PSV - De Graafschap | Zondag 14 april | Uitslag 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
De grootste uitoverwinning van PSV dateert van 1987-1988 en 1956-1957: 0-6 Het is zelfs nooit 0-5 of 0-8 geworden.

En de statistieken zeggen over Willem II uit:

Winstpercentage PSV. 50,0%
Percentage gelijkspel. 25,0%
Winstpercentage Willem II. 25,0%

https://psv.supporters.nl/historie/tegenstander/48/Willem-II

Zo easy is, en was het dus nooit.
5 0 was het zelfs een keer. Voor willem 2. Ja, willem 2 uit is gewoon lastig voor ons (verrassend). Maakt niet uit in vorm of uit vorm
 
De grootste uitoverwinning van PSV dateert van 1987-1988 en 1956-1957: 0-6 Het is zelfs nooit 0-5 of 0-8 geworden.

En de statistieken zeggen over Willem II uit:

Winstpercentage PSV. 50,0%
Percentage gelijkspel. 25,0%
Winstpercentage Willem II. 25,0%

https://psv.supporters.nl/historie/tegenstander/48/Willem-II

Zo easy is, en was het dus nooit.
Dat zeg ik, vroeger ? Maar valt inderdaad tegen. PSV is gewoon nooit zo goed geweest als dat ik dacht.
 
Ik ben vaak net zo negatief als dat jij bent, maar wanneer je iedere week, iedere dag je eigen zo loopt te ergeren aan PSV, wat misschien best terecht kan zijn soms, dan zal ik toch echt een andere hobby adviseren.

I know, daarom mag ik je ook wel en probeer ik je te helpen, dat je niet afdwaalt en jezelf valse hoop gaat geven met Graafschappen en overige pruts theorieën :ROFL:

Het blijft allemaal schuld van PSV, als ze niet zo goed waren begonnen en zo lang aan kop hadden gestaan, zoveel bonuspunten gehad, alles wees er op dat je kampioen zou worden en nog beetje mocht prutsen. Alleen namen ze dat prutsen zeer serieus en verprutste alles zwaar. Als het allemaal wisselvallig was vanaf het begin en we zouden 5de worden zou ik er prima mee kunnen leven, dan weet je waar je aan toe was en bent.

Nu is het gewoon te extreem verschil, van de top naar uberruk en dat is lastig te accepteren.
 
http://www.soccernews.nl/news/570143/keiharde-kritiek-op-psv-ik-erger-me-aan-dat-gelul


Helemaal met Valentijn Driessen eens.
Sinds de winterstop spelen we echt slecht, waardoor ik me elke week 90 minuten zit te ergeren gedurende de wedstrijd. Vervolgens hoor ik na de wedstrijd de spelers en trainer in interviews maar zeggen dat de kritiek niet terecht is en het allemaal wel meevalt.

Onbegrijpelijk vind ik dat. Hopelijk wordt intern wel de waarheid tegen elkaar gezegd.

Hij heeft ook gewoon helemaal gelijk. Ook Van der Vaart sloeg de spijker op z'n kop met zijn opmerkingen:

"Van Bommel gaf voor de wedstrijd tegen De Graafschap Henk de Jong een compliment omdat hij zich niet aanpaste, maar hij paste zich wel aan tegen Ajax. Er zit totaal geen idee achter"

OUCH!

En dan nog een hele rake:

"Als je Rosario zag spelen, dan denk je: hoe is het mogelijk? De simpelste ballen.. Dit moet toch een makkie zijn voor een international?"
Bij de 0-1 van Delano Burgzorg stond Rosario verkeerd te dekken."Het was een fantastische voorzet, maar hij was hem helemaal kwijt. Daarvoor staat hij toch opgesteld? Hij maakte ook aan de bal een paar grove fouten. Dan kom je ook niet aan voetballen toe. Je mag toch een beetje meer gevoel verwachten?", doelt Van der Vaart op het balverlies van Rosario.

Van der Vaart vond het dan ook raar dat Rosario niet werd gewisseld. "Ik merk bij topploegen dat je als verdedigende middenvelder zes keer een bal over de zijlijn mag schieten, maar de aanvaller en nummer tien worden gewisseld. Ik vind het echt verschrikkelijk."

En Trouw over de eigenwijsheid van MvB en Gutierrez:

'Van Bommel heeft hem niet willen inpassen, al dan niet eerst geleidelijk, hij wilde altijd hetzelfde doen. Nu keert dat zich tegen hem: een alternatief voor als hetzelfde niet meer toereikend is, heeft hij zichzelf uit handen geslagen.'
 
http://www.soccernews.nl/news/570143/keiharde-kritiek-op-psv-ik-erger-me-aan-dat-gelul


Helemaal met Valentijn Driessen eens.
Sinds de winterstop spelen we echt slecht, waardoor ik me elke week 90 minuten zit te ergeren gedurende de wedstrijd. Vervolgens hoor ik na de wedstrijd de spelers en trainer in interviews maar zeggen dat de kritiek niet terecht is en het allemaal wel meevalt.

Onbegrijpelijk vind ik dat. Hopelijk wordt intern wel de waarheid tegen elkaar gezegd.
En dan vinden ze het gek dat bij vele PSV fans de maat vol is. En het veld bestormen kunnen ze niet, en uitfluiten vinden de spelers en coach ook ongepast. Hoe moet je dan je ongenoegen uiten? Het is gewoon waardeloos wat het spel betreft, egotripper van Bommel staat een nieuwe landstitel in de weg met zijn absurde taktiek en dito wissels.
 
En dan vinden ze het gek dat bij vele PSV fans de maat vol is. En het veld bestormen kunnen ze niet, en uitfluiten vinden de spelers en coach ook ongepast. Hoe moet je dan je ongenoegen uiten? Het is gewoon waardeloos wat het spel betreft, egotripper van Bommel staat een nieuwe landstitel in de weg met zijn absurde taktiek en dito wissels.
Was het spel onder Cocu dan zoveel beter? Je kunt dit seizoen meer punten pakken dan de afgelopen jaren en je hebt een gelijk aantal punten als die stomme club die meer te besteden heeft. Ja een Pereiro en Gutti hadden onder Cocu zeker gespeeld, maar of een Rosario en bijvoorbeeld een Ihattaren hadden gespeeld daar heb ik mijn twijfels over.
 
Eventuele schorsingen kan nog een dingetje worden in de strijd om het kampioenschap.

Schorsing dreigt voor
PSV
Steven Bergwijn
Donyell Malen
Hirving Lozano
Denzel Dumfries
Jorrit Hendrix

Ajax
Dušan Tadić

:oops: :cautious:

Dat bij PSV 3 aanvallende spelers op 4 gele kaarten staan.:FP: Vooral door domme overtredingen op de helft van de tegenstander. :zien:

Lozano is tegen NAC al geschorst geweest, omdat hij nog een gele kaart had staan van vorig seizoen die hij in de laatste wedstrijd gekregen had.
 
Laatst bewerkt:
Eventuele schorsingen kan nog een dingetje worden in de strijd om het kampioenschap.

Schorsing dreigt voor
PSV
Steven Bergwijn
Donyell Malen
Hirving Lozano
Denzel Dumfries
Jorrit Hendrix

Ajax
Dušan Tadić

:oops: :cautious:

Dat bij PSV 3 aanvallende spelers op 4 gele kaarten staan.:FP: Vooral door domme overtredingen op de helft van de tegenstander. :zien:
Worden alle gele kaarten niet kwijtgescholden voor de laatste 4 wedstrijden? ?
 
Eventuele schorsingen kan nog een dingetje worden in de strijd om het kampioenschap.

Schorsing dreigt voor
PSV
Steven Bergwijn
Donyell Malen
Hirving Lozano
Denzel Dumfries
Jorrit Hendrix

Ajax
Dušan Tadić

:oops: :cautious:

Dat bij PSV 3 aanvallende spelers op 4 gele kaarten staan.:FP: Vooral door domme overtredingen op de helft van de tegenstander. :zien:

Lozano is tegen NAC al geschorst geweest, omdat hij nog een gele kaart had staan van vorig seizoen die hij in de laatste wedstrijd gekregen had.

Steven Bergwijn — mis je in deze vorm niks aan
Donyell Malen — is toch al invaller, maar is wel op te vangen door bijvoorbeeld Gakpo in te brengen
Hirving Lozano
Denzel Dumfries — wordt lastig op te vangen, ook al is ie niet echt in vorm
Jorrit Hendrix — eenvoudig op te vangen

Kortom, niks om je zorgen om te maken dus.
 
Steven Bergwijn — mis je in deze vorm niks aan
Donyell Malen — is toch al invaller, maar is wel op te vangen door bijvoorbeeld Gakpo in te brengen
Hirving Lozano
Denzel Dumfries — wordt lastig op te vangen, ook al is ie niet echt in vorm
Jorrit Hendrix — eenvoudig op te vangen

Kortom, niks om je zorgen om te maken dus.

Dat zo Malen op 4 gele kaart staat, terwijl die geen eens basisspeler is. Absurd.

Verder eens. Als alleen Dumfries geschorst is, heb je een probleem. Die back uit Australie, heeft totaal geen wedstrijdritme en is 10 keer minder dan Dumfries.
 
Dat zo Malen op 4 gele kaart staat, terwijl die geen eens basisspeler is. Absurd.

Verder eens. Als alleen Dumfries geschorst is, heb je een probleem. Die back uit Australie, heeft totaal geen wedstrijdritme en is 10 keer minder dan Dumfries.

Je kunt nog beter met 10 man spelen dan met Behich op het veld. :fear:
 
Eventuele schorsingen kan nog een dingetje worden in de strijd om het kampioenschap.

Schorsing dreigt voor
PSV
Steven Bergwijn
Donyell Malen
Hirving Lozano
Denzel Dumfries
Jorrit Hendrix

Ajax
Dušan Tadić

:oops: :cautious:

Dat bij PSV 3 aanvallende spelers op 4 gele kaarten staan.:FP: Vooral door domme overtredingen op de helft van de tegenstander. :zien:

Lozano is tegen NAC al geschorst geweest, omdat hij nog een gele kaart had staan van vorig seizoen die hij in de laatste wedstrijd gekregen had.
Behalve Dumfries, is dat geen enkel probleem, daar hebben we prima vervangers voor. Denzel een wedstrijd missen zou een ramp zijn.
 
Maar het zou toch oneerlijk zijn als dat niet net bet maximale aantal punten was, je bent het toch met me eens dat dat in het belang van het Nederlandse voetbal is
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan