PSV - Excelsior | Vrijdag 7 december | Eindstand 6-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zal MvB wijzigingen toebrengen? Zelf verwacht ik van niet, maar zou deze opstelling maar proberen:

Lozano Bergwijn Malen
De Jong
Guti Rosario
Angelino Viergever Schwaab Dumfries
Zoet

De Jong en Bergwijn zou je ook om kunnen draaien.

Ik denk dat Van Bommel dit niet doet. En ik zou het ook niet verstandig vinden. Belangrijkste is dat Guti erin komt en serieus kansen krijgt. En dan maar weer verder.
Zou me trouwens niets verbazen als Van Bommel niets zou veranderen...al is het maar om de 'buitenwereld geen gelijk te hoeven geven'. Als dat laatste zo is, is dat meteen ook een van de zwakkere punten van Van Bommel. Ik vind het goed wanneer iemand eigenwijs is, maar wanneer dit trekjes van rancune etc. begint te vertonen dan hebben we met MVB nog een lange weg te gaan. En dat zijn de typische bekende nadelen van een beginnend trainer.

MVB heeft erg weinig krediet bij de pers. Het zou daarbij helpen als wat minder focust op 4e man en bijvoorbeeld niet gaat vragen om kaarten of 'wordt dit nog teruggekeken'. Ook hij moet onverstoorbaarheid uitstralen (niet alleen met woorden, liever met daden).
Al heeft PSV het met scheidsrechters wellicht wat moeilijker omdat er nou eenmaal meer Feyenoord/Rotterdam scheidsen (Gozubuyuk, Makkelie, Blom, Van Boekel) zijn dan dat er PSV of neutrale scheidsen zijn (zoals Higler)
 
Ik denk dat Van Bommel dit niet doet. En ik zou het ook niet verstandig vinden. Belangrijkste is dat Guti erin komt en serieus kansen krijgt. En dan maar weer verder.
Zou me trouwens niets verbazen als Van Bommel niets zou veranderen...al is het maar om de 'buitenwereld geen gelijk te hoeven geven'. Als dat laatste zo is, is dat meteen ook een van de zwakkere punten van Van Bommel. Ik vind het goed wanneer iemand eigenwijs is, maar wanneer dit trekjes van rancune etc. begint te vertonen dan hebben we met MVB nog een lange weg te gaan. En dat zijn de typische bekende nadelen van een beginnend trainer.

MVB heeft erg weinig krediet bij de pers. Het zou daarbij helpen als wat minder focust op 4e man en bijvoorbeeld niet gaat vragen om kaarten of 'wordt dit nog teruggekeken'. Ook hij moet onverstoorbaarheid uitstralen (niet alleen met woorden, liever met daden).
Al heeft PSV het met scheidsrechters wellicht wat moeilijker omdat er nou eenmaal meer Feyenoord/Rotterdam scheidsen (Gozubuyuk, Makkelie, Blom, Van Boekel) zijn dan dat er PSV of neutrale scheidsen zijn (zoals Higler)
Er zijn helemaal geen ajax of feyenoord of psv scheidsrechters. En volgesn mij wordt van Boekel nou altijd juist als een psv scheids genoemd. Maar nogmaals, dat scheidsrechters bewust fluiten omdat ze supporter zouden zijn van een club is echt grote onzin.
 
Er zijn helemaal geen ajax of feyenoord of psv scheidsrechters. En volgesn mij wordt van Boekel nou altijd juist als een psv scheids genoemd. Maar nogmaals, dat scheidsrechters bewust fluiten omdat ze supporter zouden zijn van een club is echt grote onzin.
Eensch ze fluiten gewoon beroerd en dat is wat anders dan partijdig.
 
Gewoon weer dezelfde elf dus; het begint vermoeiend te worden. En niet eens het excuus dat ze na de wanprestatie in R'dam 1 wedstrijd de kans krijgen om zich van hun beste kant te laten zien oid. Nee. MvB stelt de elf op waarmee hij de wedstrijd denkt te kunnen winnen; zo simpel is het. Alsof je door1 van je middenvelders te vervangen door Guti ineens niet meer denkt te kunnen winnen van Excelsior...
 
Gewoon weer dezelfde elf dus; het begint vermoeiend te worden. En niet eens het excuus dat ze na de wanprestatie in R'dam 1 wedstrijd de kans krijgen om zich van hun beste kant te laten zien oid. Nee. MvB stelt de elf op waarmee hij de wedstrijd denkt te kunnen winnen; zo simpel is het. Alsof je door1 van je middenvelders te vervangen door Guti ineens niet meer denkt te kunnen winnen van Excelsior...

Wordt inderdaad vermoeiend. Iedere keer zie je die Hendrix dramatisch spelen, 0 rendement ook en de volgende wedstrijd staat die weer in de basis, mag die weer vrolijk door prutsen. Pereiro zit bij mij ook op het randje. Laat ook weer de laatste tijd niks zien, met als dieptepunt de wedstrijd tegen Feyenooit. Speelde als een kleuter.

Te ego om zijn bank te gebruiken. Wat moet zo Guti wel niet denken? Kerel heeft al 3 goals gemaakt, 2 assist's volgens mijn en wordt bijna nooit gebruikt. Ja alleen bij een grotere voorsprong of zoals tegen Feyenooit als we moeten komen.
 
Er zijn helemaal geen ajax of feyenoord of psv scheidsrechters. En volgesn mij wordt van Boekel nou altijd juist als een psv scheids genoemd. Maar nogmaals, dat scheidsrechters bewust fluiten omdat ze supporter zouden zijn van een club is echt grote onzin.

Van Boekel is alles behalve een PSV scheidsrechter. Buiten dat zijn ze allemaal kut
 
Wederom zeer teleurstellend. Dit gaat tegen hem werken. Het is nu geen keuze meer van MvB maar eigenwijzigheid om zijn gelijk te bewijzen. Een gemiste kans als hij niet eens zijn vaste 11 wijzigt.

Precies dat. Ben er even helemaal klaar mee. Valt gewoon niet goed te praten. Stilstand (lees: eigenwijsheid) leidt alleen maar tot achteruitgang...
 
Van Boekel is alles behalve een PSV scheidsrechter. Buiten dat zijn ze allemaal kut
Daar heb je gelijk in. De nederlandse scheidsrechters zijn gewoon kwalitatief matig. Ik houd wel van Nijhuis, maar ik weet da ik daar vrijwel alleen in sta. Verder fluit Kuipers meestal ok. De rest is gewoon bagger, niet partijdig, maar bagger.
 
Ik begrijp ook nog wel dat hij het blok Hendrix en Rosario wil laten staan, maar zet dan Gutierrez in de basis ten koste van Pereiro. Pereiro loopt de helft van de wedstrijden als een natte krant te voetballen en Guti heeft zoveel voetbal in zich, die past alles naar voren. Heerlijk met al die lopende spelers eromheen.
 
Vandaag Mexicaanse dag in Eindhoven.

Feestdag

Dty_rgiUUAIA3HV.jpg
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan