PSV - AS Monaco | Donderdag 21 oktober | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ach het is al weken een beetje pielen in de voorhoede. Iedereen loopt die trechter in. Hou nou eens breeds, zou hou je in ieder geval ruimte om te voetballen
 
Toch lekker Propper op de bank
Als Van Ginkel al zo armoedig speelt op het middenveld, wat dan te denken van bankzitters Pröpper, Doan, Thomas en Mauro...en vanuit de jeugd syroomt er niemand door naar het 1e elftal. Ajax heeft bijvoorbeeld Gravenbergh, wie hebben wij de afgelopen 2 jaar gehad als talent op het middenveld, afgezien van Ihattaren?
 
Precies dat heb ik nou ook

En het voetbal is van beide niet:
- het is niet goed en succesvol
- maar ook niet attractief en leuk om naar te kijken
Het is gewoon zowel technisch als tactisch planloos. Dat stoort me enorm. Ik zou ook niet weten met wie het beter zou gaan, maar na 4 jaar JDJ en geen enkele selectie met balans en anderhalf jaar Schmidt en geen enkel plan, idee laat staan automatismen, geloof ik niet dat zij gemaakt zijn voor de top en we beter kunnen gaan reorganiseren.
 
Het lachertje van Nederland, wederom. Felicitaties aan alle Nederlandse clubs die gewonnen hebben. Geen wonder dat PSV de CL in wilt via een tweede plaats in de competitie. Puur voor het geld.

Zielig dit. Wat een zielige kut team is dit ook met een kut trainer.

Genoten van Vinicius. Toen die gewisseld werd, had ik geen vertrouwen meer dat PSV zou winnen. Ga jezelf heel gauw opnemen als je die gare Israelier alsnog in de basis wilt zien. Haha wat een invalbeurt zeg. Leverde de gekste ballen in. Krankzinnig. En nee, kom niet met ja maar hij viel in de 87e minuut in. Ja dus? Alsnog zag ik dat die weer de gekste ballen aan het inleverde was. Had eigenlijk ook een Monaco shirtje aan. Prutser.

1 kans 1 goal. Natuurlijk joh. Gebeurt alleen bij PSV. Vertessen moet zich denk ik maar bezig houden met naakt fotos op social media. Wederom kost hij ons de kop.

Je speelt volgend jaar in de Coference League. Accepteer dat nou maar.

En zonder Gakpo en Madueke naar Ajax? Terwijl je vandaag weer veel energie hebt in de wedstrijd hebt neergelegd, en weer in de laatste minuut een domper krijgt. Ik ga passen denk ik. Scheelt me weer bakken met frustraties.
 
Nou, zoals verwacht dus weer; nu nog de wedstrijd tegen Ajax verkloten en het seizoen zit er weer op. Blij dat ik niet meer kijk.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
deze nederlaag komt volkomen op het conto van de slechtste scheidsrechters die we hier na Makkelie hebben gehad. Deze gast heeft ons vakkundig in de laatste minuten besodemieterd.
Wat een schandalige arbitrage.
 
Je verliest weer door 100% kansen te missen en max die weer eens hopelijk uit positie staat.
Niet alleen dat. Luister naar wat Kieft terecht zegt: zelfs als je de bal hebt en tijd hebt, ga je als een kip zonder kop harde ballen naar voren rammen met de hoop dat…En Renee zegt wat ik al weken zeg: je hebt maar liefst 2 middenvelders die 70% zijn. Dat mag niet dat kan niet! En dan ook nog zoveel dommigheid bij Max en Boscagli. En Vinicius heeft geen niveau maar krijgt zulke harde ballen. Wat een belachelijk systeem wordt er gespeeld. Geen echte kansen. En dan krijg je deksel op de neus.
 
Dat deze trainer, zijn Duitse vrienden en JdJ maar heel snel opdonderen! Wegwezen aub. Jullie hebben er zooitje van gemaakt. Spelers die al 2 seizoenen nooit eens fit zijn, spelers die spelen als een kip zonder kop, geen lijn te ontdekken, armoedige en domme spelers zonder gogme, geen plan. Ga alsjeblieft terug naar China en neem JdJ mee. Shanghai is veel leuker dan Eindhoven, echt!

Eens en vooral met de laatste zin … veel leuke avonden gehad
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Niet alleen dat. Luister naar wat Kieft terecht zegt: zelfs als je de bal hebt en tijd hebt, ga je als een kip zonder kop harde ballen naar voren rammen met de hoop dat…En Renee zegt wat ik al weken zeg: je hebt maar liefst 2 middenvelders die 70% zijn. Dat mag niet dat kan niet! En dan ook nog zoveel dommigheid bij Max en Boscagli. En Vinicius heeft geen niveau maar krijgt zulke harde ballen. Wat een belachelijk systeem wordt er gespeeld. Geen echte kansen. En dan krijg je deksel op de neus.
Het zag er inderdaad niet uit. Toch had je deze wedstrijd gezien het spelbeeld moeten winnen, en dat zegt genoeg. Dit was een wanvertoning.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Waar ik me dan wel aan erger is de analyse achteraf. Daarbij wordt in ieder geval duidelijk dat gemakkelijk gegeven strafschoppen alleen voor Ajax zijn. Vervang Vinicius voor Tadic en hij had op de stip gelegen en volgens de analisten volledig terecht. Het blijft bijzonder.
 
Dat deze trainer, zijn Duitse vrienden en JdJ maar heel snel opdonderen! Wegwezen aub. Jullie hebben er zooitje van gemaakt. Spelers die al 2 seizoenen nooit eens fit zijn, spelers die spelen als een kip zonder kop, geen lijn te ontdekken, armoedige en domme spelers zonder gogme, geen plan. Ga alsjeblieft terug naar China en neem JdJ mee. Shanghai is veel leuker dan Eindhoven, echt!

Amen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan