PSV - AS Monaco | Donderdag 21 oktober | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zullen beter zijn dan Zwolle, dus dan al snel een pittige pot.. hoewel veel beter dan GAE kan ook weer niet, die waren echt heel goed.

Ondertussen downplayed onze trainer maar de wedstrijd van zondag alvast. EL gaat over 6 wedstrijden en competitie over 34 dus dan maakt dat wat minder uit. Mag toch hopen dat hem is gezegd dat kampioensschap prio nr 1 en de rest komt als bijvangst. Zeker wanneer het geen Champions League is.. heb ergens het gevoel dat de excuses alweer klaarliggen. :(
Hij bedoelt vooral te zeggen dat eerst Monaco komt en dan pas Ajax, als Zon journalist tijdens de persconferentie van psv-Monaco over Ajax-psv begint snap ik de reactie
 
Je krijgt meer voor inzetten op een Monaco overwinning als voor PSV. Dat vind ik toch wel bijzonder. Ik acht de kans nou niet groter dat wij winnen.
 
Ah oke. Was even bang dat hij gebleseerd was omdat de tweet ging over de geblesseerde die wel/niet aanwezig bij de training.
Je hebt gelijk. Tweet is enigszins verwarrend door combi training (had ik niet goed gelezen) en niet inzetbaar.
 
Je krijgt meer voor inzetten op een Monaco overwinning als voor PSV. Dat vind ik toch wel bijzonder. Ik acht de kans nou niet groter dat wij winnen.
Bookmakers en hun wiskundige modellen hebben vaak gelijk. Maar uitzonderingen zijn er altijd. En aan het einde verdienen ze sowieso winst of verlies.
 
Je krijgt meer voor inzetten op een Monaco overwinning als voor PSV. Dat vind ik toch wel bijzonder. Ik acht de kans nou niet groter dat wij winnen.

Thuis tegen de nummer 10 van Frankrijk op dit moment. Behalve PSG is de Franse competitie niet zo heel goed. Dus ik snap wel waarom PSV de favoriet is.
 
Thuis tegen de nummer 10 van Frankrijk op dit moment. Behalve PSG is de Franse competitie niet zo heel goed. Dus ik snap wel waarom PSV de favoriet is.
In alles is de frans competitie groter en vaak ook sterker dan de Nederlandse. Dus dat ben ik niet met je eens, wat vorm betreft misschien wel. Maar Monaco blijft gewoon een gevaarlijke ploeg. Vrees dat het wel eens een vervelende pot gaat worden, snel 1-0 maken. Dat is het beste voor ons supporters gemoed toestand
 
Het AD verwacht een middenveld met Pröpper en Boscagli en dus Obispo als CV. Ik denk eigenlijk dat Obispo een verstandige keuze is. Franse ploegen zijn vaak heel fysiek, en mocht Monaco aantreden met twee spitsen (Volland en Ben Yedder), dan kunnen we achterin wel twee beren gebruiken.
 
Het AD verwacht een middenveld met Pröpper en Boscagli en dus Obispo als CV. Ik denk eigenlijk dat Obispo een verstandige keuze is. Franse ploegen zijn vaak heel fysiek, en mocht Monaco aantreden met twee spitsen (Volland en Ben Yedder), dan kunnen we achterin wel twee beren gebruiken.
Die Ben Yedder is ook wel snel en Obispo ook, denk logische keuze.
 
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...het-niveau-van-de-eredivisie-kunnen-zien.html

Hier ben ik het wel mee eens.
Ik denk dat de eredivisie met sprongen vooruit gaat of is gegaan. Ajax ligt voor, maar niet mijlenver voor op AZ, Feyenoord en vooral PSV.
Vergelijk de poppetjes per positie van beide ploegen en het verschil lijkt mij vooral Ten Hag versus Schmidt te zijn. Zet Ten Hag voor PSV en PSV wordt met deze selectie vliegend kampioen.
 
Zullen beter zijn dan Zwolle, dus dan al snel een pittige pot.. hoewel veel beter dan GAE kan ook weer niet, die waren echt heel goed.

Ondertussen downplayed onze trainer maar de wedstrijd van zondag alvast. EL gaat over 6 wedstrijden en competitie over 34 dus dan maakt dat wat minder uit. Mag toch hopen dat hem is gezegd dat kampioensschap prio nr 1 en de rest komt als bijvangst. Zeker wanneer het geen Champions League is.. heb ergens het gevoel dat de excuses alweer klaarliggen. :(

Volgens mij is de kortste weg naar de CL een bak Europese coëfficiëntpunten en tweede worden en niet 1e worden in de competitie.
Zeker nu Ajax zo goed gaat en er CoL is (goed voor de pnt) en de directe concurrenten Vitesse/Feyenoord/AZ ook last hebben van de donderdag.

Misschien is het daarom juist wel beter om nu tegen Ajax te spelen, (wat op zeker een nederlaag wordt, vanwege donderdag-zondag) dan dat je na een vrije midweek óók van Ajax verliest.

Kortom ik juich voor álle Nederlandse ploegen en dat is weleens anders geweest.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is de kortste weg naar de CL een bak Europese coëfficiëntpunten en tweede worden en niet 1e worden in de competitie.
Zeker nu Ajax zo goed gaat en er CoL is.

Helemaal mee eens. De kans is gewoon groter dat PSV 2e wordt dan dat ze kampioen worden. Ik geef het niet graag toe, maar het is gewoon een feit. Als je dan als 2e toch CL kan spelen, is dat een heel groot voordeel en kan je tenminste ook normaal investeren.
Ik vind gewoon jammer dat PSV maar op 1 manier kan spelen en dat kan prima als het op een snel tempo gaat en zuiver gaat en daar ligt vaak het probleem. Ik vind deze pot ook echt belangrijk. Deze verliezen en dan wordt je hooguit nog 2e. Sturm Graz zal ons niet voorbij gaan.
Ik hoor ook regelmatig dat die coefficienten niet uitmaken. Daar ben ik het totaal mee oneens. Die worden steeds belangrijker.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan