Mikasa
Internationale Legende
Betekent dat morgen ook geen antwoord?mag ik ook een keer weekend....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Betekent dat morgen ook geen antwoord?mag ik ook een keer weekend....

Wel erg hoge cijfers voor een nogal matige wedstrijd van PSV...5-1 lijkt wel een klinkende overwinning, maar ik heb vooral in de 2e helft nauwelijks genoten van PSV. Ik denk dat bij alle genoemde spelers het cijfer met 1,5 omlaag mag. Of ben ik dan erg streng...??De cijfertjes dan maar
Kovar 7,5 erg goed keeperswerk
Dest 6,5 niet overtuigend genoeg
Flamingo 7 goeie goal
Gasiorowski 7,5 degelijk en weer de sterkste van de twee
Mauro Junior 6,5 prima
Veerman 6,5 eerste was prima, tweede stukken minder
Wanner 7,5 laat zien dat hij een natuurlijke opvolger wordt van Saibari of Veerman
Til 7 degelijk
Man 6,5 goeie goal, maar overtuigend? Nee
Perisic 6,5 prima maar moet beter
Pepi 6,5 goeie goal maar jammer van zo’n blessure
Fernandez 6,5
Verkooijen 6
Sildillia 6
Driouech 6,5 prima maar moet beter
Om toch met een serieus antwoord te komen, als ze terug zouden komen met 35M omdat ze bijvoobeeld geen probleem hebben met 2 maanden wachten dan zou ik hem misschien nu wel verkopen. In de zomer kan hij vast voor meer vertrekken, maar willen we liever meer geld krijgen of willen we een spits halen met het geld wat we nu krijgen zodat we niet weer een Luuk scenario van vorig seizoen krijgen (maar dan met Til en een net teruggekeerde Plea)?Hadden we die 35 miljoen moeten pakken jongens?
Neemag ik ook een keer weekend....
Nou idd .

Spitsen in de winter zijn duur dus wachten en verkopen straks voor 45 miljoen en een goedkopere spits kopen. Nu wat huren en vertrouwen dat de 11 punten voorsprong voldoende zijn.Om toch met een serieus antwoord te komen, als ze terug zouden komen met 35M omdat ze bijvoobeeld geen probleem hebben met 2 maanden wachten dan zou ik hem misschien nu wel verkopen. In de zomer kan hij vast voor meer vertrekken, maar willen we liever meer geld krijgen of willen we een spits halen met het geld wat we nu krijgen zodat we niet weer een Luuk scenario van vorig seizoen krijgen (maar dan met Til en een net teruggekeerde Plea)?
Driouech erg zwak, Man Man of The Match.
Als jij dan hartaanval ook tussen aanhalingstekens wilt zetten, ik was 112 al aan het bellen..Wilt u voortaan met een ‘.’ werken, ik kreeg een hartaanval van de zin. Driouech zwak en man of the match las ik mijn snelheid.

Gekke is dat ik ook wel met hem te doen heb, die Driouech. Het lijkt me oprecht een vriendelijke jongen. Maar ik erger me zo de tyfus aan zijn balverlies en vaak zo onlogische en domme keuzes waardoor hij hele aanvallen om zeep helpt.
Ik denk wel dat ze winnen. Tegen Heerenveen in de beker was het een typische 'Feyenoord valt aan en Heerenveen countert'. Ben benieuwd hoe het nu gaat zijn, na de tactische aanpassingen van Van Persie.Geloof gewoon niet dat Feyenoord en Ajax morgen winnen. Intussen op zoek gegaan naar de snelste kampioen ooit. Misschien dat het Feyenoord was in 98/99 met hun 15 punten voorsprong. Ik ga verder spitten.
Feyenoord moest na hun kampioenschap nog 5 wedstrijden.
Ook zonder nieuwe spits gaan PSV kampioen worden. Waar je Pepi echt gaat missen is in de wedstrijd tegen Newcastle. En daar kun je toch geen nieuwe spits meer voor inschrijven. Is pure pech dat je hele voorhoede eruit ligt (Plea, Bommel, Boadu, Pepi). Daar kun je geen beleid op voeren. Accepteren en door.Transfervrije spits als Antonio of Benteke halen, iemand huren of kopen of niemand aantrekken en kiezen voor Til en Bouhadane of een andere PSVer als reserve spits?
Zoveel blessures jaar in jaar uit kan je geen pech meer noemen. Plea was een aanslag maar spelers zijn gewoonweg te fit en gespierd dat alles veel sneller afscheurt.Ook zonder nieuwe spits gaan PSV kampioen worden. Waar je Pepi echt gaat missen is in de wedstrijd tegen Newcastle. En daar kun je toch geen nieuwe spits meer voor inschrijven. Is pure pech dat je hele voorhoede eruit ligt (Plea, Bommel, Boadu, Pepi). Daar kun je geen beleid op voeren. Accepteren en door.
We gaan Driouech nog hard nodig hebben dit jaar. En met meer speeltijd komt meer vertrouwen. Hopelijk ook bij ons. Maar geef toe, het ziet er wel erg ongepolijst uit.
Je kan ook een spits huren of afspraken maken met een transfervrije speler en die hoeft niet te blijven plakken.Ook zonder nieuwe spits gaan PSV kampioen worden. Waar je Pepi echt gaat missen is in de wedstrijd tegen Newcastle. En daar kun je toch geen nieuwe spits meer voor inschrijven. Is pure pech dat je hele voorhoede eruit ligt (Plea, Bommel, Boadu, Pepi). Daar kun je geen beleid op voeren. Accepteren en door.
We gaan Driouech nog hard nodig hebben dit jaar. En met meer speeltijd komt meer vertrouwen. Hopelijk ook bij ons. Maar geef toe, het ziet er wel erg ongepolijst uit.
Gewoon Diego Costa of Paco Alcaser halen voor 4 maanden.Je kan ook een spits huren of afspraken maken met een transfervrije speler en die hoeft niet te blijven plakken.
Die oud spits van Arsenal was ook zo weer weg dus je neemt geen risico.
Of je lost het interdaad intern op, als Til uitvalt dan moet iemand anders opstaan. Wie ga je in de spits zetten?
Bouhedane, Saibari, Perisic, Van Duiven, Drieoech, Wanner, Fernandez, Van den Berg, Bajraktarovic, Mauro?
Dit jaar vallen de blessures juist heel erg mee? Waar ze eerder vaak last hadden van spierblessures, hebben ze dat juist dit seizoen niet. Alleen Perisic is er even 2 wedstrijden uit geweest.Zoveel blessures jaar in jaar uit kan je geen pech meer noemen. Plea was een aanslag maar spelers zijn gewoonweg te fit en gespierd dat alles veel sneller afscheurt.
Ik zou Fernandez op het middenveld zetten tot Saibari terug is en dan Til in de spits en Wanner op 10. Maar Bosz kennende zal ie wel Perisic op 10 zetten en Driouech op links. (wat gewoon kut is)Gewoon Diego Costa of Paco Alcaser halen voor 4 maanden.
Spierblessures hebben zeker met overbelasting te maken. En zeker ook met je genen. Maar die van gisteren is gewoon domme pech. Van de 30 keer dat je zo valt, is er 29 keer niks aan de hand.Zoveel blessures jaar in jaar uit kan je geen pech meer noemen. Plea was een aanslag maar spelers zijn gewoonweg te fit en gespierd dat alles veel sneller afscheurt.
Die ongelukkige val van Pepi heeft toch niks met fitheid te maken? En hetzelfde vraag ik me af bij Van Bommel.Zoveel blessures jaar in jaar uit kan je geen pech meer noemen. Plea was een aanslag maar spelers zijn gewoonweg te fit en gespierd dat alles veel sneller afscheurt.