Der Jaufe

Internationale Legende
Een nieuw topic met een positieve insteek. Het idee is dat je een opstelling maakt met jouw 11 favoriete PSV-ers door de jaren heen. Kies je systeem, plaats je spelers en ligt bij voorkeur je keuzes toe.

Ronaldo - Romario - RvN

Guardado - Van Bommel - Nilis

Heintze - Moreno - Alex - Dumfries

Gomes
Achterin twijfelde ik tussen v Breukelen en Gomes, aangezien ik Gomes meer bewust heb meegemaakt viel daar de keuze op
Veel verdedigers zijn mij niet bijgebleven, Arias had gekund ipv Dumfries.
Middenveld is goed gevuld, geef geloof ik wel een beetje mijn leeftijd weg, en ja, Cocu had eigenlijk ook wel gekund.
Aanval lijkt mij duidelijk, hoewel het met deze drie gelijktijdig waarschijnlijk niet zou werken staan ze voor mij wel symbool voor grote namen, en dan heb ik Robben al links laten liggen besef ik mij o.O

Ralf Edström

Trainer Coach
Van Breukelen

Stam Alex koeman Heintze

Robben Vanenburg Wouters Nilis

Romario Kieft

Zal het later toelichten.
De bank zeker Ronaldo, v Nistelrooij, Jonk, Nielsen, van Bommel en Donyell Malen.

Bas

Routinier
Alleen spelers die ik me bewust heb meegemaakt:

Gomes
Dumfries Alex Moreno Angelino
Cocu Van Bommel Guardado
Mertens De Jong Memphis

Bank maar zonder keeper doen: Arias, Y.P Lee, Afellay, J.S. Park, Strootman, Farfan, Bergwijn, Dzsudzsak

De laatste 15 jaar is het makkelijk om middenvelders te verzinnen, maar aanvallers en verdedigers. :S:

Laatst bewerkt:

rico

Trainer Coach
Een nieuw topic met een positieve insteek. Het idee is dat je een opstelling maakt met jouw 11 favoriete PSV-ers door de jaren heen. Kies je systeem, plaats je spelers en ligt bij voorkeur je keuzes toe.

Ronaldo - Romario - RvN

Guardado - Van Bommel - Nilis

Heintze - Moreno - Alex - Dumfries

Gomes
Achterin twijfelde ik tussen v Breukelen en Gomes, aangezien ik Gomes meer bewust heb meegemaakt viel daar de keuze op
Veel verdedigers zijn mij niet bijgebleven, Arias had gekund ipv Dumfries.
Middenveld is goed gevuld, geef geloof ik wel een beetje mijn leeftijd weg, en ja, Cocu had eigenlijk ook wel gekund.
Aanval lijkt mij duidelijk, hoewel het met deze drie gelijktijdig waarschijnlijk niet zou werken staan ze voor mij wel symbool voor grote namen, en dan heb ik Robben al links laten liggen besef ik mij o.O
Beetje valsspelen, Nilis op het middenveld :D

Phillip Cocu

Assistent Coach
Probleem is dat ik in mijn hoofd meerdere versies van een PSV dream team heb, jullie vast ook.

Dit is er nu eentje, die niet per see mijn tactisch beste elftal hoeft te zijn:

Robben-Ronaldo-Romario

Cocu-------------------Gullit
--------Van Bommel

Poortvliet--Koeman--Alex--Dumfries

-------Gomes

Bank:

Lee, Afellay, Heintze, Van Beveren, Nillis, Van Nistelrooij, Guardado

Sommigen, waaronder Gullit enzovoorts heb ik helaas niet bewust meegemaakt.
Had ook graag Wijnaldum, Luuk de Jong, Moreno, Van der Kuylen, Kezman, Mertens, Park, Zenden, en vele anderen een plek gegeven maar je mag maar zeven wissels hebben.

Stam had absoluut een plek gehad,als hij niet na zijn carrière die vervelende dingen had gezegd.
En het is enorm lastig om cultheld Addo thuis te laten, maar ja hij hoort niet bij de betere voetballers of verdedigers

Laatst bewerkt:

rico

Trainer Coach
Jan van Beveren (geen twijfel mogelijk, beste Nlse keeper ooit en een van de beste ter wereld ooit)

Gerets - Koeman - Alex - Heintze

Willy van der Kuylen - Mark van Bommel - Cocu

Romario - Nilis - Ruud van Nistelrooy

En dan is er geen ruimte voor: Robben, Gullit, Berry van Aerle, Rene van de Kerkhof, Ronaldo en Huub Stevens

Zuipwolde

Routinier
------------Gomes--------
-----Alex--Stam--Moreno-
--------------------------------------
VBommel-Cocu--Guardado
-------------------------------------------
Park----------------------------Farfan
-------VNistelrooij---Ronaldo------

Phillip Cocu

Assistent Coach
Easy

Isaksson
Kromkamp - Derijck - Brechet - Ball
Engelaar - Zonneveld
Lee Nguyen
Narsingh - Berg - Bruma​
Beetje jammer dat je Narsingh in dat rijtje schaart, was verre van een topper. Maar is met de middelen die we toen hadden toch een paar seizoenen nuttig gebleken en we werden kampioen met hem. Vooral die goal tegen Ajax was heerlijk. Mag Andy van der Meijden op zijn plek?

En Engelaar, tja die heeft ook nog een half seizoen uitstekend gepresteerd. Daarna was het een regelrechte ramp. Mag ik hem voor Arvid Smit wisselen?

DrJ

Routinier
Keeper: Gomes (Gomes heb ik het meest bewust meegemaakt)
RB: Arias (Heerlijk gedreven back en nog goed ook!)
CV1: Popescu (Toen ik jonger was, was hij altijd mijn favoriet, vandaar dat ik hem er niet uit kan laten)
Cv2: Alex (Wat een beest!)
LB: Lee

Middenveld:
Guardado
van Bommel
Cocu

Aanval:
Nilis
Kezman
Ronaldo

Bank: Wijnaldum/van Breukelen/Romario/van Nistelrooij/Park/Dumfries/Dzsudszak/Moreno/Angelino

Teamspirit

International
Waterreus

Dumfries/Lucius Stam Alex Heintze/Lee

Robben/Park Cocu Van Bommel Farfan/Robben

Kezman/Nilis Van Nistelrooy

Veel te veel keuzes om te maken. En ik vergeet nog veel mooie spelers.

Bovenaan Onderaan