heb. Van Bommel is gewoon een vervelende vent, dat was hij als speler en dat is hij nu als coach. Daar wordt hij door sommigen voor geroemd. Ik vind het niks. Afijn. Frustratie kwijt.
Van mij mag het ook wat kalmer en met minder gepraat richting de officials. Ik denk ook dat het niet helpt.
Als ik het a la Van Bommel had geuit, stond dit hele topic nu vol met tirades in Caps Lock over dat alles en iedereen hier kut is. :mad:;P
Dat klinkt meer als RAZINHO
 
Als je van de trainer al geen kalmte meer mag verlangen, van wie dan wel? Bovendien weet jij denk ik zelf ook wel dat ik het nu niet alleen over gisteravond heb. Van Bommel is gewoon een vervelende vent, dat was hij als speler en dat is hij nu als coach. Daar wordt hij door sommigen voor geroemd. Ik vind het niks. Afijn. Frustratie kwijt.
Geen probleem natuurlijk Vedette. Persoonlijk vind ik het juist wel lekker dat van Bommel zo'n ettertje is. Eindelijk eens iemand in Eindhoven die niet zomaar continue over zich heen laat lopen.

Ik kan mijzelf echter ook goed voorstellen dat dit frustraties oproept (helemaal indien het niet loopt), let's agree to disagree.
 
De grootste opluchting is voor mij niet dat er alsnog gewonnen werd, maar dat MvB het anders neer heeft gezet en anders aan heeft gepakt. Die verandering kun je slecht noemen, wat somigen hier ook doen, maar ik ben er al zo blij mee dat hij uberhaupt iets veranderd heeft, dat het de minpunten van de nieuwe opstelling voor mij iig ruimschoots goedmaakte. Ik was alweer bang dat hij weer gewoon met een blok van twee controleurs zou beginnen.

Met Guti naast Rosario, heb je ook veel meer voetbal. Guti wilt alles naar voren spelen, niet lang gaat alles goed. Maar toch, alles beter dan tikkie breed Hendrix, of tikkie terug naar de keeper Hendrix. Geef Guti gewoon lekker het vertrouwen. Tuurlijk moet die hier en daar nog werken qua verdedigen. Maar ik zag hem wel bikkelen gisteren, en volop de duels aangaan. Dat vond het publiek ook iedere keer mooi om te zien dacht ik.

Tis gewoon klaar nu met dat blok voor de verdediging. Al zal het me natuurlijk absoluut niks verbazen als Bommel als die het gewoon weer gaat doen in grotere wedstrijden. Lozano was minder, daar ben ik het wel eens met iedereen. Maar vergeet niet dat die kerel terug komt van een blessure. Kreeg tegen Wolfsburg ook een gemene overtreding, en toch stond die er gisteren. Mooi actie ook in eerste instantie bij de 1-0, en met wat gelukje kwam de bal bij Bergwijn. Maar toch, dat doorzettingsvermogen kan ik wel altijd waarderen bij Lozano. Jammer dat Bergwijn oogkleppen op had in de tweede helft, want hij kon Lozano 1 op 1 op de keeper zetten, maar keek alleen maar naar links, inplaats van naar rechts. Bruma vond ik de beste van allemaal voorin.

Tis voor iedereen wel duidelijk dat de verdediging pure armoede is. Hopelijk wordt Pereiro snel verkocht, zodat die goede centrale verdediger kan komen. Ook mag Zoet per direct uit het goal. Klaar nu. Dat oudwijf gedoe weer bij de 1-2. En dan ook nog zijn medespelers de schuld geven ook. Unnerstall, kom er maar in.
 
Tjonge.. zet ik hem af in de 86e minuut... mis ik de overwinning :)

Je weet toch inmiddels dat als je een wedstrijd van PSV kijkt, je sowieso de laatste minuten + blessure tijd moet kijken, de rest is eigenlijk bijzaak. ;)

Wat een heerlijke overwinning. En wat en goal van Malen. En natuurlijk, dit is pas de eerste wedstrijd, we moeten het dus wel volgende week afmaken.
 
Er is wel het e.e.a. duidelijk geworden gisteren. Aanvallend, genoeg talent. Lozano valt keer op keer tegen. Is een individualist en geen teamspeler, gewoon verkopen. Zoet is van een subtopper een middelmatige keeper geworden. Hij is te statisch, blijft het liefst op de doellijn staan en komt zelden uit. Ook zijn reflexen zijn te traag. Zoet vervangen door Unnerstal. Ben benieuwd naar de aangetrokken verdedigers. Dik verdiend gewonnen, maar het mag niet zo zijn, dat het werk van de aanvallers door slecht verdedigen teniet wordt gedaan. Malen heb ik hoog zitten ( ook het vorige seizoen al een gedreven en scorende aanvaller) We hebben een jong team en dat geeft weer een beetje hoop en vertrouwen voor de toekomst.
Dan werkt hij toch akelig hard voor een individualist. Hij knokt altijd, ook als zijn acties niet lukken
 
Zoet zal nooit op de bank belanden + MvB zijn vriendje Affelay zal altijd voorgetrokken worden, al raakt die geen pepernoot en is die 364/365 dagen ziek zwak en misselijk, hij blijft de man van Mark :FP:

Tot zo ver de koppigheid en feiten gedeelte
 
Zoet zal nooit op de bank belanden + MvB zijn vriendje Affelay zal altijd voorgetrokken worden, al raakt die geen pepernoot en is die 364/365 dagen ziek zwak en misselijk, hij blijft de man van Mark :FP:

Tot zo ver de koppigheid en feiten gedeelte
Inderdaad Ibi wordt keihard voorgetrokken. Der rest moest gister zwoegen in de hitte terwijl hij in een skybox zat. Keiharde feiten ja.
 
Inderdaad Ibi wordt keihard voorgetrokken. Der rest moest gister zwoegen in de hitte terwijl hij in een skybox zat. Keiharde feiten ja.

Wijsneus, ik bedoel in het algemeen, omdat Markie nogal een koppig karakter heeft en duidelijk pro en tegen sommige is, Zoet en Affelay weten hun veilige plek bij hem dus wel.

Gast heeft geen pepernoot geraakt bij PSV, of in de afgelopen 8 jaar, maar Mark maakt hem captain en spreekt met zeer veel lof over hem alsof het een redder is die ons echt naar de next level gaat brengen. Alsof men blind is en zijn CV tot op heden niet kan googlen.
 
Wijsneus, ik bedoel in het algemeen, omdat Markie nogal een koppig karakter heeft en duidelijk pro en tegen sommige is, Zoet en Affelay weten hun veilige plek bij hem dus wel.

Gast heeft geen pepernoot geraakt bij PSV, of in de afgelopen 8 jaar, maar Mark maakt hem captain en spreekt met zeer veel lof over hem alsof het een redder is die ons echt naar de next level gaat brengen. Alsof men blind is en zijn CV tot op heden niet kan googlen.

Dan delen jullie toch nog iets :D
 
Wijsneus, ik bedoel in het algemeen, omdat Markie nogal een koppig karakter heeft en duidelijk pro en tegen sommige is, Zoet en Affelay weten hun veilige plek bij hem dus wel.

Gast heeft geen pepernoot geraakt bij PSV, of in de afgelopen 8 jaar, maar Mark maakt hem captain en spreekt met zeer veel lof over hem alsof het een redder is die ons echt naar de next level gaat brengen. Alsof men blind is en zijn CV tot op heden niet kan googlen.
Ja en Mark doet dat alleen maar omdat ze dikke vrienden zijn. En Rosario geeft t zelfde aan interviews maar dat is alleen maar om die aanvoerdersband veilig te stellen.
Man steek ff je kop in de vriezer want de hitte stijgt naar je hoofd.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan