PSV - Benfica | Dinsdag 24 augustus | Eindstand: 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
V

Verwijderd account Ralf Edström

Guest
Ik heb het idee dat Engeland sowieso een stuk agressiever volk is dan wij. Als je geen grote bek hebt daar wordt er compleet over je heen gelopen. Dat idee krijg ik van de paar Engelsen die ik ken. Zal ook wel wat per streek verschillen maar goed
We proberen dat beeld wel te veranderen door een hoop agressieve mensen de Nederlandse status te geven dus blijf hopen.

Der Jaufe

Internationale Legende
Is er in Engeland zoveel meer huiselijk geweld dan in No? Kan hoor, maar bij mij niet bekend

Ik weet slechts wat ik lees.

rico

Trainer Coach

Ik weet slechts wat ik lees.
Ja, maar dit zegt toch niks over de situatie in Nl

rico

Trainer Coach
Ik heb het idee dat Engeland sowieso een stuk agressiever volk is dan wij. Als je geen grote bek hebt daar wordt er compleet over je heen gelopen. Dat idee krijg ik van de paar Engelsen die ik ken. Zal ook wel wat per streek verschillen maar goed
Onderbuik, gebaseerd op een een steekproef van 5-10 op een populatie van 55m. Zegt wellicht meer over jouw kennissenkring dan over de Engelsen:D

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
Onderbuik, gebaseerd op een een steekproef van 5-10 op een populatie van 55m. Zegt wellicht meer over jouw kennissenkring dan over de Engelsen:D
Dat is precies wat ik zeg dat het een idee is wat ik krijg op basis van die dingen. Zeg nergens dat het zo is. Daarnaast hoe Engelsen zich gedragen bij voetbalwedstrijden, vakanties en in kroegen.

Ik zie Engeland een beetje als het Feyenoord van Europa

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan