PSV - Arsenal | Donderdag 27 oktober | Eindstand 2-0

Rednas

Administrator
Administrator
RZcm8BC.png

Eerdere duels
PSV - Arsenal​
1 - 0​
UEFA Champions League, 20 februari 2007​
PSV - Arsenal​
1 - 1​
UEFA Champions League, 24 november 2004​
PSV - Arsenal​
0 - 4​
UEFA Champions League, 25 september 2002​

Worden pittige weken voor Ruud. Met een beetje pech verlies je 5 wedstrijden op rij (Arsnenal uit, Groningen, Arsenal thuis, AZ en Ajax) dan word het toch lastig. Tegelijk win je ze dan zal niemand meer praten over Groningen.

Ik heb er een hard hoofd in. Maar Arsenal geeft weinig om de Europa league n thuis met het publiek. Dan is er wel hoop.

Worden pittige weken voor Ruud. Met een beetje pech verlies je 5 wedstrijden op rij (Arsnenal uit, Groningen, Arsenal thuis, AZ en Ajax) dan word het toch lastig. Tegelijk win je ze dan zal niemand meer praten over Groningen.

Ik heb er een hard hoofd in. Maar Arsenal geeft weinig om de Europa league n thuis met het publiek. Dan is er wel hoop.
Inderdaad in twee weken tijd kunnen we grote stappen zetten of misschien definitief afhaken.

Donderdag een zware EL tegen Arsenal, dan de reeks (NEC thuis, niet Gro) en op 12 november spelen we tegen AZ thuis. December is het WK en in Januari de clashes tegen de verrassende nummer 6 Sparta. Sparta verloor afgelopen weekend wel van Utrecht met 3-1.
  • Eredivisie Zaterdag 7 januari
PSV PSV logo21:00Sparta Rotterdam logo Sparta Rotterdam
PHILIPS

PSV - NEC en Bodo - PSV zitten er nog tussen.

Ruud heeft geluk dat Madueke terug is, die zorgt voor snelheid en vuur wat hard nodig is, de Jong is vergane glorie die al aftakelt en nu uit vorm is wat nog weken gaat duren tot die zijn draai heeft, anders was Ruudje echt met kerst vrij

Ik ben er ook bij, mits ik geen Covid krijg. Mijn GF testte vanochtend positief...

Anyways, Arsenaal thuis, f*cking mooi affiche toch? Cody, Luuk en Madueke laten starten, Mauro jr. ook! Middenveld met Guti, Simons en Sangare. En in de verdediging? Tja, dat is allemaal om het even natuurlijk. Gelijkspel zou mooi zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan