PSV - AZ | Zaterdag 12 november | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
frpYydv.png

Eerdere duels
1 - 2​
Eredivisie, 05 februari 2022​
1 - 3​
Eredivisie, 13 januari 2021​
0 - 4​
Eredivisie, 27 oktober 2019​
3 - 1​
Eredivisie, 22 december 2018​
3 - 2​
Eredivisie, 12 augustus 2017​

Laatst bewerkt:

Kruspe

Administrator
Administrator
Deze pot is bepalend voor het gevoel waarmee we de lange winterstop in gaan. Zelfs als je een puntje onder Ajax staat indien zij alles winnen, kan je alsnog vooruitkijken met een goed gevoel.

Europees overwinterd, alles in eigen hand met een aantal zeer moeilijke potjes al in de pocket (Heerenveen uit, Feyenoord thuis, Ajax uit, Twente uit, Groningen uit en AZ thuis). Dat smaakt naar meer.

Lijd je echter puntverlies, kan de wereld er echt heel anders uitzien en ga je als nummer 3 de winterstop in en ligt de focus daarnaast ook nog eens op het feit dat je geen CL hebt gehaald.

Winnen. Maakt niet uit hoe.

Rednas

Administrator
Administrator
Het zou ook wel een enorme anticlimax zijn als je deze verliest. Na ajax is de sfeer euforisch, maar na verlies tegen AZ schiet je er inderdaad weinig mee op.

Pijlsnelventje

Aanvoerder
Deze moeten we zeker ook nog winnen en dan kunnen we met een prima gevoel de winterstop in. Ik denk dat we dan van alle titelkandidaten het moeilijkste schema hebben gehad en op z'n slechts maar 1 puntje op Ajax achterstaan.

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
Voor deze pot ben ik meer nerveus als die tegen ajax uit. Az uit is altijd wel lastig voor psv...

PSVNEC

Routinier
Dit wordt ook een mooie pot. Az zit nu in de hoek waar de klappen vallen. Laat psv nu nog een tik op de neus uitbrengen. Ik reken op 3-1 winst

aalstroodwit

Basisspeler
Het wil niet zeggen omdat az verliest met 3-1 van rkc dat wij ze eventjes gaan oprollen. word gewoon een moeilijke match.
Als die keeper geen blunders maakte in RKC was het een totale andere match.

Laatst bewerkt:

Kruspe

Administrator
Administrator
Dit wordt ook een mooie pot. Az zit nu in de hoek waar de klappen vallen. Laat psv nu nog een tik op de neus uitbrengen. Ik reken op 3-1 winst
Ja, maar het zou dus niet voor het eerst dit seizoen zijn (of eigenlijk gewoon de standaard kost) dat zo een team in de hoek waar de klappen vallen zich tegen ons weet op te richten. Sterker nog, dan is PSV vaak de ideale tegenstander gebleken om het team weer in vorm te krijgen.

Der Jaufe

Forum Hall of Fame Inductee
Ja, maar het zou dus niet voor het eerst dit seizoen zijn (of eigenlijk gewoon de standaard kost) dat zo een team in de hoek waar de klappen vallen zich tegen ons weet op te richten. Sterker nog, dan is PSV vaak de ideale tegenstander gebleken om het team weer in vorm te krijgen.
Daar denkt Zurich anders over...

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan