PSV - AZ | Zaterdag 12 augustus 2017 | Eindstand: 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
[h=1]Calvin Stengs na blessure in duel met PSV hele seizoen uitgeschakeld[/h] http://www.ed.nl/psv/calvin-stengs-na-blessure-in-duel-met-psv-hele-seizoen-uitgeschakeld~a99b90b1/

AZ-aanvaller Calvin Stengs staat een heel jaar langs de kant. De 18-jarige rechterspits viel zaterdagavond in het duel tussen PSV en AZ uit en heeft zijn voorste kruisband afgescheurd.

Dat werd al verwacht. Erg triest voor die jongen. :nocheer:

Zeer zeer jammer. Was m.i. 1 van de grootste talenten uit eredivisie.
 
Calvin Stengs na blessure in duel met PSV hele seizoen uitgeschakeld

http://www.ed.nl/psv/calvin-stengs-n...keld~a99b90b1/

AZ-aanvaller Calvin Stengs staat een heel jaar langs de kant. De 18-jarige rechterspits viel zaterdagavond in het duel tussen PSV en AZ uit en heeft zijn voorste kruisband afgescheurd.

Dat werd al verwacht. Erg triest voor die jongen. :nocheer:

Ik zag zijn been / knie zo'n vreemde beweging maken, dat eigenlijk meteen duidelijk was dat het einde seizoen voor hem zou kunnen betekenen.
Ontzettend sneu voor die jongen. Hopelijk herstelt hij volledig....
 

Tja, na zijn uitspraak "we gaan PSV sowieso pakken" voor de wedstrijd, wisten we al dat deze uitspraak niet ongestraft voorbij zou gaan. Het heeft slechts 4:30 minuten geduurd... :D

Verschrikkelijk voor die jongen natuurlijk. Hopelijk herstelt hij volledig en sneller dan verwacht. Sterkte!
 
Een roepende in de woestijn op dit moment hier. Er moet flink wat water door de zee stromen voor het gros van het forum weer eens een positieve indruk van Cocu zal hebben. Mezelf incluis.

Je voelt aan alles, tenminste dat heb ik, dat Cocu eerder de boel afremt en lamlegt dan stimuleert en passioneert.

-Nooit een verrassende tactische vondst in de basis (maar ook niet na bv 20 min) met als ab-so-lu-te dieptepunt Rostov-thuis nov '16.
-Nooit een actieve wissel (die de tegenstander tactisch doet overrompelen), altijd reactief en dat is PSV onwaardig.
-Spelers worden niet/nauwelijks beter.
-Slappe hap-interviews/persconferenties met een duffe nietszeggende uitstraling en een surplus aan dooddoeners (parkeer de bus/balbezit 70%).

Er zit ook nog een gebied tussen positief of negatief zijn. Ik sta redelijk neutraal tegenover Cocu op dit moment. Aangezien hij er (nog) zit en `we` daar dus niets aan kunnen veranderen. Buiten de vraag of er uberhaupt een geschikte vervanger te regelen is.

Ik vind in dit geval dat niet al z`n tactische keuzes meteen hoeven te worden afgeschoten. Dat staat verder los van of je het wel of niet in Cocu ziet zitten.

Of ben ik nu te genuanceerd bezig...
 
Er zit ook nog een gebied tussen positief of negatief zijn. Ik sta redelijk neutraal tegenover Cocu op dit moment. Aangezien hij er (nog) zit en `we` daar dus niets aan kunnen veranderen. Buiten de vraag of er uberhaupt een geschikte vervanger te regelen is.

Ik vind in dit geval dat niet al z`n tactische keuzes meteen hoeven te worden afgeschoten. Dat staat verder los van of je het wel of niet in Cocu ziet zitten.

Of ben ik nu te genuanceerd bezig...

Mijn post was bedoeld als een hart onder de riem voor de niet-anti-Cocuïsten. Ik hield het gaandeweg de post niet vol, helaas. Geen nuance bij mij.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan