PSV - Excelsior | Woensdag 7 februari 2018 | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Mauro speelt goed maar moet niet te veel willen doen: alle corners, alle vrije trappen enz. Straks ben je al leeg na de 60e minuut.

Ik zie wel een fel PSV dat duidelijk wel graag wat wil laten zien. Ik blijf de keuze voor Ramselaar en Bergwijn niet snappen. Vooral voor Bergwijn zie ik nu veel liever Gudmundsson. Verder spelen er weinig onder niveau.

Mauro speelt goed maar moet niet te veel willen doen: alle corners, alle vrije trappen enz. Straks ben je al leeg na de 60e minuut.

Idd. Dan brengt hij Cocu in de problemen. Die weet dan niet meer wat ie moet doen: wisselen voor de 75'ste minuut? :ai:

Maakte op het begin ook wat fouten of balverlies. Hoort naast volwassen worden ook bij zijn spel denk ik.

Hij geeft echt alles, is de aanstichter op het middenveld maar als het zo doorgaat is hij zo leeg ja

Ook vreemd dat er voor tijd al werd afgefloten.

Hopen dat de 2-0 snel na rust valt anders wordt het nog billenknijpen

Idd. Dan brengt hij Cocu in de problemen. Die weet dan niet meer wat ie moet doen: wisselen voor de 75'ste minuut? :ai:

Pasta komt er zo al in. Pasta bolognesa is aan de warming up begonnen en ik heb trek.
mauro blijft. Op naar de 4, 5 -0​​​​​​

Laatst bewerkt:
Ook vreemd dat er voor tijd al werd afgefloten.

Hopen dat de 2-0 snel na rust valt anders wordt het nog billenknijpen

Gewoon een slechte scheids: had kunnen fluiten voor een penalty voor Excelsior, had rood moeten geven aan Mathij en fluit gewoon doodleuk voordat de tijd is gestreken.

Gewoon een slechte scheids: had kunnen fluiten voor een penalty voor Excelsior, had rood moeten geven aan Mathij en fluit gewoon doodleuk voordat de tijd is gestreken.
Yups, mij benieuwen welk cijfer hij morgen in het AD krijgt

Ben benieuwd of Pereiro nog eens speeltijd gaat krijgen. Het is nou niet alsof zijn vervanger wél de pannen van het dak speelt.

wat is die Isimat toch een domme verdediger, bij het minste geringste is hij ook gelijk in paniek....

Veel oefenen op vrijetrappen Mauro. Prima als je hem telkens opeist, maar het moet ook wat opleveren. Teleurstellende vrijetrap weer op een aardige plek.

Je ziet dat Lozano het niet leuk vindt dat Mauro gelijk alles opeist...
Oh ja Ramselaar lijkt geblesseerd. Dat biedt perspectief :D

Slechte tweede helft tot nu toe. Veel fouten.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan