PSV - FC Basel | Dinsdag 23 juli 2019 | Eindstand 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
Bm0gSnV.png
 
Kaartjes gekocht. Ik ga samen met junior. :)

Ik twijfel om Mn dochter mee te nemen. Ze is eind volgende maand 5 en was helemaal hyper dat ze vandaag een doe boek en stapel stickers kreeg van PSV!

Wie heeft er ervaringen met jonge kinderen meenemen?
Welk vak zou dan het meest geschikt zijn?

Ik ben niet zo thuis in t stadion als export Brabander in Friesland. Ben over twee weken op vakantie in België net onder Luik. Scheelt een stuk rijden ivm mijn huidige plek in noordoost Fryslan.. ???
 
Ik twijfel om Mn dochter mee te nemen. Ze is eind volgende maand 5 en was helemaal hyper dat ze vandaag een doe boek en stapel stickers kreeg van PSV!

Wie heeft er ervaringen met jonge kinderen meenemen?
Welk vak zou dan het meest geschikt zijn?

Ik ben niet zo thuis in t stadion als export Brabander in Friesland. Ben over twee weken op vakantie in België net onder Luik. Scheelt een stuk rijden ivm mijn huidige plek in noordoost Fryslan.. ???

Zo'n jonge kinderen krijgen vrijwel niets mee van zo'n wedstrijd. Het duurt veel te lang voor hen en gaan zich al gauw vervelen.
Geldt trouwens ook voor volwassenen als het tikkie breed en tikkie terug aanhoudt. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik twijfel om Mn dochter mee te nemen. Ze is eind volgende maand 5 en was helemaal hyper dat ze vandaag een doe boek en stapel stickers kreeg van PSV!

Wie heeft er ervaringen met jonge kinderen meenemen?
Welk vak zou dan het meest geschikt zijn?

Ik ben niet zo thuis in t stadion als export Brabander in Friesland. Ben over twee weken op vakantie in België net onder Luik. Scheelt een stuk rijden ivm mijn huidige plek in noordoost Fryslan.. ???
In deze periode heb je op Oost de zon recht in je bakkes, gezien het tijdstip van de wedstrijd heb je daar hooguit de 1e helft last van, maar zou voor mij een reden zijn om op daar niet te gaan zitten.
 
Ik twijfel om Mn dochter mee te nemen. Ze is eind volgende maand 5 en was helemaal hyper dat ze vandaag een doe boek en stapel stickers kreeg van PSV!

Wie heeft er ervaringen met jonge kinderen meenemen?
Welk vak zou dan het meest geschikt zijn?

Ik ben niet zo thuis in t stadion als export Brabander in Friesland. Ben over twee weken op vakantie in België net onder Luik. Scheelt een stuk rijden ivm mijn huidige plek in noordoost Fryslan.. ???
Kinderen van 5 vergapen zich even aan het stadion maar na tien minuten willen ze wel weer naar huis. Ze volgen het spel helemaal niet, dus dan is er ook niet zo veel aan.

Wat Penalty zegt dus eigenlijk...
 
Ik twijfel om Mn dochter mee te nemen. Ze is eind volgende maand 5 en was helemaal hyper dat ze vandaag een doe boek en stapel stickers kreeg van PSV!

Wie heeft er ervaringen met jonge kinderen meenemen?
Welk vak zou dan het meest geschikt zijn?

Ik ben niet zo thuis in t stadion als export Brabander in Friesland. Ben over twee weken op vakantie in België net onder Luik. Scheelt een stuk rijden ivm mijn huidige plek in noordoost Fryslan.. ???

Voor een vak heb ik niet echt aanbevelingen, dat verschilt toch erg van persoon tot persoon en ook maar net naast wie je zit. Ik zou daarom de family corner aanbevelen. Hoewel er ook zo nu en dan kinderen met ouders op LL aanwezig zijn. Ik vind het een geweldige toevoeging, altijd zo vrolijk en fanatiek. Op die leeftijd trekken ze zich ook niets van anderen aan. Ohja, wel een tip mocht je niet de familie corner nemen: Probeer een plekje aan het looppad/gangpad te nemen, want dan heeft je kind wat meer ruimte. Ik merk dat sommige kinderen uit enthausiasme gaan springen en lopen en op een normale stoeltjesrij is dat wat minder praktisch ;).

Ik heb zelf gelukkig geen ervaring met kinderen. Zou ook wat zijn om op mijn 18e al vader te zijn o.O.
 
FC Basel heeft gister met 4-0 van Nurnberg gewonnen. We kunnen zeggen voorbereiding zegt niks. Maar we moeten ook naar onze Eigen kunnen kijken en dat is gewoon niet best....
 
FC Basel heeft gister met 4-0 van Nurnberg gewonnen. We kunnen zeggen voorbereiding zegt niks. Maar we moeten ook naar onze Eigen kunnen kijken en dat is gewoon niet best....
Gisteren boeit me niet want er komt nog wel wat bij, en zoniet dan maak ik me geen illusies want dan winnen we zelfs niet van Kozakken boys.
 
Gisteren boeit me niet want er komt nog wel wat bij, en zoniet dan maak ik me geen illusies want dan winnen we zelfs niet van Kozakken boys.

Ik heb de zelfde instelling. Het ding is je hebt altijd zoiets van op elkaar af gestemd/ingespeelt. Als een ploeg als Basel zonder hun 2 toppers achterin makkelijk wint van een betrouwbare duitse ploeg. Dus we kunnnen een topper halen maar hoelanger het duurt hoe langer het process. Zo werkt het gewoon.
 
Kinderen van 5 vergapen zich even aan het stadion maar na tien minuten willen ze wel weer naar huis. Ze volgen het spel helemaal niet, dus dan is er ook niet zo veel aan.

Wat Penalty zegt dus eigenlijk...
Dat verschilt per kind. De mijne vond ook op z'n 5e voetbalwedstrijden kijken al erg interessant.
 
Dat verschilt per kind. De mijne vond ook op z'n 5e voetbalwedstrijden kijken al erg interessant.
Natuurlijk verschilt dat per kind. Ik heb echter meer vaders met een kind op de arm rond zien lopen ter afleiding en vermaak van de kleine, dan dat ik kleine kinderen aandachtig naar een wedstrijd heb zien kijken.
 
Ik heb de zelfde instelling. Het ding is je hebt altijd zoiets van op elkaar af gestemd/ingespeelt. Als een ploeg als Basel zonder hun 2 toppers achterin makkelijk wint van een betrouwbare duitse ploeg. Dus we kunnnen een topper halen maar hoelanger het duurt hoe langer het process. Zo werkt het gewoon.
Mja, Ajax verloor vorig seizoen bijna alles in de voorbereiding. Van Preußen Münster tot Walsall. Blind en Tadic kwamen pas na de voorbereiding voor het eerst in actie en de rest is geschiedenis.
 
Ik twijfel om Mn dochter mee te nemen. Ze is eind volgende maand 5 en was helemaal hyper dat ze vandaag een doe boek en stapel stickers kreeg van PSV!

Wie heeft er ervaringen met jonge kinderen meenemen?
Welk vak zou dan het meest geschikt zijn?

Ik ben niet zo thuis in t stadion als export Brabander in Friesland. Ben over twee weken op vakantie in België net onder Luik. Scheelt een stuk rijden ivm mijn huidige plek in noordoost Fryslan.. ???

Al 2 keer heen geweest met toen bijna 4 jaar (Supercup tegen Feyenoord) en tegen Heracles (mei).
Zakje snoep doet wonderen. Zaten in de Family Corner. Probeer dan wel onderin het vak zodat je wel IN het stadion zit.
Elk kind is ook anders.
 
Natuurlijk verschilt dat per kind. Ik heb echter meer vaders met een kind op de arm rond zien lopen ter afleiding en vermaak van de kleine, dan dat ik kleine kinderen aandachtig naar een wedstrijd heb zien kijken.
Die van mij zijn vorig jaar mee geweest, 8 en 10 toen. Dat hielden ze wel vol. Afleiding zorgde wel de eerste (stort)regenbui in twee maanden. En we zaten niet overdekt. Maar met 5 had ik ze denk ik niet meegenomen. Zeker niet als je het zelf een beetje wilt volgen.
 
Ik twijfel om Mn dochter mee te nemen. Ze is eind volgende maand 5 en was helemaal hyper dat ze vandaag een doe boek en stapel stickers kreeg van PSV!

Wie heeft er ervaringen met jonge kinderen meenemen?
Welk vak zou dan het meest geschikt zijn?
???
Parkeervak 53 in de parkeergarage naast het stadion is prima te doen. Deur vergrendelen met een kinderslot, leuk tekenfilmpje op de Ipad, en als jij dan niet te lang wegblijft na het laatste fluitsignaal dan is dat zeker aan te raden, en zal je dochter het prima naar dr zin gehad hebben.
 
Zoet(?)

Dumfries - Sainsbury - Viergever - Lato(?)
Rosario - Ihattaran - Sadilek/Hendrix
Bruma(?) - Malen - Bergwijn

Kut centrale verdediging, kut middenveld. Lastig verhaal tegen Basel op deze manier.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan