PSV - AS Monaco | Donderdag 21 oktober | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Als je dit PSV zo ziet ploeteren tegen Monaco en je afgelopen dinsdag Ajax zag heersen tegen Dortmund...wat een niveau verschil tussen Ajax en PSV op dit moment...dat voorspelt niet veel goeds voor aanstaande zondag...ik vrees een pakslaag voor PSV aanstaande zondag...😱🥺😠

Wie weet valt het zondag mee

Het voorspelt vooral weinig goeds voor de titelkansen
 
De bal zeer goed onderscheppen om m daarna pardoes in de voeten van de tegenstander te spelen. Beetje het gevoel van de wedstrijd in 1 moment.
 
Hoe kan die Boadu tot twee keer toe zo vrij weglopen??? Oh wacht, ik heb net geleerd dat dat de schuld van Drommel is.
 
Vertessen voor Vinicius. Pröpper op t middenveld en Boscagli weer naar achter. Obispo eruit. Hij moet steeds z'n eigen fouten herstellen.
 
Als je dit PSV zo ziet ploeteren tegen Monaco en je afgelopen dinsdag Ajax zag heersen tegen Dortmund...wat een niveau verschil tussen Ajax en PSV op dit moment...dat voorspelt niet veel goeds voor aanstaande zondag...ik vrees een pakslaag voor PSV aanstaande zondag...😱🥺😠
Nog veel erger: Ajax dat op halve kracht voetbalt en wint.
 
Wat is het slecht, ren je rot en hopen dat een bal goed valt. Waar is nou het Schmidt systeem, dit seizoen zou het gaan gebeuren. Voor november is het klaar comp en EL. Graag alle Duitsers terug naar de heimat
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan