RAZINHO
Trainer Coach
En Rosario...?? Wanneer mag die eens een keer op de bank starten....of is hij reeds heilig verklaard...??5-0
En Van Bommel grijpt in: start met Gakpo voor Bergwijn, Ihattaren voor Pereiro en Sadilek voor Hendrix.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
En Rosario...?? Wanneer mag die eens een keer op de bank starten....of is hij reeds heilig verklaard...??5-0
En Van Bommel grijpt in: start met Gakpo voor Bergwijn, Ihattaren voor Pereiro en Sadilek voor Hendrix.
Ik vind het onzin dat het ligt aan de kwaliteit, misschien heeft Ajax meer kwaliteit, maar daartegen hebben we 1 wedstrijd gewonnen en 1 verloren.
Alle andere wedstrijden zijn tegen ploegen die minder kwaliteit hebben, in theorie moet je die allemaal kunnen winnen. In de praktijk gebeurt dat niet. PSV en Ajax hebben nu evenveel punten laten liggen.
Ik ben in jaren niet zo zwaar vernederd als in de afgelopen 24 uur online en offline, elke malloott die gelinkt is aan ajaks kwam wel met een foto, oneliner, qoute, tag, appje, grapje of whatever, heel de dag op het werk ook constant uitgelachen :/ Wat ik jaren deed krijg ik nu tripple zo hard terug, allemaal door een stelletje prutsers uit eindhoven die nu al bijna kampioen hadden kunnen zijn als ze beetje hun best deden :/
Bah bah bah ben er nog ziek van, en pisslink, dat mensen nog kunnen dromen over ' veel goals ' verbaast me echt, winnen gaat nu al spannend en eng genoeg voor ze worden laat staan werken aan goals, ajaks gaat kampioen worden op punten en niet op goals anyway, dit psv gaat echt wel weer punten morsen ergens
Zet de wekker maar op 12-05-2019 om ongeveer 16.30 uur. 
En Rosario...?? Wanneer mag die eens een keer op de bank starten....of is hij reeds heilig verklaard...??
Als ik jou was zou ik een voorjaarsslaapje houden.Zet de wekker maar op 12-05-2019 om ongeveer 16.30 uur.
![]()
Zonde van me zomer, maar als er een optie was om voetbal vanaf nu in zijn geheel te negeren tot 12-05-19 zou ik er echt voor tekenen. Dit loser met 0 prijzen gevoel weg drinken gaat maanden duren
Ik ben in jaren niet zo zwaar vernederd als in de afgelopen 24 uur online en offline, elke malloott die gelinkt is aan ajaks kwam wel met een foto, oneliner, qoute, tag, appje, grapje of whatever, heel de dag op het werk ook constant uitgelachen :/ Wat ik jaren deed krijg ik nu tripple zo hard terug, allemaal door een stelletje prutsers uit eindhoven die nu al bijna kampioen hadden kunnen zijn als ze beetje hun best deden :/
Bah bah bah ben er nog ziek van, en pisslink, dat mensen nog kunnen dromen over ' veel goals ' verbaast me echt, winnen gaat nu al spannend en eng genoeg voor ze worden laat staan werken aan goals, ajaks gaat kampioen worden op punten en niet op goals anyway, dit psv gaat echt wel weer punten morsen ergens

Quagmire is altijd hyperactief op het forum als het slecht gaat. Als het goed gaat zie je hem niet.Aangezien je dit scenario zelf al met 100% zekerheid aankondigde verbaas ik me erover dat je zo van slag bent. Als ik niet beter wist zou ik denken dat je n nep-pessimist bent.![]()
Ja ik dacht eerst aan 0-3, maar dan ben ik een fanboy

Quagmire is altijd hyperactief op het forum als het slecht gaat. Als het goed gaat zie je hem niet.
Heeft De Graafschap ooit eerder 7 keer tegen PSV gescoord?![]()

10-0, omdat het moet.