PSV - FC Basel | Dinsdag 23 juli 2019 | Eindstand 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
JDJ zal straks met Luckassen als CV op komen draven, want er waren volgens hem geen goeie CV's beschikbaar voor minder dan 10 miljoen euro. PSV moet het dus dan maar doen met Luckassen... :sad:
1 jaar na deze post....

LUCKASSEN VOOR 80 MILJOEN NAAR PSG.

Zou zomaar eens de verrassing van 2019/2020 kunnen worden.
 
---------------------- Zoet ---------------------
Dumfries -- Nieuwe RCV -- Viergever -- Lato
----------------Rosario -- Gutierrez------------
-----Bergwijn ----- Lammers ----- Bruma ----
---------------------- Malen---------------------

Nou wil ik niet de optimistische fanboy uit gaan hangen hoor. Maar zelfs als Luckassen daar op RCV staat moeten we met dit team toch het huidige Basel kunnen hebben. Als dat niet lukt hebben we sowieso niks in die CL te zoeken.
 
---------------------- Zoet ---------------------
Dumfries -- Nieuwe RCV -- Viergever -- Lato
----------------Rosario -- Gutierrez------------
-----Bergwijn ----- Lammers ----- Bruma ----
---------------------- Malen---------------------

Nou wil ik niet de optimistische fanboy uit gaan hangen hoor. Maar zelfs als Luckassen daar op RCV staat moeten we met dit team toch het huidige Basel kunnen hebben. Als dat niet lukt hebben we sowieso niks in die CL te zoeken.

:unsure: Daarom is het ook een voorronde. ;)
 
Ik blijf erbij dat er 2 Cv's gehaald moeten worden en 1 creatieve en aanvallend ingestelde middenvelder. Dus bij elkaar nog 3 spelers. Dan zijn we voorbereid op het nieuwe seizoen, zowel nationaal als op Europees niveau.
 
1 jaar na deze post....

LUCKASSEN VOOR 80 MILJOEN NAAR PSG.

Zou zomaar eens de verrassing van 2019/2020 kunnen worden.
Ik denk oprecht dat Luckassen naast een topper best kan uitgroeien tot een goede CV voor PSV. Wat mij betreft komt er een nieuwe LCV ipv een nieuwe RCV.
 
Ik blijf erbij dat er 2 Cv's gehaald moeten worden en 1 creatieve en aanvallend ingestelde middenvelder. Dus bij elkaar nog 3 spelers. Dan zijn we voorbereid op het nieuwe seizoen, zowel nationaal als op Europees niveau.
Want met Pereiro, Afellay en Ihatarren heeft PSV een tekort aan aanvallende middenvelders?
 
Ik blijf erbij dat er 2 Cv's gehaald moeten worden en 1 creatieve en aanvallend ingestelde middenvelder. Dus bij elkaar nog 3 spelers. Dan zijn we voorbereid op het nieuwe seizoen, zowel nationaal als op Europees niveau.

Me 2! 2 basiswaardige CV's. Viergever als back-up als Linksback of LCV. Luckassen verkopen en Sainsbury als RCV backup. Nog een box-to-box middenvelder en dan vind ik pas dat 't klaar is, tenzij Afellay ineens toch nog heel goed blijkt te zijn.
 
BREAKING: Opstelling PSV tegen FC Basel gelekt:

---------------------------Zoet-------------------------

-----Afellay-----Dumfries-----Guti-----Ihattaren-----

---------Lammers-------Bruma-------Bergwijn-------

---------Lozano---------Malen-------Gakpo----------
 
BREAKING: Opstelling PSV tegen FC Basel gelekt:

---------------------------Zoet-------------------------

-----Afellay-----Dumfries-----Guti-----Ihattaren-----

---------Lammers-------Bruma-------Bergwijn-------

---------Lozano---------Malen-------Gakpo----------
Waar moet Berghuis dan spelen?
 
Bookmakers hebben totaal geen vertrouwen in de manke vs blinde match van 23 juli, dat ze die gewoon overslaan en de qoutes maken van Twente-PSV
 
Prima kwaliteit denk ik, maar op n positie waar we op dit moment geen vacature hebben. Als het dak lekt ga je niet eerst je tuin opknappen. Mocht Pereiro + n vleugel gaan (Bergwijn/Lozano) dan zie ik Berghuis graag komen, maar alleen als er ook in elk geval 2 of drie mensen achterin bijkomen (en nee, niet nog meer keepers).
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan