Jerommeke

Routinier
Gomes
Manolev - Addo - Alex
Afellay - Simons - van Bommel - Cocu
Ji-sung Park - de Jong - Lestienne​

Mijn favoriete elftal zijn vooral spelers die ik sympathiek vind, niet per se de beste. Had het liefst ook nog Guardado en Wijnaldum er bij gehad, maar een 2-5-3 opstelling is misschien wel iets te vergezocht.

kreukelzone

Routinier
Jan van Beveren (geen twijfel mogelijk, beste Nlse keeper ooit en een van de beste ter wereld ooit)

Gerets - Koeman - Alex - Heintze

Willy van der Kuylen - Mark van Bommel - Cocu

Romario - Nilis - Ruud van Nistelrooy

En dan is er geen ruimte voor: Robben, Gullit, Berry van Aerle, Rene van de Kerkhof, Ronaldo en Huub Stevens
3spitsen das onhandig ik zou toch kiezen voor Robben ipv Nistelrooy (eigenlijk hoort Ruud er in maar ik vind Romario toch beter) verder een prima elftal

Penalty

Internationale Legende
Mentos zei:

Reiziger - Koeman - Stam - Viergever
Jonk - Siem de Jong - Wouters
Perez - Kluivert - Van der Meijde

Frank Rijkaard zou niet misstaan, maar die heeft PSV net gemist door een dubbel getekend contract. Hij is wel een Philips stereotoren misgelopen. :lmao:

Laatst bewerkt:

Mikasa

Internationale Legende
Ik heb hier ook even over nagedacht. Ik kies niet zo zeer voor de beste spelers. Dat is ook haast niet te doen. Er waren er zoveel. Meer voor een team met spelers die me op een of andere manier aanspraken.

Waterreus
Dumfries - Faber - Alex - Van Tiggelen
Vanenburg - Van Bommel - Cocu - Memphis
Nilis - Van Nistelrooij

Waterreus: niet de beste keeper, maar liet zich niet uit het doel zetten. Ook vaak hand in eigen boezem.
Dumfries: heeft mijn hart veroverd met zijn rushes, rare gezichtsuitdrukkingen, niet aflatende inzet en mooie interviews
Faber: staat mij bij mij als toen de beste verdediger van Nederland, maar zo vaak geblesseerd
Alex: een krachtpatser naast wie elke matige verdediger ook een topper leek
Van Tiggelen: de spijker, no-nonsens type
Vanenburg: op de lagere school wilde iedereen Van Basten, Gullit, etc zijn. Ik koos altijd voor Vanenburg, zo'n mooie techniek
Van Bommel: mijn favoriete speler allertijden, hele goede voetballer, scorend vermogen, hard en slim
Cocu: ik vond hem bij Vitesse al een geweldenaar, zo veelzijdig
Memphis: om mijn voorkeur voor "normale" mensen te compenseren. Eigen jeugd, eigenzinnig. Gedreven, keihard trainend, overlopend van zelfvertrouwen, maar ook een aai over de bol nodig, domme dingen zeggen en doen
Nilis: ach, laatst werd zijn filmpje met mooiste doelpunten ooit hier geplaatst, dit behoeft toch geen toelichting?
Van Nistelrooij: goalgetter die meer in mijn geheugen zit dan de Brazilianen vreemd genoeg. Altijd scorend, ook lekker fanatiek!

Ralf Edström

Trainer Coach
Van Breukelen

Stam Alex koeman Heintze

Robben Vanenburg Wouters Nilis

Romario Kieft

Zal het later toelichten.
De bank zeker Ronaldo, v Nistelrooij, Jonk, Nielsen, van Bommel en Donyell Malen.
Van Breukelen is de reden dat ik hier nu post, en niet op het Ajax forum. Had hij daar gekeept was ik voor Ajax geworden.

Stam wilde ik al bij PSV na een reportage in VI toen hij nog bij Zwolle speelde, het betreffende blad moet ik nog hebben liggen. Wat een beest was dat.

Alex zou nu het verschil maken tussen kampioen worden of niet. De ontbrekende schakel al sinds zijn vertrek.

Koeman deed ik altijd na op de voetbalclub met zijn afstandsschoten al miste ik de kracht om de keeper ongerust te maken.

Heintze de eeuwige jeugd, liet me kraakbeensupplementen van haaien kopen. Ik dacht toen ook voor altijd jong te blijven. Helaas was dat een illusie 😄

Robben gewoon een prima voetballer.

Vanenburg de meest onderschatte speler ook al was hij international en won hij de EC1.

Wouters was altijd al mijn held en werd gek toen ik zijn komst las op teletekst.

Nilis de beste stylist die ik ooit gezien heb in een PSV shirt.

Romario gewoon de beste spits ooit die bij PSV heeft gespeeld.

Kieft een lucky maar wat geeft dat, acht en een halve minuut voor tijd.
Kan het nog dromen en die speelde bij ons PSV.

Laatst bewerkt:

Phillip Cocu

Assistent Coach
Ik heb hier ook even over nagedacht. Ik kies niet zo zeer voor de beste spelers. Dat is ook haast niet te doen. Er waren er zoveel. Meer voor een team met spelers die me op een of andere manier aanspraken.

Waterreus
Nilis - Van Nistelrooij

Waterreus: niet de beste keeper, maar liet zich niet uit het doel zetten. Ook vaak hand in eigen boezem.
Dumfries: heeft mijn hart veroverd met zijn rushes, rare gezichtsuitdrukkingen, niet aflatende inzet en mooie interviews
Faber: staat mij bij mij als toen de beste verdediger van Nederland, maar zo vaak geblesseerd
Vanenburg: op de lagere school wilde iedereen Van Basten, Gullit, etc zijn. Ik koos altijd voor Vanenburg, zo'n mooie techniek
Van Bommel: mijn favoriete speler allertijden, hele goede voetballer, scorend vermogen, hard en slim
Memphis: om mijn voorkeur voor "normale" mensen te compenseren. Eigen jeugd, eigenzinnig. Gedreven, keihard trainend, overlopend van zelfvertrouwen, maar ook een aai over de bol nodig, domme dingen zeggen en doen
Nilis: ach, laatst werd zijn filmpje met mooiste doelpunten ooit hier geplaatst, dit behoeft toch geen toelichting?
Van Nistelrooij: goalgetter die meer in mijn geheugen zit dan de Brazilianen vreemd genoeg. Altijd scorend, ook lekker fanatiek!
Dumfries

Waterreus
Nilis - Van Nistelrooij

Mooi stuk, Dumfries is inderdaad een held, maar ik snap inderdaad niet dat hij nog nooit een boete heeft gehad voor die gezichtsuitdrukkingen😀

Bovenaan Onderaan