PSV - AS Monaco | Donderdag 21 oktober | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Als Vinicius vandaag in de basis gestart is en niet Zahavi dan geeft dit duidelijk aan wat het niveau van onze voorhoede momenteel is: Vinicius zeer matig, Zahavi matig, Bruma zeer matig en Madueke matig. Zahavi en Madueke matig vanwege hun statistieken. De enige positieven voorin zijn Gakpo en Vertessen. Dit is toch te triest voor woorden. Hiermee worden we wederom geen kampioen en.pakken de overige prijzen ook niet.
 
Dat gaat fout voorin en op het middenveld. Götze, Boscagli en van Ginkel maken er een fouten festival van waardoor de verdedigers keer op keer verrast worden. Obispo doet het juist goed: hij zet druk naar voren samen met het team maar wordt door zoveel balverlies gewoon te vaak in de steek gelaten door het middenveld maar ook door Max.
Ramalho ook aanvallend trouwens.. wat dat betreft is dat positief
 
Vertessen voor Vinicius. Pröpper op t middenveld en Boscagli weer naar achter. Obispo eruit. Hij moet steeds z'n eigen fouten herstellen.
Mwoah, Boscagli is naatje vandaag dus die mag eruit van mij. Obispo komt steeds in de problemen omdat Boscagli en Ginkel echt geen enkele bal onderscheppen. En als je dan nog 2 nepverdedigers als Max en Mwene ernaast hebt staan dan weet je het wel
 
Als Vinicius vandaag in de basis gestart is en niet Zahavi dan geeft dit duidelijk aan wat het niveau van onze voorhoede momenteel is: Vinicius zeer matig, Zahavi matig, Bruma zeer matig en Madueke matig. Zahavi en Madueke matig vanwege hun statistieken. De enige positieven voorin zijn Gakpo en Vertessen. Dit is toch te triest voor woorden. Hiermee worden we wederom geen kampioen en.pakken de overige prijzen ook niet.

En het probleem is vooral dat we dat voor het seizoen al wisten of hadden moeten weten.
 
Uitstekend..... hij laat steeds z'n man lopen en moet z'n eigen fout herstellen. Dat doet ie goed, maar het zou niet moeten hoeven.
Inderdaad. 3 keer z'n man laten lopen. Als we als PSV dat uitstekend vinden dan begrijp ik waarom het niet loopt
 
Kostelijk vermaakt met Ajax, Feyenoord en Vitesse. Denk dat ik beter kan overschakelen naar AZ. Hier word ik echt chagrijnig van
 
Wordt maar steeds duidelijker hoe belangrijk Sangaré is voor dit elftal, er wordt vrijwel niet verdedigd...

We moeten meer vanaf de zijkant spelen, in het midden is nu alles dicht. Hun verdediging moet uit elkaar gerekt worden, als het zo blijft kun je beter zonder spits spelen want die zal toch niet scoren met 6 spelers om zich heen.
 
Zijn we straks de enige NLse club die geen punten heeft gepakt deze week. Zelfs Vitesse wint van Tottenham.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan