PSV - AS Monaco | Donderdag 21 oktober | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
En begrijp me goed: als je of anderen of de coach of PSV vinden dat we ook daadwerkelijk de nieuwe Feyenoord zijn waar men blij is met af en toe een goede periode en dan weken lang niets, dan houd ik mijn mond en zeg ik niets meer.
ik denk dat we serieus moeten accepteren dat we inderdaad nog niet zover zijn. Wel blijf ik erbij dat we aan onze stand verplicht zijn te overwinteren in de EL, en ik ga er vanuit dat we dat nog wel voor elkaar krijgen. Maar gezien het gebrek aan scorend vermogen (wellicht dat dat met Vini. beter gaat worden) moeten we onze plek kennen. Buiten dat, de tweede plek in de ed is gezien de budgetten gewoon waar we ons op moeten inzetten. Dat is ook niet eens zo raar..
 
Schmidt: Vinicius speelde een Topwedstrijd.
Tja, dit zegt genoeg over de trainer lijkt mij en over de ambities van PSV met deze trainer aan het roer. En de clubleiding die lijdt aan een tunnelvisie door deze trainer te handhaven.
Zo langzamerhand begin ik mij te ergeren aan de uitspraken van onze trainer. Ben hem is het bijna altijd goed ook al is het niet goed. Bepaalde manier om je zelf te handhaven.
 
Precies. Net als ons derde doelpunt tegen Monaco waardoor we net met 3-2 wonnen.
Perfect doelpunt was dat, erg van genoten.
Appels en peren aan het vergelijken?
Je hebt blijkbaar het gesprek hieraan voorafgaand niet gevolgd.

Hier is een goed brabants spreekwoord van toepassing:
Daags na de mért.
 
Wij werden ook gegund bij die “verdedigende” actie van Obispo. Die raakte ook niet de bal maar wel de man.
Er was een VAR tijdens de wedstrijd en die heeft niet ingegrepen, dus zal Obispo toch wel op enige wijze de bal gespeeld hebben.
Als dat echt niet zou zijn geweest was het rood en een strafschop geworden.
We kunnen nu ook met zijn allen alles negatief gaan benaderen, maar dat is op basis van de 2e helft ook niet geheel terecht.
 
Dat is wel een belangrijk punt, en iets waardoor Schmidt krediet verdient.

Misschien een betere trainer dan coach?

Of misschien eens wat meer aandacht voor het afronden?
Personal trainer dan, want als team zie ik er weinig van en is van groei amper tot geen sprake.

Ik heb me gisteren kapot geërgerd aan het ren-je-rot voetbal. Er is echt geen systeem te bekennen en het lijkt allemaal maar wat te doen. Daardoor ga je wild aanvallen en staat iedereen maar wat uit positie wanneer de tegenstander de bal heeft. Dat gegenpressing is inmiddels ook een wassen neus gebleken en niet haalbaar met dit materiaal. Niet erg, maar dan is het tijd om om te schakelen naar een speelstijl die wel past bij deze selectie. Ik vind het heel leuk dat Max 20x een voorzet probeert te geven in een wedstrijd maar er is er al sinds september 2020 geen meer aangekomen. Mwene probeert hetzelfde te doen maar strandt meestal al bij de middenlijn.
Dat gestuntel van Mwene zorgt er overigens voor dat Ramalho continu extra rugdekking daar moet geven en hij zelf uit het centrum wordt weggetrokken. Kost je zo 5 a 10 tegendoelpunten in een seizoen.

Ik zal er niet rouwig om zijn als de heer Schmidt weer lekker teruggaat naar een middelmatig team in Duitsland waar het niet uitmaakt of je wint en het lang leve de lol is. Ben wel weer toe aan een coach die het maximale uit zijn selectie haalt en we onze ambities naar boven gaan bijstellen. Geen excuses wanneer we niet meekomen met Ajax, dat bestaat gewoon niet. PSV moet tot de laatste dag voor de titel spelen en richten op CL-overwintering en als je ziet tegen wie we het weer laten liggen is het vooral allemaal onnodig.
 
ik denk dat we serieus moeten accepteren dat we inderdaad nog niet zover zijn. Wel blijf ik erbij dat we aan onze stand verplicht zijn te overwinteren in de EL, en ik ga er vanuit dat we dat nog wel voor elkaar krijgen. Maar gezien het gebrek aan scorend vermogen (wellicht dat dat met Vini. beter gaat worden) moeten we onze plek kennen. Buiten dat, de tweede plek in de ed is gezien de budgetten gewoon waar we ons op moeten inzetten. Dat is ook niet eens zo raar..
Waar baseer je dat op gaan 2x uit verliezen en bij Ajax krijgen we 5- 0 op de broek. We hebben een waardeloze trainer en een slap zooitje speler op een paar na!
 
Dat is wel een belangrijk punt, en iets waardoor Schmidt krediet verdient.

Misschien een betere trainer dan coach?

Of misschien eens wat meer aandacht voor het afronden?
Wie durft nog te zeggen dat die Schmidt krediet verdient pfff pleur er uit die vent, v Bommel was niks maar die had nog passie en strijd langs de lijn. Deze trainer wisselt als een amateur en na afloop komt er alleen maar onzin uit. Fullgaz voetbal :ROFL: :ROFL: :ROFL: :ROFL:
 
Waar baseer je dat op gaan 2x uit verliezen en bij Ajax krijgen we 5- 0 op de broek. We hebben een waardeloze trainer en een slap zooitje speler op een paar na!
dit heeft geen zak te maken met mijn punt. Maar bedankt voor de bijdrage..
 
Wie durft nog te zeggen dat die Schmidt krediet verdient pfff pleur er uit die vent, v Bommel was niks maar die had nog passie en strijd langs de lijn. Deze trainer wisselt als een amateur en na afloop komt er alleen maar onzin uit. Fullgaz voetbal :ROFL: :ROFL: :ROFL: :ROFL:
Boscagli, Obispo, Madueke, Gakpo, Sangaré o.a. zijn als speler enorm vooruit gegaan. Alleen loopt het team uiterst moeizaam. En heeft Madueke een dip (en wat te leren).
 
Ik voelde ‘m gisteren een kwartier voor tijd aankomen. Zappte weg, AZ gekeken. Helaas geschiedde het ook.

Zie nu de tweede tegentreffer en denk alleen maar: ‘Drommel hou eens een bal tegen. Pak eens écht punten, want ik kan niet meer teren op 1 redding tegen Sociedad.’ Het is nooit zijn fout.
Ja-ja, zal wel, maar ik vind het geen goeie keeper. Geef mij Mvogo maar.

Daarnaast werd ik nerveus van de eerste helft en Kieft had het in het rustpraatje daar ook over. Terwijl ik al een tijdje (wedstrijd of 6) denk: ‘Het zal wel door het fan-zijn komen, dat ik dat ervaar.’
Het is zo onrustig, dat moeten ze toch zelf ook ervaren. Brrrrr, wat een zenuwachtig gedoe.
Niks leuk.
 
ik denk dat we serieus moeten accepteren dat we inderdaad nog niet zover zijn. Wel blijf ik erbij dat we aan onze stand verplicht zijn te overwinteren in de EL, en ik ga er vanuit dat we dat nog wel voor elkaar krijgen. Maar gezien het gebrek aan scorend vermogen (wellicht dat dat met Vini. beter gaat worden) moeten we onze plek kennen. Buiten dat, de tweede plek in de ed is gezien de budgetten gewoon waar we ons op moeten inzetten. Dat is ook niet eens zo raar..
Overwinteren??? Met twee uitwedstrijden te gaan en je 1e moet worden. Nou wonderen zijn de wereld niet uit maar in sprookjes geloof ik niet.
 
Overwinteren??? Met twee uitwedstrijden te gaan en je 1e moet worden. Nou wonderen zijn de wereld niet uit maar in sprookjes geloof ik niet.
tweede plek is toch ook overwinteren? Of zijn de regels anders sinds de veranderingen? Dat weet ik dan even niet..
 
Dat deze trainer, zijn Duitse vrienden en JdJ maar heel snel opdonderen! Wegwezen aub. Jullie hebben er zooitje van gemaakt. Spelers die al 2 seizoenen nooit eens fit zijn, spelers die spelen als een kip zonder kop, geen lijn te ontdekken, armoedige en domme spelers zonder gogme, geen plan. Ga alsjeblieft terug naar China en neem JdJ mee. Shanghai is veel leuker dan Eindhoven, echt!
Tijd voor witte lakens....:mad:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan