PSV - FC Basel | Dinsdag 23 juli 2019 | Eindstand 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Worden 10 lange dagen voor je :lmao:
Ik heb juist spijt dat ik verlof heb genomen en de tickets gekocht, deze match word een straf op tv volgen, laat staan in het stadion waar je geen kant op kan straks pff
Ik ga juist altijd met een omgekeerde zin naar het stadion! Ik ga er vanuit dat het een leuke wedstrijd wordt! Kom er wel soms bedrogen uit maar toch de aanloop is wat gezelliger dan”het wordt niks”
 
Worden 10 lange dagen voor je :lmao:
Ik heb juist spijt dat ik verlof heb genomen en de tickets gekocht, deze match word een straf op tv volgen, laat staan in het stadion waar je geen kant op kan straks pff
Ieder zijn eigen manier van supporten. Ik persoonlijk prefereer een optimistischere manier. En heb zin om een fris PSV te zien die ongetwijfeld nog wat zoeken naar de juiste speelstijl.
 
Ieder zijn ding, hoop en verwachtingen. Als ik zie wat er waarschijnlijk noodgedwongen opgesteld gaat worden daalt mijn hoop + fun gehalte direct met 60%.

Basel match geef ik PSV 55% kans, tegen ajaks straks 20%.
 
Nee, een overschot aan middelmaat op het middenveld...:unsure:
Tja, dat is wat anders. PSV kan geen selectie van 35 spelers hebben. Zolang Pereiro er is, zal er echt geen aanvallende middenvelder komen. Al hebben ze natuurlijk wel die Bruma al gekocht.

Waar blijft die CV?!
 
Tja, dat is wat anders. PSV kan geen selectie van 35 spelers hebben. Zolang Pereiro er is, zal er echt geen aanvallende middenvelder komen. Al hebben ze natuurlijk wel die Bruma al gekocht.

Waar blijft die CV?!

Middenveld zou ik alleen nog een box-to-box speler halen. Ook als Pereiro weggaat. Ben alleen bang dat MvB wééééér met Hendrix & Rosario gaat spelen komend seizoen. Dat zou vrij kut zijn.
 
---------------------- Zoet ---------------------
Dumfries -- Nieuwe RCV -- Viergever -- Lato
----------------Rosario -- Gutierrez------------
-----Bergwijn ----- Lammers ----- Bruma ----
---------------------- Malen---------------------

Nou wil ik niet de optimistische fanboy uit gaan hangen hoor. Maar zelfs als Luckassen daar op RCV staat moeten we met dit team toch het huidige Basel kunnen hebben. Als dat niet lukt hebben we sowieso niks in die CL te zoeken.
Mooie opstelling (Y). Als we dan toch geen fatsoenlijke verdedigers hebben, dan gewoon zorgen dat we aanvallen.
 
Ik denk oprecht dat Luckassen naast een topper best kan uitgroeien tot een goede CV voor PSV. Wat mij betreft komt er een nieuwe LCV ipv een nieuwe RCV.
Ik wíl erin geloven. Luckassen is fysiek gewoon een schoolvoorbeeld centrale verdediger. Hij is groot, sterk en snel. Nu nog dat voetbal intellect, want daar ontbreekt het nogal aan. Hoop echt dat hij ons positief gaat verrassen.
 
Mooie opstelling (Y). Als we dan toch geen fatsoenlijke verdedigers hebben, dan gewoon zorgen dat we aanvallen.

En niet dat oeverloze getik achterin. Naar voren met die bal. Terugspelen op de keeper is helemaal verboden. Schiet die bal naar voren. De CV's en de keeper moeten zo weinig mogelijk aan de bal zijn.
 
Voor de mensen die willen zien hoe Basel speelt, aanstaande vrijdag spelen ze hun eerste competitiewedstrijd tegen Sion.
 

Volgens mij is Basel wel in vorm...

FC Sion - FC Basel 1-4
50% Balbezit 50%
14 Doelpogingen 9
4 Schoten op doel 6
5 Schoten naast doel 3
5 Geblockte schoten 0

link

Een erg geflatteerde uitslag van de wedstrijd.
FC Sion heeft gewoon erg slecht geschoten. FC Basel heeft wel een goed rendement met 4 goals waarbij aangetekend moet worden dat de 3e goal een eigen goal is van FC Sion. Een terugspeelbal op de keeper die in de goal gaat. :FP::lmao:. En een heel slecht verdedigend FC Sion bij alle overige tegengoals.

:unsure: Maar ja de verdediging van PSV is ook niet optimaal en dat is een understatement van de bovenste plank. FC Basel dan maar zover mogelijk weg van de goal van Lars Unnerstall houden. :cautious:;) En wat ik al heel vaak gezegd heb. Niet achteruit voetballen en terugspeelballen op de keeper zijn verboden. :mad:
 
Volgens mij is Basel wel in vorm...

Wordt gewoon verschrikkelijk moeilijk. Of Basel nou wel of niet in vorm is.

Als je met dat matige schijt middenveld komt aanzetten, Rosario, Hendrix en een spits op 10. Dan ga je het helemaal al lastig krijgen. Centrale verdedigers die van niveau Heerenveen zijn. Linksback die er heel slecht uit zag tegen Wolfsburg. Maar goed, die geef ik nog wel ff de tijd omdat die nieuw is. Maar eigenlijk is er geen tijd. En voorin ga je nu totaal anders spelen, nadat Luuk daar jarenlang stond. Op Luuk had je nog een plan-B met hoge ballen en vandaar uit voetballen. Met Malen heb je dat totaal niet. Bergwijn waarbij ik het gevoel heb dat die meer met een transfer bezig is, dan met PSV. Lozano zal er wel niet bij zijn vanwege een blessure. Zoet zal wel weer een balletje van afstand laten lopen.

Nee, eigenlijk geen vertrouwen erin. Maarja, hopelijk wordt ik verrast.
 
Voor alles een eerste keer, ook eerste x dat ik/we met tegenzin naar een wedstrijd gaan dinsdag jeuj
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan