PSV - AS Monaco | Dinsdag 9 augustus | Eindstand 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
8TRkPZe.png

Laatst bewerkt:
En dan krijg je een appje van een hardloopvriend. Hij heeft een kaartje over, maar zoekt nog iemand met wie hij mee kan rijden. Of ik interesse heb? Hell yeah!

O ja, 3-1. Gewoon omdat ik het wil. Maakt me niet uit aan wie ze de overwinning opdragen, deze keer doen ze het voor mij😉.

Al winnen we zoals we onder schmidt speelden, als we deze maar winnen. Daarna maar mooier voetbal spelen.

Pfoh dat wordt spannend dinsdag! Heel veel zin in; en we hebben een ideale voorbereiding nu. Dat was vorige week wel anders; zeker omdat Monaco wel veel rust had gehad. Dat is nu ook gelijk.

Thuis in Eindhoven is wel ff wat anders dan in dat lelijke stadion in Monaco.

Opstelling verwacht ik eigenlijk zelfde als vorige week. Maar voor mn gevoel past in deze pot Simons beter op positie van Til

Pfoh dat wordt spannend dinsdag! Heel veel zin in; en we hebben een ideale voorbereiding nu. Dat was vorige week wel anders; zeker omdat Monaco wel veel rust had gehad. Dat is nu ook gelijk.

Opstelling verwacht ik eigenlijk zelfde als vorige week. Maar voor mn gevoel past in deze pot Simons beter op positie van Til
Ik zou het ook met Xavi proberen. Til bewaren zodat je altijd kan switchen naar de hoge bal in de 16 met twee koppers daar. En met de punt naar voren. Twee controleurs, niet bang zijn geel te pakken en op het randje als het even moet..

CL moet gehaald worden..

Ik denk ook dat het exact dezelfde opstelling wordt als vorige week, maar ik hou nog een slag om de arm dat ie met: Teze-Ramalho-Obispo-Mwene gaat spelen.

Ik vrees er wel voor. De verdediging is op Benitez na niet sterker als vorig jaar en dan mis je Mauro ook. Een scenario als vorig jaar is gewoon denkbaar, waar je verliest door een paar afgestrafte fouten. Dat PSV in eigen huis sterker zal zijn geloof ik wel, maar het vertalen naar resultaat is in topwedstrijden al vaak het issue geweest. Vorig jaar 8 Europese topwedstrijden (2x Benfica, Monaco, Sociedad en Leicester). 0x gewonnen. En ook in genoeg van die wedstrijden deden we echt wel mee, maar maak je te weinig kansen af en krijg je onnodige goals om de oren. Ook vorige week weer de 1-1, die gewoon niet zo mag vallen. Misschien is er een ''new manager bounce'' wat verder nergens op gebaseerd is, maar anders ga ik er vanuit dat we na dinsdagavond ons gewoon kunnen opmaken voor Europa League.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: DrJ
Ik denk ook dat het exact dezelfde opstelling wordt als vorige week, maar ik hou nog een slag om de arm dat ie met: Teze-Ramalho-Obispo-Mwene gaat spelen.
Teze niet als back aub. Gewoon cv zetten.

Nadenken op welke positie teze moet... Die gast is nie goed genoeg voor psv en had allang bij een club als utrecht of Twente moeten ballen.vorig jaar al toppers achterin moeten halen.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan