Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Jij bent duidelijk niet in verwachting.Omdat de wedstrijd tegen Groningen als rustmoment voor Arsenal gebruikt werd verwacht ik een 5-0!

Inderdaad in twee weken tijd kunnen we grote stappen zetten of misschien definitief afhaken.Worden pittige weken voor Ruud. Met een beetje pech verlies je 5 wedstrijden op rij (Arsnenal uit, Groningen, Arsenal thuis, AZ en Ajax) dan word het toch lastig. Tegelijk win je ze dan zal niemand meer praten over Groningen.
Ik heb er een hard hoofd in. Maar Arsenal geeft weinig om de Europa league n thuis met het publiek. Dan is er wel hoop.
21:00
Sparta Rotterdam
00:00
PSV
14:30
PSV
20:00
Vitesse
18:45
PSV
18:45
Go Ahead EaglesPSV - NEC en Bodo - PSV zitten er nog tussen.Worden pittige weken voor Ruud. Met een beetje pech verlies je 5 wedstrijden op rij (Arsnenal uit, Groningen, Arsenal thuis, AZ en Ajax) dan word het toch lastig. Tegelijk win je ze dan zal niemand meer praten over Groningen.
Ik heb er een hard hoofd in. Maar Arsenal geeft weinig om de Europa league n thuis met het publiek. Dan is er wel hoop.
Echt, je hoeft niet bij elke post een woordgrap te verzinnen hoor.Jij bent duidelijk niet in verwachting.![]()

Yes nec en bodo vergeten. Maar goed, nog steeds spannende weken.PSV - NEC en Bodo - PSV zitten er nog tussen.
Samen trauma's verwerken is ook een manier van bonding.Mijn God, ik heb nog 2 kaarten voor deze wedstrijd ook. In ieder geval een gelegenheid om weer eens iets met mijn zoon samen te doen.
Ik zou hetzelfde over Liverpool willen zeggen, maar daarmee kweek ik valse hoopGewoon winnen die hap, niet moeilijk doen.

Gaat Ajax ook gewoon doen hoor, maak je geen zorgen.Ik zou hetzelfde over Liverpool willen zeggen, maar daarmee kweek ik valse hoop![]()
Tegen NEC win je gewoon. Wij hebben geen goede spits. Scoor je 2 keer win je gewoon.PSV - NEC en Bodo - PSV zitten er nog tussen.
Met welk elftal? Hebben jullie ineens wel kwaliteit ingekocht om serieus CL te kunnen spelen?Gaat Ajax ook gewoon doen hoor, maak je geen zorgen.