PSV - AS Monaco | Donderdag 21 oktober | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dit klopt helemaal wat Schmidt zegt, maar daar kan je nu niet meer over zeuren. Dat moeten Toon en alle CEO’s van de EL en COL doen in juni bij de programmamakers/knvb.
En dan met een ijzeren vuist op tafel rammen.
Het is je reinste competitievervalsing.

Op donderdagavond huiswaarts vliegen vanuit bv Griekenland en dan zondag weer presteren: on-mo-ge-lijk.


https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...maar-het-is-een-groot-voordeel-voor-ajax.html
Gewoon niet komen opdagen. Heerlijk een volle Arena in verwarring en frustatie achterlaten.
 
Dit klopt helemaal wat Schmidt zegt, maar daar kan je nu niet meer over zeuren. Dat moeten Toon en alle CEO’s van de EL en COL doen in juni bij de programmamakers/knvb.
En dan met een ijzeren vuist op tafel rammen.
Het is je reinste competitievervalsing.

Op donderdagavond huiswaarts vliegen vanuit bv Griekenland en dan zondag weer presteren: on-mo-ge-lijk.


https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...maar-het-is-een-groot-voordeel-voor-ajax.html

Sangare kan niet spelen tegen Monaco, dus die gaat de Amsterdammers helemaal opvreten.
 
Als je iets wilt betekenen in Europa, dan moet deze gewoon worden gewonnen. Ik kan, net als tegen Sturm Graz, niet kijken. Dus ik voorspel een 2-1 zege, want Monaco sla ik wel iets hoger aan dan die Oostenrijkers.
 
Als je iets wilt betekenen in Europa, dan moet deze gewoon worden gewonnen. Ik kan, net als tegen Sturm Graz, niet kijken. Dus ik voorspel een 2-1 zege, want Monaco sla ik wel iets hoger aan dan die Oostenrijkers.
Monaco heeft een uitstekend team momenteel.
 
Sangare Sangare…

Als we nu gaan doen alsof we afhankelijk zijn van Sangare (meer dan prima speler voor ons met alle respect) op Europese avonden dan is het echt treurig gesteld met ons hoor…

Gewoon erop klappen en met 3-0 terug het vliegtuig in sturen die Fransen!!!
 
Eredivisie
19.09.2021 PSV - Feyenoord 0-4
22.09.2021 PSV - Go Ahead Eagles 2-1 ... Stand tot de 86e minuut 1-1
25.09.2021 Willem II - PSV 2-1
03.10.2021 PSV - Sparta 2-1 ... Stand tot de 82e minuut 0-0. Sparta ... 17e plaats
16.10.2021 PSV - PEC Zwolle ... Stand tot de 84e minuut 0-1. PEC Zwolle ... 18e plaats

Gezien bovenstaande resultaten moet AS Monaco de nummer 10 van Frankrijk geen enkel probleem zijn voor PSV. :rolleyes: :lying:

2 x scoren na minuut 85 en Monaco gaat met 0-2 naar huis. :maniac: ;)
 
Sangare Sangare…

Als we nu gaan doen alsof we afhankelijk zijn van Sangare (prima speler voor ons met alle respect) op Europese avonden dan is het echt treurig gesteld met ons hoor…

Gewoon erop klappen en met 3-0 terug het vliegtuig in sturen die Fransen!!!
Hoezo? Ajax is afhankelijk van Haller. Wij van Sangare en als Messi niet meedoet bij het team waar hij speelt is het ook minder. Ieder team heeft twee of drie dragende spelers. En Sangare bewijst dat hij op het middenveld een dragende speler is..
 
Hoezo? Ajax is afhankelijk van Haller. Wij van Sangare en als Messi niet meedoet bij het team waar hij speelt is het ook minder. Ieder team heeft twee of drie dragende spelers. En Sangare bewijst dat hij op het middenveld een dragende speler is..
Sangare is voor ons wat Messi voor zijn teams is…🤔 poeh, ik vind dat we doorslaan wat betreft Sangare dan…vind hem heel sterk begonnen aan het seizoen maar dat men nu doet alsof we kansloos zijn tegen Monaco omdat hij niet mee doet vind ik veel te ver gaan en PSV onwaardig…
 
Sangare is voor ons wat Messi voor zijn teams is…🤔 poeh, ik vind dat we doorslaan wat betreft Sangare dan…vind hem heel sterk begonnen aan het seizoen maar dat men nu doet alsof we kansloos zijn tegen Monaco omdat hij niet mee doet vind ik veel te ver gaan en PSV onwaardig…
nee, een aderlating. Aan de andere kant lijkt Propper fit te zijn. Beiden waren eerder afwezig vanwege blessures. Boscagli als noodgreep doorschuiven zou ik dan dus ook niet doen.. Ik verwacht ook zonder Sanagare overigens een overwinning. Aangezien ik PSV hoger inschat dan dit Monaco..
 
Sangare is voor ons wat Messi voor zijn teams is…🤔 poeh, ik vind dat we doorslaan wat betreft Sangare dan…vind hem heel sterk begonnen aan het seizoen maar dat men nu doet alsof we kansloos zijn tegen Monaco omdat hij niet mee doet vind ik veel te ver gaan en PSV onwaardig…
Als we daadwerkelijk kansloos zijn doordat 1 speler mist, dan is dat inderdaad PSV onwaardig.

Maar voor mij is het wel duidelijk dat hij een van de belangrijkste - zo niet de belangrijkste - speler van PSV is. PSV onwaardig of niet. De potjes dat hij niet meedeed, vanaf AZ uit tot en met Go Ahead waren wij de onderliggende partij, ook al wonnen we soms wel. Toen hij terugkwam, hadden we meteen weer het overwicht.
 
Sangare Sangare…

Als we nu gaan doen alsof we afhankelijk zijn van Sangare (meer dan prima speler voor ons met alle respect) op Europese avonden dan is het echt treurig gesteld met ons hoor…

Gewoon erop klappen en met 3-0 terug het vliegtuig in sturen die Fransen!!!
We zijn niet afhankelijk van Sangaré, maar ik ben wel bang dat hij de laatste wedstrijd iemand is die - in tegenstelling tot vele anderen - in positieve zin uitblinkt. Als we even kijken naar de basiself (voor zover je daar bij Schmidt van kan spreken) qua vorm:

Drommel - ik zie een keeperswissel sowieso niet zitten, maar scoort meestal een zesje of een zeven. Niet zo relevant in deze discussie.
Max - Al maanden, zo niet een jaar uit vorm. Opkomen en een goede pass geven gebeurt tegenwoordig zelden terwijl dat eerder zijn wapen was. Verdedigend matig.
Ramalho - Begon ijzersterk, laatste wedstrijden toch meer foutjes.
Boscagli - Komt sowieso misschien in het algemeen beter uit de verf op het middenveld, maar zijn splijtende passes zijn al weken verdwenen. Daardoor weinig toegevoegde waarde, een leuke vrije trap daargelaten.
Mwene - Vanaf het begin hooguit een zesje. Aanvallend ook niet geweldig.
Van Ginkel - Tsja, stuk trager en meer fouten dan zijn eerdere periode bij PSV
Sangaré - baas
Gotze - Altijd op het wedstrijdformulier zetten, maar is toch ook regelmatig wat onzichtbaar
Madueke - Heeft de potentie, maar de laatste wedstrijden niet zo constant. Niet vreemd gezien zijn leeftijd
Zahavi - Kan zomaar ineens een paar doelpunten maken. Maar wisselt dat af met dramatische wedstrijden.
Gakpo - Over het algemeen toch prima, goede acties, goed schot.

In mijn ogen zouden op het moment Sangaré, Gakpo en Madueke het verschil moeten kunnen maken op het moment. Als Sangaré daar dan uitvalt heeft dat wel invloed.
Maar goed, misschien is deze wedstrijd de ommekeer voor meeredere van de genoemde spelers die niet geweldig presteren.
 
We zijn niet afhankelijk van Sangaré, maar ik ben wel bang dat hij de laatste wedstrijd iemand is die - in tegenstelling tot vele anderen - in positieve zin uitblinkt. Als we even kijken naar de basiself (voor zover je daar bij Schmidt van kan spreken) qua vorm:

Drommel - ik zie een keeperswissel sowieso niet zitten, maar scoort meestal een zesje of een zeven. Niet zo relevant in deze discussie.
Max - Al maanden, zo niet een jaar uit vorm. Opkomen en een goede pass geven gebeurt tegenwoordig zelden terwijl dat eerder zijn wapen was. Verdedigend matig.
Ramalho - Begon ijzersterk, laatste wedstrijden toch meer foutjes.
Boscagli - Komt sowieso misschien in het algemeen beter uit de verf op het middenveld, maar zijn splijtende passes zijn al weken verdwenen. Daardoor weinig toegevoegde waarde, een leuke vrije trap daargelaten.
Mwene - Vanaf het begin hooguit een zesje. Aanvallend ook niet geweldig.
Van Ginkel - Tsja, stuk trager en meer fouten dan zijn eerdere periode bij PSV
Sangaré - baas
Gotze - Altijd op het wedstrijdformulier zetten, maar is toch ook regelmatig wat onzichtbaar
Madueke - Heeft de potentie, maar de laatste wedstrijden niet zo constant. Niet vreemd gezien zijn leeftijd
Zahavi - Kan zomaar ineens een paar doelpunten maken. Maar wisselt dat af met dramatische wedstrijden.
Gakpo - Over het algemeen toch prima, goede acties, goed schot.

In mijn ogen zouden op het moment Sangaré, Gakpo en Madueke het verschil moeten kunnen maken op het moment. Als Sangaré daar dan uitvalt heeft dat wel invloed.
Maar goed, misschien is deze wedstrijd de ommekeer voor meeredere van de genoemde spelers die niet geweldig presteren.
mbt Noni. die komt net terug na een vervelende blessure.. dan speel je niet meteen top.
 
Bij Monaco zal je meer ruimte krijgen en dat kan gunstig uitvallen voor zowel Noni als Cody.
Hmm misschien in de uitwedstrijd, maar in de thuis wedstrijd vrees ik dat Monaco gaat hangen. Die hebben met Gelson Martins o.a prima spelers voor dat soort spel
 
Hmm misschien in de uitwedstrijd, maar in de thuis wedstrijd vrees ik dat Monaco gaat hangen. Die hebben met Gelson Martins o.a prima spelers voor dat soort spel

Ik ken Monaco dan ook weer niet zo goed, maar ik hoorde altijd dat het wel een 'voetballende' ploeg is. (ik kan het mis hebben)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan