PSV - De Graafschap | Zondag 14 april | Uitslag 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Misschien moet je wat meer trots uitstralen dan je favoriete clubje een stel prutsers te vinden. Die vernedering, dat ruiken ajacieden, net zoals een reu ruikt dat een teefje klaar is om er overheen te worden geragd.

Trots, op wat of wie ? Ik ben trots op Unicef als ze zeggen dat ze 5000 baby's van hongersnood hebben gered, een sportclub draait om winnen en prijzen pakken, en laten we nou net op beide fronten dus falen.

Prutsers zijn het zeker, dat ik en menig ander PSV'er er door belachelijk gemaakt worden begrijp ik volkomen, kut voor mij/ons maar dubbel zo leuk voor overige.

Ik ben in jaren niet zo zwaar vernederd als in de afgelopen 24 uur online en offline, elke malloott die gelinkt is aan ajaks kwam wel met een foto, oneliner, qoute, tag, appje, grapje of whatever, heel de dag op het werk ook constant uitgelachen :/ Wat ik jaren deed krijg ik nu tripple zo hard terug, allemaal door een stelletje prutsers uit eindhoven die nu al bijna kampioen hadden kunnen zijn als ze beetje hun best deden :/

Ik vind het ergerlijk maar ook wel weer grappig. Kan me de Feyenoord - Ajax 6-2 memes nog wel herinneren. Hartelijk gelachen.

Trots, op wat of wie ? Ik ben trots op Unicef als ze zeggen dat ze 5000 baby's van hongersnood hebben gered, een sportclub draait om winnen en prijzen pakken, en laten we nou net op beide fronten dus falen.

Prutsers zijn het zeker, dat ik en menig ander PSV'er er door belachelijk gemaakt worden begrijp ik volkomen, kut voor mij/ons maar dubbel zo leuk voor overige.
Ja duh, de een gaat niet zonder de ander, weer een open deur naar de klote.

Ik vind het ergerlijk maar ook wel weer grappig. Kan me de Feyenoord - Ajax 6-2 memes nog wel herinneren. Hartelijk gelachen.
In het kader van afgelopen zondag tegen Vitesse weet ik welke meme de Ajax supporters gaan gebruiken bij het behalen van een evt kampioenschapBA65YyYCIAADZdA.jpg

On topic: om een beetje het doelsaldo te rechtvaardigen hoop ik op een 5-0 winst. Vol gas!

Laat ik maar eens voor de verandering overdreven positief zijn in aanloop naar deze wedstrijd....ik voorspel een eindstand van 6-0.....2x Luuk, 2x Lozano, waarvan 1 penalty, 1x Bergwijn en 1x Dumfries.

Ja en ajaks gaat niet met minimaal 5 goals winnen van excelsior :rolleyes:
9 goals goedmaken in deze situatie is als 6 cijfers goed raden bij de lotto zaterdag, volkomen kansloos

Ja en ajaks gaat niet met minimaal 5 goals winnen van excelsior :rolleyes:
9 goals goedmaken in deze situatie is als 6 cijfers goed raden bij de lotto zaterdag, volkomen kansloos

Dat denk ik ook. Je kunt 9 goals goedmaken, maar dan heeft ajaks waarschijnlijk een keer gelijkgespeeld en/of verloren. En dan maakt het doelsaldo niet meer uit. Als beide clubs alles winnen dan is de kans op 9 (of eigenlijk 10) goals goed te maken allen te bereiken met stiekem wat stereotorens uit te delen.

Dat denk ik ook. Je kunt 9 goals goedmaken, maar dan heeft ajaks waarschijnlijk een keer gelijkgespeeld en/of verloren. En dan maakt het doelsaldo niet meer uit. Als beide clubs alles winnen dan is de kans op 9 (of eigenlijk 10) goals goed te maken allen te bereiken met stiekem wat stereotorens uit te delen.

:D

In de brugklas leerde ik naast 't kofschip en 't fokschaap, gewoon weg schoftekop....en die is blijven hangen in het geheugen....schoftekop ! (a)

Tegenwoordig hoeven ze dat toch allemaal niet meer te leren, daar hebben ze spellingcheck voor, en zo niet dan maakt het toch niet uit want 'je begrijpd tog wel wad er bedoelt word'; en met de hand schrijven doet toch niemand meer :sad:

Tegenwoordig hoeven ze dat toch allemaal niet meer te leren, daar hebben ze spellingcheck voor, en zo niet dan maakt het toch niet uit want 'je begrijpd tog wel wad er bedoelt word'; en met de hand schrijven doet toch niemand meer :sad:

Dit is ook gewoon te lezen.

lerenlezen.jpg

:D

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan