Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Enorm taaie tegenstander. Met de meest onderschatte keeper uit Europa. Dat die nooit de stap naar de top van Europa heeft gemaakt, is me een raadsel. Bizar overigens dat zowel hij als de trainer al meer dan 10 jaar bij dezelfde club zitten. Ongekend bijna.Atlético Madrid heeft deze week de laatste 2 wedstrijden in de Spaanse competitie verloren.
dinsdag Barcelona - Atlético Madrid 3-1
vandaag Atletic Bilbao - Atlético Madrid 1-0
Atlético Madrid zit in een dip. De kansen voor PSV zijn gestegen.
Ik ben er niets gerust op hierEnorm taaie tegenstander. Met de meest onderschatte keeper uit Europa. Dat die nooit de stap naar de top van Europa heeft gemaakt, is me een raadsel. Bizar overigens dat zowel hij als de trainer al meer dan 10 jaar bij dezelfde club zitten. Ongekend bijna.
Ik teken voor een gelijkspel. Ik vind van alle tegenstanders Altletico een beetje voor ons wat Portugal voor Nederland is.
Ik ook niet, maar dat was ik ook niet tegen Liverpool en Napoli.Ik ben er niets gerust op hier
Enorm taaie tegenstander. Met de meest onderschatte keeper uit Europa. Dat die nooit de stap naar de top van Europa heeft gemaakt, is me een raadsel. Bizar overigens dat zowel hij als de trainer al meer dan 10 jaar bij dezelfde club zitten. Ongekend bijna.
Ik teken voor een gelijkspel. Ik vind van alle tegenstanders Altletico een beetje voor ons wat Portugal voor Nederland is.
Dus geen wedstrijd voor Driouech. Hoop dat Bosz dat ook ziet want anders heb je een speler minder zodra hij invalt.Eens. Spelen veelal erg gedisciplineerd. Een lepe ploeg.
Gaat Perisic meedoen?
En toch hebben ze best veel goals tegen in de CL.Eens. Spelen veelal erg gedisciplineerd. Een lepe ploeg.
Zonder dat iemand een pistool op je kop zet vrijwillig hele wedstrijden van onder Cocu terugkijken. Zelfkastijding heeft er weer een extra level bij.Ik.hoop op een spektakelstuk zoals in 2016 onder Cocu. Wat werd er toen een hoog niveau aangetikt, zeg... Iedereen die kritiek heeft op de speelwijze van Cocu moet het tweeluik tegen Atletico terugkijken. Iets betere uitkomst dit keer mag wel.

Cocu is een realistische coach. Hij speelt naar het materiaal wat hij heeft.Zonder dat iemand een pistool op je kop zet vrijwillig hele wedstrijden van onder Cocu terugkijken. Zelfkastijding heeft er weer een extra level bij.![]()
Wat waren we toen dicht bij de kwartfinale. Helaas dook de Nederlandse ziekte op, werden een paar dotten van kansen niet afgemaakt en werd de penaltyreeks verloren. Zonde.Ik.hoop op een spektakelstuk zoals in 2016 onder Cocu. Wat werd er toen een hoog niveau aangetikt, zeg... Iedereen die kritiek heeft op de speelwijze van Cocu moet het tweeluik tegen Atletico terugkijken. Iets betere uitkomst dit keer mag wel.
SImeone is eigenlijk een soort anti-Bosz. De ultieme nemesis. Ik hoop dat alle PSV'ers een hoog niveau gaan aantikken en ook echt fit zijn. Dan kan het heel spannend worden. In vorm kan PSV van vrijwel elk team in Europa winnen, daar heb ik na Napoli en Liverpool geen twijfels meer over.Wat waren we toen dicht bij de kwartfinale. Helaas dook de Nederlandse ziekte op, werden een paar dotten van kansen niet afgemaakt en werd de penaltyreeks verloren. Zonde.
Als ik die vorige uitslagen zie doen we het sowieso niet geweldig tegen deze tegenstander. De bovenliggende partij of niet, Simeones Atletico is prima in staat om ook komende week onverdiend een resultaat bij ons te pakken (als ze al niet gewoon wel goed voor de dag komen).
Vooral anti-Nederlands. Ik heb Feyenoord (in betere tijden) er ook tegen gezien. Het is de typische resultaat-gerichte, theatrale en zuigerige mengelmoes waar Nederlandse clubs met hun ''uitgaan van balbezit'' en altijd willen voetbal niet tegen kunnen.SImeone is eigenlijk een soort anti-Bosz. De ultieme nemesis. Ik hoop dat alle PSV'ers een hoog niveau gaan aantikken en ook echt fit zijn. Dan kan het heel spannend worden. In vorm kan PSV van vrijwel elk team in Europa winnen, daar heb ik na Napoli en Liverpool geen twijfels meer over.
Ben meer benieuwd of Mauro meedoet, Perisic kunnen we een stuk makkelijker vervangen dan MauroGaat Perisic meedoen?
Goed punt. Ik ging ervan uit dat hij wel weer beter zou zijn.Ben meer benieuwd of Mauro meedoet, Perisic kunnen we een stuk makkelijker vervangen dan Mauro
Nou... Die ervaring van Perisic zou ik wel missen... Is wel een man die koelbloedig een penalty erin jast tegen Liverpool, zeg maar.Ben meer benieuwd of Mauro meedoet, Perisic kunnen we een stuk makkelijker vervangen dan Mauro