PSV - Excelsior | Vrijdag 7 december | Eindstand 6-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Eindelijk toch iemand die er een penalty in zag.

Ja, dat vond ik ook droevig. Hij heeft net met 6-0 op de broek gekregen, een penalty veroorzaakt, een eigen goal gemaakt en een donkergele kaart gekregen. #droeftoeter

Die laat inderdaad de dingen zien, die wij allen van Rigo verwachtten, maar nooit te zien krijgen.

Ik vind Rigo een juffer.
Sadilek is gewoon meer een pitbull.
En altijd als eerste om de doelpuntenmaker te feliciteren. Daar sprint hij zelfs naartoe.
 
Zou het niet zo kunnen zijn dat de dominantie zo groot was, juist omdat Pereiro niet meedeed.....
....omdat er een 10-min op het veld stond.
 
Laatst bewerkt:
Zou het niet zo kunnen zijn dat de dominantie zo groot was, juist omdat Pereiro niet meedeed.....
....omdat er een 10-min op het veld stond.
De wedstrijd tegen Emmen was vergelijkbaar met die van gisteren. Toen werd het ook 6-0, waren we even dominant en speelde Pereiro uitstekend.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Mario van der Ende@MariovanderEnde
Lozano wordt op volle snelheid licht geraakt en raakt daardoor uit balans. M.i. reden voor een strafschop en veldverwijdering voor Excelsior-verdediger voor ontnemen scoringskans. #VAR-ingrijpen weer eens nutteloos. #psvexc
...
Van Boekel 2x hopeloos gefaald bij de laatste 2 thuiswedstrijden van PSV. Eerst als scheidsrechter in het Philipstadion bij PSV - Heerenveen en gisteren in Zeist als VAR bij PSV Excelsior. :zien::FP:
Met dank aan van Boekel zijn we weer bestolen en die gast had met zijn latere gele kaart dan iig rood moeten hebben.
 
Met dank aan van Boekel zijn we weer bestolen en die gast had met zijn latere gele kaart dan iig rood moeten hebben.

Van Boekel had Manschot terug moeten halen om die gast een directe rode kaart te geven. Want de penalty was een discussiepunt (en dan mag je de scheidsrechter er niet bijroepen), maar als het dan een penalty is, is het overduidelijk ook een rode kaart.
 
Van Boekel had Manschot terug moeten halen om die gast een directe rode kaart te geven. Want de penalty was een discussiepunt (en dan mag je de scheidsrechter er niet bijroepen), maar als het dan een penalty is, is het overduidelijk ook een rode kaart.

Penalty en rood mag toch niet? Dat is een dubbele straf ofzo.
 
Dt7OX4IVYAUzGOJ.jpg


[B]PasionyOrgullo ??[/B]‏ @[B]eltri_united[/B] 2 u2 uur geleden
What a beautiful pic :love: It’s not Estadio Azteca, it’s Philips Stadion in the Netherlands. Thank you @PSV for acknowledging our culture
1f1f2-1f1fd.png
 
Tja, de hetze van Derksen begint zijn wrange vruchten af te werpen..
Je hebt neem ik aan de wedstrijden van PSV gezien dit jaar? Dan heb je toch ook gezien dat Lozano tientallen keren op de grond ging rollen en doorrollen en voor dood spelen als er helemaal niets aan de band was? Ja, dat gaat tegen je werken, dat snap ik nog wel. En als dan ook nog eens de trainer de hele wedstrijd tegen de leiding staat te klagen en om kaarten vragen helpt ook niet mee.
Neemt niet weg dat er ook schandalig vaak nare overtredingen op Lozano worden gemaakt. En ik vond dit ook een penalty.

Maar met dat aanstellen en zeiken tegen de 4e man moeten ze snel stoppen
 
  • Leuk
Reactions: IPF
PSV VS EXCELSIOR 6-0 Resumen Y Goles Highlights & All Goals | PSV 2018
Na het zien van deze samenvatting deel ik de mening van de trainer dat 6-0 eigenlijk best laag was.
Je hebt neem ik aan de wedstrijden van PSV gezien dit jaar? Dan heb je toch ook gezien dat Lozano tientallen keren op de grond ging rollen en doorrollen en voor dood spelen als er helemaal niets aan de band was? Ja, dat gaat tegen je werken, dat snap ik nog wel. En als dan ook nog eens de trainer de hele wedstrijd tegen de leiding staat te klagen en om kaarten vragen helpt ook niet mee.
Neemt niet weg dat er ook schandalig vaak nare overtredingen op Lozano worden gemaakt. En ik vond dit ook een penalty.

Maar met dat aanstellen en zeiken tegen de 4e man moeten ze snel stoppen
Als je goed oplet zie je zo ongeveer iedere trainer met de 4e man praten, alleen wordt hier bij MvB de nadruk op gelegd. Daarbij, een scheids moet fluiten voor de overtreding, niet voor de gevolgen van een overtreding. Anders had Arias er vorig jaar met rood afgekund in de thuiswedstrijd tegen AZ. Of 2 jr. eerder Moreno tegen ManU.
 
Pereiro is ook in potentie de beste voetballer van deze selectie. Ik denk niet iemand dat betwijfelt.


Ik wel, als je al 3 seizoenen niet een onbetwiste speler van deze selectie bent, is er geen reden meer om iemand "in potentie de beste voetballer" te noemen. Het potentieschip is weggevaren. Hij is het duidelijk niet. Nuttig bij tijd en wijle. Meer niet.
 
Ik wel, als je al 3 seizoenen niet een onbetwiste speler van deze selectie bent, is er geen reden meer om iemand "in potentie de beste voetballer" te noemen. Het potentieschip is weggevaren. Hij is het duidelijk niet. Nuttig bij tijd en wijle. Meer niet.
Zeg maar de categorie Bruggink: eeuwig talent... en maar blijven wachten tot het eruit komt...
 
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=342776

Naar schatting keken er maar liefst 8 miljoen Mexicanen naar PSV-Excelsior. Een aantal kijkers wat je eerder verwacht je eerder wedstrijden van oranje op het WK dan PSV tegen een laagvlieger.

Het is wachten op de eerste supporter uit Mexico die gaat posten op dit forum.
We hadden er een, maar die is sinds januari uit de lucht :(

8 mlj, daar liggen echt wel mogelijkheden. Alleen moet je dan wel een continue stroom van Mexicaanse talenten weten te genereren.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan