Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Zeg je abonnement maar vast op. Kampioen worden we wel, maar er gaan nog vele matige potjes en slechte helften volgen. Dit team heeft het, op Perisic en Joey na, niet in zich om zich op te laden als het niet hoeft. Er zal allerlei gelul volgen van Bosz en spelers dat ze zich gaan revancheren, maar Bosz weigert in te grijpen en de spelers gaan het niet uit zichzelf doen.Nog 4 wedstrijden winnen en je bent zeker kampioen. Gezien er nog 11 potten te spelen zijn is er geen enkele druk is gaat t seizoen als een nachtkaars uit. Als t zaterdag weer plichtmatig is mik ik ESPN er uit t t nieuwe seizoen. Je ergeren is al niks, maar daar ook nog voor betalen is next level (of t leven van een feyenoorder..)
Er zijn nog 9 wedstrijden te spelen.Nog 4 wedstrijden winnen en je bent zeker kampioen. Gezien er nog 11 potten te spelen zijn is er geen enkele druk is gaat t seizoen als een nachtkaars uit. Als t zaterdag weer plichtmatig is mik ik ESPN er uit t t nieuwe seizoen. Je ergeren is al niks, maar daar ook nog voor betalen is next level (of t leven van een feyenoorder..)
Zo zie je dat ook bij mij de scherpte weg is.Er zijn nog 9 wedstrijden te spelen.
Dik kans, dan pak ik wel een kermis of 2 extra ipv de voetbal.Zeg je abonnement maar vast op. Kampioen worden we wel, maar er gaan nog vele matige potjes en slechte helften volgen. Dit team heeft het, op Perisic en Joey na, niet in zich om zich op te laden als het niet hoeft. Er zal allerlei gelul volgen van Bosz en spelers dat ze zich gaan revancheren, maar Bosz weigert in te grijpen en de spelers gaan het niet uit zichzelf doen.
Het thuis spelen gold daar niet, maar NEC was ook niet in beste doen voor gisteren...PSV speelt thuis en AZ is de laatste weken niet in goede doen, dus dat zijn op dit ogenblik de enige twee lichtpuntjes. Ik denk aan een moeizame zege voor PSV: eindstand 2-1 (we incasseren te vaak en onnodig een tegendoelpunt!).
Het ging gisteren om willen niet om kunnen. PSV zou makkelijk moeten winnen van AZ, maar of dat gaat gebeuren hangt af van de instelling, de bereidheid verdedigend werk op te knappen, en voorin de juiste, niet egoistische, keuzes te makenHet thuis spelen gold daar niet, maar NEC was ook niet in beste doen voor gisteren...
Bij mij ook. Ik kom er vaak op het laatst nog achter dat ik ook nog met Goal van het Seizoen bezig ben. Zit nog amper in m'n systeemZo zie je dat ook bij mij de scherpte weg is.

Het is een soort virus der onverschilligheid…Bij mij ook. Ik kom er vaak op het laatst nog achter dat ik ook nog met Goal van het Seizoen bezig ben. Zit nog amper in m'n systeem![]()
Het ging gisteren onder andere om de kwetsbaarheid van het PSV systeem.Het ging gisteren om willen niet om kunnen. PSV zou makkelijk moeten winnen van AZ, maar of dat gaat gebeuren hangt af van de instelling, de bereidheid verdedigend werk op te knappen, en voorin de juiste, niet egoistische, keuzes te maken
Zouden we dan toch Til hebben gemist in deze pot?Het ging gisteren onder andere om de kwetsbaarheid van het PSV systeem.
Dat is sterk afhankelijk van automatismen en precisie, op het feilloze af.
Dan helpt het niet dat nu ook weer Guus Til ontbreekt wiens rol niet op dezelfde wijze kan worden overgenomen.
Meer dan eens ontbrak het aan de juiste afstemming.
Niets tegen Boadu, maar als spits had hij meer dan eens moeten scoren.
En meer dan eens kon Veerman of Schouten niet diep spelen door te weinig diepgang voorin.
En wanneer wordt duidelijk dat er geen gemakkelijke wedstrijden bestaan?
Dus ook zaterdag moet er weer voor de drie punten geknokt worden in wederom een andere samenstelling, nu zonder Mauro.
Geen idee. Denk niet dat 1 speler van doorslaggevende aard is in een teamsport.Zouden we dan toch Til hebben gemist in deze pot?
PSV heeft tegen het linkerrijtje dit seizoen nog maar 2 punten verspeeld. Laten we hopen dat ze zich nog wel kunnen opladen tegen een subtopper.Het ging gisteren om willen niet om kunnen. PSV zou makkelijk moeten winnen van AZ, maar of dat gaat gebeuren hangt af van de instelling, de bereidheid verdedigend werk op te knappen, en voorin de juiste, niet egoistische, keuzes te maken
Een subtopper in de Eredivisie wedstrijd dan. Een andere subtopper hebben we eergisteren gehad.PSV heeft tegen het linkerrijtje dit seizoen nog maar 2 punten verspeeld. Laten we hopen dat ze zich nog wel kunnen opladen tegen een subtopper.
Ik hoop vooral dat er weer wat te genieten is vanavond, want bij de vorige wedstrijden was het telkens: “Snel vergeten en door…”.Zin in deze wedstrijd! Eens kijken of de heren de boel weer recht kunnen zetten. Op naar de titel en het Stadhuisplein of markt als ze nog plaats hebben…..onder het mom van vroeger was alles beter; jammer dat alle pleinen zijn afgezet en er een maximaal aantal bezoekers binnen mogen. De markt is by far het gezelligste, maar ook snel vol.