Be The Ball
Assistent Coach
Vind ik qua kansberekening voor geel wel relevant... er zitten wat *** bijMaakt niet uit, vind t nu al een hondenlul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Vind ik qua kansberekening voor geel wel relevant... er zitten wat *** bijMaakt niet uit, vind t nu al een hondenlul
Oh, dat valt mij dan niet tegen.Sander van der Eijk
Hoop het! Altijd strijdlust iigIk vind Obispo beter
Toch nog iemand die fan is.Kleinzoon van Koeman draagt een Driouech-shirt. Nu al gedoemd te mislukken in t leven
Dat is mishandeling van je kleinkindKleinzoon van Koeman draagt een Driouech-shirt. Nu al gedoemd te mislukken in t leven
Zou een bak wezen als het een shirt van Veerman was geweest.Kleinzoon van Koeman draagt een Driouech-shirt. Nu al gedoemd te mislukken in t leven
Bleek zijn eigen keus te zijn. Maar goed dat hij niet voor Nederland meer uit kan komen.Dat is mishandeling van je kleinkind
Nee opa.. deze bepaal ikBleek zijn eigen keus te zijn. Maar goed dat hij niet voor Nederland meer uit kan komen.

Of Erwin Koeman.Zou een bak wezen als het een shirt van Veerman was geweest.

Dan moet er een corrigerend tikje uitgedeeld wordenBleek zijn eigen keus te zijn. Maar goed dat hij niet voor Nederland meer uit kan komen.