PSV - Benfica | Dinsdag 24 augustus | Eindstand: 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
XMAC1boi


Go with the flow ... PSV - Benfica 2-0 :fb:
 
Ik wil bij deze een verzoek indienen bij de mazzelaars die bij deze Legendarische clash kunnen zijn.

Iedereen heeft het over de fitheid van Madueke en de andere gladiatoren. En terecht.

Maar de supporters in het stadion moeten eigenlijk ook de strijd van hun leven leveren.

Dus gebruik je stem niet te veel vandaag en morgen overdag. Neem een keelsnoepje. Drink wat whiskey om baccillen te doden.

En geniet van morgen! Ik ben jaloers...

3-1!!!!!
 
Ik wil bij deze een verzoek indienen bij de mazzelaars die bij deze Legendarische clash kunnen zijn.

Iedereen heeft het over de fitheid van Madueke en de andere gladiatoren. En terecht.

Maar de supporters in het stadion moeten eigenlijk ook de strijd van hun leven leveren.

Dus gebruik je stem niet te veel vandaag en morgen overdag. Neem een keelsnoepje. Drink wat whiskey om baccillen te doden.

En geniet van morgen! Ik ben jaloers...

3-1!!!!!

Ik wil een absolute heksenketel horen. Dat als Madueke en Gakpo op de Portugese verdediging af rennen het voor de Portugezen voelt alsof er een leger op je af komt.
 
Ik wil bij deze een verzoek indienen bij de mazzelaars die bij deze Legendarische clash kunnen zijn.

Iedereen heeft het over de fitheid van Madueke en de andere gladiatoren. En terecht.

Maar de supporters in het stadion moeten eigenlijk ook de strijd van hun leven leveren.

Dus gebruik je stem niet te veel vandaag en morgen overdag. Neem een keelsnoepje. Drink wat whiskey om baccillen te doden.

En geniet van morgen! Ik ben jaloers...

3-1!!!!!
Ik ga meer dan mijn best doen💪🏻
 
0-1 achter, en dan uiteindelijk 5-1 winnen.
Je hebt een Spanje-Nederland 2014 scenario in gedachten :)

Prachtige pass van Boscagli en Zahavi kopt 'm duikend binnen!
Maduekeeee Maduekeeeee 2-1!
Corner PSV---- Ramalhoooo 3-1
Fout van de keeper.... Zahavi profiteert. 4-1!
Wat een snelheid...Madueke sprint de CV van Benfica eruit ...en kapt..en laat de keeper spartelen 5-1 in de bovenhoek!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan