PSV - AZ | Zaterdag 22 december | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nog een keer (ook voor analisten bij FOX). De VAR moet 100% blunders eruit halen. Niet elke keer proberen de beste beslissing to forceren. Dus VAR was prima vandaag. Angelino vond ik wel pingel, maar is goed dat VAR niet ingreep. Dumfries vond ik geen pingel, maar Vlaar neemt veel risico door niet de bal en wel de knie te spelen. Weer goed van VAR Blom.
Misschien hielp het wel dat Blom schijthekel heeft aan AZ :SC:
Die penalty was een 100% fout. Ik weet zeker dat Van Boekel de beslissing had teruggedraaid als hij van Blom nog eens had moeten gaan kijken.
 
Moeilijke wedstrijd toch gemakkelijk 3 punten is een dikke bonus.

Zoet matig :eek:ntwikkeld zich niet en blijft zwak in hoge ballen,spelhervatten en uitkomen.
Angelino redelijk :veel goede aanvallende intenties, 100% penalty onthouden heupzwaai volgens Fox een schouderduw met de heup, een verademing tov Brenet.
Viergever goed :wat blij dat we deze jongen erbij hebben alles gespeeld en ontwikkeld zich tot een rots in de branding.
Isimat matig : tja dat ie nog bij ons is al een godswonder, uitfluiten was omdat het team niet naar voren speelde verkeerde bewust verlkeerde analyse Fox
Dumfries redelijk: beste man van AZ uitgeschakeld en speelde naast Isi.
Hendriks: redelijk veel werklust maar geen overzicht.
Guti: matig veel balverlies op gevaarlijke plekken.
Pereiro slecht: tja sjokken en quasi meedoen game set en match verkopen in de winterstop en hopen dat Thomas snel aanhaakt.
Bergwijn: redelijk snel en sterk en een belangrijke goal voor rust.
Luuk: matig miste de vorm.
Lozano: goed: hem gaan we vreselijk missen veruit de beste en gevaarlijkste speler die het verschil keer op keer maakt.
Sadilek redelijk: wat klein van stuk maar veel werklust en een goal.
 
Die penalty was een 100% fout. Ik weet zeker dat Van Boekel de beslissing had teruggedraaid als hij van Blom nog eens had moeten gaan kijken.
Hoe gaat dat dan in zijn werk? Het spel werd namelijk stilgelegd door de penalty? Krijgen we dan een ouderwetste butsbal ik de 16? Ik denk dat ze zelf ook geen flauw idee hadden hoe ze in dit geval het spel moesten hervatten. Het was namelijk in eerste instantie de beslissing van de scheidsrechter om hem op de stip te leggen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan