PSV - AS Monaco | Donderdag 21 oktober | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Tja, maar 1 kans voor Monaco in de tweede helft zegt Schmidt. Klopt, maar die was uitgespeeld, niet te missen en (dus) groter dan al onze kansen uit de hele wedstrijd.
Het gaat bij het voetbal niet om het aantal kansen.
Uitspraken na de wedstrijd.
  • We hadden meer kansen.
  • We waren de bovenliggende partij.
  • We hadden veel meer balbezit.
  • De tegenstander kwam nauwelijks op onze helft.
  • We werden steeds sterker.
  • Het zat ons niet mee.
Daar heb je geen reet aan als je de wedstrijd verliest.
 
We zijn momenteel geen team, En er zijn spelers die niet op 100% kunnen geven, toch denk ik dat als we iets fitter waren en onze wingers konden blijven spelen we hier gewonnen hadden, ik heb al eens vraagtekens gezet bij Yann-Benjamin Kugel en ik doe het weer, zijn fysieke trainingen geven niks extra's en nu moeten we onze beslissende spelers in bescherming gaan nemen.
 
Komt goed!
Wel meer killen in strafschopgebied, en wat Simpeler spelen.zon van Ginkel man half zacht ei, beuk er is in en dan die slappe schotjes .kom op man, spel van iedereen Is veel te doorzichtig en te Omslachtig. Gakpo, topper!
Maar goed, zondag Ajax op zijn kop schijten!
 
Het is gewoon zowel technisch als tactisch planloos. Dat stoort me enorm. Ik zou ook niet weten met wie het beter zou gaan, maar na 4 jaar JDJ en geen enkele selectie met balans en anderhalf jaar Schmidt en geen enkel plan, idee laat staan automatismen, geloof ik niet dat zij gemaakt zijn voor de top en we beter kunnen gaan reorganiseren.
Ze kunnen het gewoon niet. Het enige dat ze doen is elkaar de bal rondtikken en dan houdt het op. Er zit te weinig kwaliteit in de ploeg om een wedstrijd echt naar je hand te zetten. dit is al jaren aan de gang en telkens hopen we op beter. Wat wij allemaal voor spelers binnenhalen en weer verkopen. Dat is onze duiventil. Er komt nooit een fatsoenlijk ingespeelde ploeg binnen de lijnen. En Schmidt maar hameren op fitheid. Daar mankeert het eigenlijk niet aan, maar het soort voetbal dat wij spelen is door iedere tegenstander te ontregelen. Het is te doorzichtig. Zelfs ploegen als PEC en Sparta hebben dat door. Meneer Schmidt heeft dat niet door anders zou hij wel een ander spelletje gaan spelen, maar hij houdt vast aan de naïve manier van spelen. Alles door het midden. Stel snelle buitenspelers op en geef een goede voorzet. ( tweede doelpunt van Monaco). Dat is simpel en het werpt vruchten af. Ooit hadden wij Schmid Hansen en Rene van de Kerkhof. Simpel voetballen, maar wel doelgericht. Schijnt niet meer te kunnen. We hebben Gakpo en daar haal ik mijn vreugde uit, maar daarna is er helaas niet veel.
 
Dan moet Locadia dat ook zelf willen en daarbij is hij door Brighton verhuurd aan Cincinnati. Locadia heeft een salaris van € 2.315.596,=
Zelfs Gotze en Zahavi hebben flink in salaris ingeleverd bij PSV...ik vraag me af of JDJ überhaupt Locadia gepolst heeft...want eerlijk gezegd, Locadia is als spits wel 5x beter dan deze Vinietsnut ...
 
Moeilijk scoren als je maar een speler hebt die kan scoren. De rest vind het al prima als de bal maar op doel gaat, maakt niet uit hoe. Groen en geel geërgerd aan van Ginkel. Echt het gevoel alsof ik 90 minuten voor niks heb gekeken terwijl het niet eens zo slecht was.
 
Zullen beter zijn dan Zwolle, dus dan al snel een pittige pot.. hoewel veel beter dan GAE kan ook weer niet, die waren echt heel goed.

Ondertussen downplayed onze trainer maar de wedstrijd van zondag alvast. EL gaat over 6 wedstrijden en competitie over 34 dus dan maakt dat wat minder uit. Mag toch hopen dat hem is gezegd dat kampioensschap prio nr 1 en de rest komt als bijvangst. Zeker wanneer het geen Champions League is.. heb ergens het gevoel dat de excuses alweer klaarliggen. :(
Inderdaad, maar zijn beiden wel ploegen met top level players. Maar heb het idee dat
 
Ik vond de 2e helft best redelijk maar het probleem is bij ons dat we geen idee hebben wat we doen en we missen teveel doelpunten.
Zahavi maakt er misschien hooguit 15, dan heb j een Gakpo met 10 tot 15 doelpunten en dan wordt het sprokkelen.
Dat is gewoon veel te weinig voor een club als PSV
 
Ze kunnen het gewoon niet. Het enige dat ze doen is elkaar de bal rondtikken en dan houdt het op. Er zit te weinig kwaliteit in de ploeg om een wedstrijd echt naar je hand te zetten. dit is al jaren aan de gang en telkens hopen we op beter. Wat wij allemaal voor spelers binnenhalen en weer verkopen. Dat is onze duiventil. Er komt nooit een fatsoenlijk ingespeelde ploeg binnen de lijnen. En Schmidt maar hameren op fitheid. Daar mankeert het eigenlijk niet aan, maar het soort voetbal dat wij spelen is door iedere tegenstander te ontregelen. Het is te doorzichtig. Zelfs ploegen als PEC en Sparta hebben dat door. Meneer Schmidt heeft dat niet door anders zou hij wel een ander spelletje gaan spelen, maar hij houdt vast aan de naïve manier van spelen. Alles door het midden. Stel snelle buitenspelers op en geef een goede voorzet. ( tweede doelpunt van Monaco). Dat is simpel en het werpt vruchten af. Ooit hadden wij Schmid Hansen en Rene van de Kerkhof. Simpel voetballen, maar wel doelgericht. Schijnt niet meer te kunnen. We hebben Gakpo en daar haal ik mijn vreugde uit, maar daarna is er helaas niet veel.
meer dan correcte analyse :
steeds lopen met de bal , veel te trage balcirculatie en voorspelbaar door het overbevolkte centrum willen breien .
We combineren ook geen uitgespeelde kansen doelpunten zijn vaak eenmansacties ( totaal aantal doelpunten zegt alles )
Onze trainer is inderdaad één van dertien in een dozijn die blijft steken in zijn sysyteem ( bij gebrek aan ???)
Boscagli b.v.b. heeft gisteren zijn statistieken van de voorbije matchen bevestigd veel balverlies en slecht inspelen ( om er maar één uit te pikken ).
Ik vrees zolang we blijven opgescheept met een TD die zijn kapstok aan "de trainer" ophangt er geen verandering zal komen .
 
Schmidt: Vinicius speelde een Topwedstrijd.
Tja, dit zegt genoeg over de trainer lijkt mij en over de ambities van PSV met deze trainer aan het roer. En de clubleiding die lijdt aan een tunnelvisie door deze trainer te handhaven.
 
Schmidt: Vinicius speelde een Topwedstrijd.
Tja, dit zegt genoeg over de trainer lijkt mij en over de ambities van PSV met deze trainer aan het roer. En de clubleiding die lijdt aan een tunnelvisie door deze trainer te handhaven.

Raar dat een trainer dat zo ziet. Ik vind het 3x niks. Ik heb echt veel liever Zahavi dan deze jongeman.
 
Schmidt: Vinicius speelde een Topwedstrijd.
Tja, dit zegt genoeg over de trainer lijkt mij en over de ambities van PSV met deze trainer aan het roer. En de clubleiding die lijdt aan een tunnelvisie door deze trainer te handhaven.
Speelde ook een goede pot. Ben het wel met m eens..
 
Speelde ook een goede pot. Ben het wel met m eens..
De taak van een spits is gevaar zaaien op de helft van de tegenstander en gericht schieten op doel. Volgens mij heb ik maar 1 schot op doel gezien van Vinicius en verder liep hij zijn teamgenoten meer in de weg dan dat hij gevaar zaaide op de helft van de tegenstander. Ja, hij holde en draaide voortdurend, dus hij was wel actief op het veld, maar daarmee is ook alles gezegd. Heb jij naar een andere wedstrijd gekeken?
 
De taak van een spits is gevaar zaaien op de helft van de tegenstander en gericht schieten op doel. Volgens mij heb ik maar 1 schot op doel gezien van Vinicius en verder liep hij zijn teamgenoten meer in de weg dan dat hij gevaar zaaide op de helft van de tegenstander. Ja, hij holde en draaide voortdurend, dus hij was wel actief op het veld, maar daarmee is ook alles gezegd. Heb jij naar een andere wedstrijd gekeken?
Maar dan moet er ook aansluiting zijn en het is een gave van goede middenvelders om een spits in scoringspositie te brengen wat ( niet alleen nu ) zelden gebeurt.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan