Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Gun NAC een puntje..De eerste van de drie relatief makkelijke tegenstanders alvorens we tegen Feyenoord moeten op 1 februari.
Feyenoord moet uit naar Heerenveen, en daarna thuis tegen Sparta en Heracles.
De vrienden uit Amsterdam gaan eerst naar IJmuiden, krijgen daarna GAE en Volendam op bezoek.
Zou mooi zijn als we tegen Excelsior, Fortuna (u) en NAC (t) gewoon de volle buit pakken, aangezien de kans dat Ajax 9 punten pakt gewoon aanwezig is.
Ken 16 tegenstanders waartegen ik ze een puntje gun, maar niet tegen PSVGun NAC een puntje..![]()
Naja, nac scoort toch niet..Ken 16 tegenstanders waartegen ik ze een puntje gun, maar niet tegen PSV
Wel een topspits met Ayew en Holtby ook nog. Verwacht dat ze als 12de eindigen.Naja, nac scoort toch niet..
Want?Zo'n typisch struikelblok deze wedstrijd.
Hoe bedoel je, 2 jaar terug begonnen we met winst na de winterstop. Tegenstander was Excelsior.Al de 3e keer op rij de eerste na de winterstop?
Want?
Telstarvibes? Omdat we spelers missen? We missen vaker spelers. Saibari en Salah Edine waren er tegen Utrecht ook niet bij, wonnen we ook. En ja, er is een kans dat we verliezen, die is er altijd. Maar er is wat mij betreft geen enkele serieuze aanleiding om bij voorbaat te denken aan puntverlies tegen een excelsior dat in de afgelopen 15 ontmoeting in competitieverband in Eindhoven 1 verloor.Enorme Telstar vibes, we missen een aantal spelers, net na de winterstop. Genoeg ingrediënten om puntverlies op te lopen.
Riep iemand mijMensen hier zijn toch dol op statistieken..
![]()

Ja voor Excelsior.Zo'n typisch struikelblok deze wedstrijd.
Je stream Loopt iets voor..
Hopelijk niet de opmaat voor net zo'n vormdip als vorig seizoen.