PSV - Benfica | Dinsdag 24 augustus | Eindstand: 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Vraagje, wanneer je 3e word in de CL ga je naar de EL.
Ga je als je 3e word in de EL ook naar de Conference Leaque?
 
"Ik kan me voorstellen dat het voor een scheidsrechter moeilijk te beoordelen is in de "heat of the moment". Maar een VAR kan toch duidelijk zien dat als iemand een klein veegje op zijn rug krijgt maar vervolgens naar zijn hoofd grijpt dat het een verrekte aansteller/naaibal is en dus bestraft moet worden."

Kom op, als wij in Portugal een 2-1 voorsprong op dezelfde manier hadden verdedigd en over de streep getrokken, was het toch een "professioneel" uitgespeelde wedstrijd geweest. En dan had er hier helemaal niemand om de VAR of een betere scheidsrechter geroepen.
Je doet je forumnaam niet echt eer aan ;)
 
Vraagje, wanneer je 3e word in de CL ga je naar de EL.
Ga je als je 3e word in de EL ook naar de Conference Leaque?
The horror... Laten we re in ieder geval voor zorgen dat we geen 3e worden, echt dan veel liever 4e. Expres verliezen om maar geen 3e te worden.
 
The horror... Laten we re in ieder geval voor zorgen dat we geen 3e worden, echt dan veel liever 4e. Expres verliezen om maar geen 3e te worden.
Horror vind ik het niet. Als we de Conference League winnen prima. Verder zijn dan de knock-out fases dat is altijd wel leuk om te zien.
 
The horror... Laten we re in ieder geval voor zorgen dat we geen 3e worden, echt dan veel liever 4e. Expres verliezen om maar geen 3e te worden.
Tsja. Een prijs blijft een prijs. Spelen tegen Europese tegenstanders word je beter van. En ook in de CoL zitten sterke ploegen, zoals bijv. Spurs.
 
"Ik kan me voorstellen dat het voor een scheidsrechter moeilijk te beoordelen is in de "heat of the moment". Maar een VAR kan toch duidelijk zien dat als iemand een klein veegje op zijn rug krijgt maar vervolgens naar zijn hoofd grijpt dat het een verrekte aansteller/naaibal is en dus bestraft moet worden."

Kom op, als wij in Portugal een 2-1 voorsprong op dezelfde manier hadden verdedigd en over de streep getrokken, was het toch een "professioneel" uitgespeelde wedstrijd geweest. En dan had er hier helemaal niemand om de VAR of een betere scheidsrechter geroepen.

"Als, als, als, als."

Zal nooit een situatie worden, zit er simpelweg niet in bij PSV. Daarnaast blij toe want het hoort gewoon niet op het voetbalveld. Er zijn 2 intenties met dat theater. 1, je tegenstander een kaart aannaaien. 2, het spel bederven. Beide ontiegelijk irritant. Mocht het wel onderdeel zijn geweest van PSV, was ik ook nooit fan geworden.
 
The horror... Laten we re in ieder geval voor zorgen dat we geen 3e worden, echt dan veel liever 4e. Expres verliezen om maar geen 3e te worden.
Dan snap je echt het belang van clubcoëfficiënten niet. Stel dat je 3e wordt en naar de Conference League gaat, voelt misschien kut, maar als je daar een sloot punten binnen harkt kun je voorkomen dat je in de toekomst weer tegen clubs als Benfica moet in de voorrondes. Geeft je weer meer kans op plaatsing voor de CL.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan