PSV - AS Monaco | Donderdag 21 oktober | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hmm Lastig...Laatste keer dat ik Monaco heb zien voetballen was in 2005 in Eindhoven waar Alex de Tank de bal als een granaat via de grond in het doel kopte. Frans voetbal interesseert me niet zoveel en kan niet inschatten hoe Monaco speelt. Maar toch positief blijven.... Ik denk een 2-1.. We houden de nul nooit en traditioneel weer billenknijpen. Naar binnen slepen die pot en fit blijven voor zondag.
 
Zullen beter zijn dan Zwolle, dus dan al snel een pittige pot.. hoewel veel beter dan GAE kan ook weer niet, die waren echt heel goed.

Ondertussen downplayed onze trainer maar de wedstrijd van zondag alvast. EL gaat over 6 wedstrijden en competitie over 34 dus dan maakt dat wat minder uit. Mag toch hopen dat hem is gezegd dat kampioensschap prio nr 1 en de rest komt als bijvangst. Zeker wanneer het geen Champions League is.. heb ergens het gevoel dat de excuses alweer klaarliggen. :(
 
Zullen beter zijn dan Zwolle, dus dan al snel een pittige pot.. hoewel veel beter dan GAE kan ook weer niet, die waren echt heel goed.

Ondertussen downplayed onze trainer maar de wedstrijd van zondag alvast. EL gaat over 6 wedstrijden en competitie over 34 dus dan maakt dat wat minder uit. Mag toch hopen dat hem is gezegd dat kampioensschap prio nr 1 en de rest komt als bijvangst. Zeker wanneer het geen Champions League is.. heb ergens het gevoel dat de excuses alweer klaarliggen. :(
Ik zou het ookwel gek vinden om met Jong PSV te spelen tegen Monaco :unsure:

Dit is toch een goede ervaring voor die jongens en als ze ronde verder komen is dat goed voor PSV als club. Schmidt kan er niks aan doen dat het programma zo kut is dat ze nauwelijks rust hebben voor de topper.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Als je morgen wilt winnen met spelers die ''misschien'' kunnen spelen laat staan in vorm zijn, kan je beter morgen en zondag skippen en lekker netflix pakken. Met je ingespeelde 11 word het al haast onmogelijk, laat staan met figuren die al eeuw geen bal hebben geraakt.
Heb je ook weer een punt, gewoon met de sterkste 11 verschijnen en als Zahavi weer niks goeds doet, Vini of Romero er in.
 
Als je morgen wilt winnen met spelers die ''misschien'' kunnen spelen laat staan in vorm zijn, kan je beter morgen en zondag skippen en lekker netflix pakken. Met je ingespeelde 11 word het al haast onmogelijk, laat staan met figuren die al eeuw geen bal hebben geraakt.
Wedden dat er morgen een goal gemaakt wordt door Romero of Thomas!
 
Ik zeg van niet, verliezer moet dan 10e overmaken naar een goed doel + printscreen posten hier met bewijs van bankafschrift
Ehm, laat ook maar. Ik blufte maar. Sowieso vanuit mijn geloof kan ik niet met geld wedden. En ik ben een student.. ik heb niet eens 10euro wat ik kwijt kan :S::sad:
 
Ik zie dat Celtic gisteren voor de EL speelde, vandaag Spartak tegen Leicester. Weet iemand waarom? Hadden we niet ff kunnen regelen om vanavond te spelen?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan